Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mulla on yoshimura paikallaan, että äänet on mukavat ja tehojakin tuli kivasti lisää. vakiosta oli lähtenyt samassa penkissä 100hv ja mulla tuli 117.5hv /114Nm.Nyt se yoshimura vihdoin saapui ja huomenna olis 1000km huolto. Huomen iltana varmaan selviää milloin saan bandulle ajan penkkiin, mutta sitten ajetaan ensin vakioputkella ja sitten trs:llä sekä laitellaan kaasareiden säädöt kohdalleen. Toivottavasti sais sen putken mahdollisimman pian pyörään kiinni, niin kuulisi vihdoin oikeat sävelet.
Noin +10hv odotuksia tehon noususta on minullakin ja todella hyvien äänien saatia myös odottelen.mulla on yoshimura paikallaan, että äänet on mukavat ja tehojakin tuli kivasti lisää. vakiosta oli lähtenyt samassa penkissä 100hv ja mulla tuli 117.5hv /114Nm.Nyt se yoshimura vihdoin saapui ja huomenna olis 1000km huolto. Huomen iltana varmaan selviää milloin saan bandulle ajan penkkiin, mutta sitten ajetaan ensin vakioputkella ja sitten trs:llä sekä laitellaan kaasareiden säädöt kohdalleen. Toivottavasti sais sen putken mahdollisimman pian pyörään kiinni, niin kuulisi vihdoin oikeat sävelet.
Kuin myös kaasuttimien synkronointi.Ahaa! siihen huoltoon ilmeiseti kuuluu noi tarkistukset mitä tässä määräaikaishuolto taulukossa lukee? suurinman osan voi kyllä itekki katoo, mutta nokkaketjun kiristäjä,venttiilies säätö ja kannen pultit on jonku osaajan katottava
Katsoppa telinettä ja laukkua tuoltaBandit 1200 N -98 yläkatteella tulossa Mimoton kautta viikon päästä. Hondasta Suzukikuskiksi, hmmm...jippii!
Mistä saisi edullisesti telineen + perälaukun
Korpiaho racingillä sääsivät mun banditin. Muistaakseni penkitys 50e mutta säätöjen hintaa en muista.Morjens.
Kun olette laittanut noita slipareita pyöriinne niin paljonko on maksanut säädättäminen/dynotus sen jälkeen noin?
Tietääkö joku jotain edullista/hyvää paikkaa Turun seudulla missä voisi säädättää ja tai dynottaa ton pyörän?
Jep jep.. Osaatkos sanoa selvisitkö alle 100e?Korpiaho racingillä sääsivät mun banditin. Muistaakseni penkitys 50e mutta säätöjen hintaa en muista.Morjens.
Kun olette laittanut noita slipareita pyöriinne niin paljonko on maksanut säädättäminen/dynotus sen jälkeen noin?
Tietääkö joku jotain edullista/hyvää paikkaa Turun seudulla missä voisi säädättää ja tai dynottaa ton pyörän?
Kyllä se säätö tarvitsee tehdä penkissä, koska ei niitä seoksia voi mitata paikallaan kaasuttelemalla. Kyllä se on muutenkin hyvä säätää kerralla kohdalleen, eikä niiden tehojen takia vaan nimenomaan sen toimivuuden takia. Hankala sillä on ajella jos kaasua avatessa alkaa röpötellä tai ei muutenkaan toimi niin kuin pitäisi.Osaatkos sanoa selvisitkö alle 100e?
Voiko ne liikkeessä laittaa pyörän säätöihin ilman penkitystä, kun mua ei nyt hirveästi kiinnosta onko sliparin jälkeen tullu 3,4 kaakkia vaiko 3,9...![]()