• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Suzuki 1250 S Bandit

Noihin ukon kommentteihin voin yhtyä. Norjan-reissu meni hienosti 2 päällä. Kahvasuojat ja lämppärit aika ehdoton ainakin mulle, varmaan verenkierrossa jotain mätää. Alkuperäinen plexi ei oikein toimi ainkaan mun varelle 188cm. Ehkä ens kesänä pitää hommata se touring plexi.

Tehoa ja vääntöä ihan mukavasti. Ylärekisteri on tahallaan pilattu toisioläppien toimesta. Jenkit väittävät saaneensa huimia tehonlisäyksiä poistamalla ne. Moottorin pahin ongelma on noi alle 80 kmh nopeudet. Ei oikeen meinaa tasasesti mennä pintakaasulla. Ehkä yksilö (pyörä tai kuski) kohtaista haittaako.

edit. Niinjuu meinas unohtua että alkup. satula ei ainakaan mulle sopinut. Liian kapea ja kova. Amerikan Suzuki tekee alkuperäisvaraosana myytävää geelipenkkiä. Se on jo huomattavasti parempi, hiukan kova kyllä tämäkin.
On kyllä hienot kuvat! Ei mun mopo ole kyllä koskaan noin puhdas
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Mua kyllä kiinnostaisi toi 1250-rosvo. Tällä hetkellä mennään 650cc-Stromilla, mutta heti, kun joku ostaa sen pois, niin lähetään kaupoille.

Mielipiteitä hinnasta?

Suzuki DL V-strom 650 ABS -2006. ajettu 13000.
Ei lipattu,rääkätty,kontattu,eikä pahemmin modattu.
Sporttipleksi vaihdettu ja orkkis löytyy. Keskiseisontatuki ja takalaukku bonuksena. Huoltokirjakin löytyy.

Väri Suomen kesästä poiketen, taivaansininen
biggrin.gif

Paljonko pitäisi asettaa hintapyynnöksi ??

Eilen tuli koeajettua isorosmo 1250S ja pakko sanoa näin kliseisesti, että kyllä vääntöä löytyy. Jotkut valittavat tehojen hyytymisestä 7000 kiekan jälkeen, mutta itselle riitti 5500 kierrosta, eikä ajotyyli ollut kukkahattutyylinen
biggrin.gif
.
Koeajo vahvisti aika pitkälle ennakkofiilikset, mutta moottorin hienoa toimintaa ei voi liikaa kehua, varsinkin kun puhutaan ns. budgettipyörästä.
Voisihan se olla hieman mediaseksikkäämpi/kevyempi/tai jotain, mutta uskoisin ison Banditin ostajajakanditaattien olevan jotenkuten perillä pyörän ominaisuuksista.
Summasummarum en viitti enempää selitellä, käykää koeajamassa.
PS. Ei ehkä sovellu sportti/räppäilypyörää suunnitteleville.

Back