• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Suupertin visiiri

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuppervaari
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
EP
Ekat kokemukset S1;sestä ihan positiiviset, MUTTA visiiri...

Autot kun tulee vastaan loistavat niitten valot ikävästi sateenkaarenväreissä
omg.gif

Onko tämä ominaisuus vai vika?

Muistaakseni tästä on ollut juttua toisaalla, että jotain takuujuttua noissa ois ollut....

Mikä neuvoksi
omg.gif

Toihan se oli....kokonainen iso kiitos..
bowdown.gif

kumma kuinka just tolla haulla en vain löytänyt...ehkä...
withstupid.gif

Joo pitääpä vain toivoa et tuo liittyy pelkästään kosteuteen..etenkin eilen oli melko kostea keli ja kylmäkin...toivotaan nyt et homma paranis ittekseen..ku ilmatkin lämpenee...

sinänsä aikas vaarallinen ilmiö jos joutuu hämäräs/pimeäs ajeleen.

onko tietoa saako tohon ihan normaalia karvalakki visiiriä?

aina hieman epäillyt moisia, mut itse pitää kokea
confused_orig.gif

jos visiiri huurtuu niin auki hieman ja onkelma vekx...

Jos se kalvo häiritsee niin ota visiiri irti ja lilluta vedessä vaikkas lavuaarissa yön yli. Kalvo lähtee irti. Itse ihan tahattomasti sain oman kalvoni irti kun araihin tottuneena jätin visiirin yöksi likoon veteen että sitkeimmät ötökät lähtis irti.
Kävin kyllä ostamassa uuden visiirin koska tykännyt tuosta huurtumattomuudesta ja omassani se on toiminut hyvin.

Jos se kalvo häiritsee niin ota visiiri irti ja lilluta vedessä vaikkas lavuaarissa yön yli. Kalvo lähtee irti. Itse ihan tahattomasti sain oman kalvoni irti kun araihin tottuneena jätin visiirin yöksi likoon veteen että sitkeimmät ötökät lähtis irti.
Kävin kyllä ostamassa uuden visiirin koska tykännyt tuosta huurtumattomuudesta ja omassani se on toiminut hyvin.
Kaikkea sitä ihminen keksii!

Tossa iteaa eli potta pois päästä,visiiri irti ja lavuaariin likoamaan..

tänkx!
062802jumpie_prv.gif

Tämä orgin haku-toiminto ei löydä aina ihan kaikkea jostain syystä vaikka ihan oikeilla hakusanoilla yrittää.
nixweiss.gif

Pinlock visiiriksi tuo 79e ei ole kovin paha hinta. Maksaahan shoeihinkin kirkas visiiri 40-50e + pinlock jotain 20-30e ulkomailla. Pitää itsekin joku päivä hommata tuollainen suuperttiin.

Mites, jossain vaiheessa löysin(?) myös C2 :n Pinlock visiirin, mutta nyt en löydä enää... Onko hajua, mistä noita löytyy, vai löytyykö enää? FC-Motolta ja Louisilta en löytäny, enkä myöskään kotimaisilta vaihtoehdoilta
baaa.gif

Mites, saakos noita Pinlock kalvoja asenneltua jälkikäteen?
withstupid.gif

Onkos kellään tietoa, saako S1 Pro-kypärän pinlock-visiiriä irtotavarana vielä mistään? Tokimotosta olen kysellyt, mutta ainakaan vielä pari viikkoa sitten ei moisia ollut maahan tullut.

Ko. visiiri kiinnostaisi siksi, että siinä oli visiirin alareunassa kivat kielekkeet, jotka helpottavat visiirin avaamista hanskatkin kädessä. Ei siis iso juttu perusmallin pinlock-visiiriin verrattuna, mutta ihan kiva pieni plussa, kun oon kuitenkin pinlock-visiiriä S1:een hankkimassa. Messuilla esittelijä kertoi, että ko. visiiri sopii myös perus-S1:een...

Omastani lähti osa kalvosta ilman mitään yritystä, osa liottamalla ja melkein kaikki painepesurilla. Visiirin sisäpinta jäi kyllä vähän naarmuiseksi kalvon irrotessa, vaikka sitä millään raapinutkaan. Nyt on toinen visiiri menossa, siitä ei ole vielä kalvo lähtenyt, joskin aurinkovisiiristä se on alkanut vähän jo irrota. Jos tuostakin kalvo lähtee niin pakko kai uhrata rahansa tuohon pinlockiin.

Onkos kellään tietoa, saako S1 Pro-kypärän pinlock-visiiriä irtotavarana vielä mistään? Tokimotosta olen kysellyt, mutta ainakaan vielä pari viikkoa sitten ei moisia ollut maahan tullut.

Ko. visiiri kiinnostaisi siksi, että siinä oli visiirin alareunassa kivat kielekkeet, jotka helpottavat visiirin avaamista hanskatkin kädessä. Ei siis iso juttu perusmallin pinlock-visiiriin verrattuna, mutta ihan kiva pieni plussa, kun oon kuitenkin pinlock-visiiriä S1:een hankkimassa. Messuilla esittelijä kertoi, että ko. visiiri sopii myös perus-S1:een...
Siis passaa perus s1:seen ? Tarkoitatko siihen vanhempaan?
Jos se kerran passaa siihen vanhempaan, niin eiköhän siitä vanhemmasta sitten passaa uudempaan ?
withstupid.gif

Back