• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Surinasussu kaahasi.!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Keppigee
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Noh ehkä tuon uutiskynnyksen madalsi tapauksessa kun kyseessä nainen,eihän asiaan pitäis vaikuttaa...
Positiivinen asia ko tapauksessa,että nainen ymmärsi/pystyi vedon lopettamaan,toisin on käynyt joskus muille,veto vaan jatkuu..(seurauksena syytös myös pakenemisesta)ehkä se pitää paikkansa,että nainen voi tehdä kahta asiaa yht"aikaa...
omg.gif
smile_org.gif
tounge.gif
biggrin.gif
Mistäs sinä sen tiedät... Eihän pako ole onnistunut jos jää kiinni... Ainakin olettaisin näin... Miähethän ne on jääny paon yrityksistä kiinni ei naiset elikkä tästä voisi päätellä ettei kaikki miehetkään kykene kahteen asiaan yht aikaa
033102bebe_1_prv.gif
Niin,sitä tarkoitinkin...vedoten tutkimukseen...jossa todetaan,että ---nimenomaan(tuolla sanoikin)naiset voivat TEHDÄ kahta asiaa yht"aikaa,,,toisin kuin "miehet",,,,ja sitä just että jotkut(,kun en ole kuullut että nais motoristi olisi karkuun ajellut...vielä) keskittyy vain siihen vetoon,,,kerrallaan...sorry jälleen jos olen huonosti asian ilmaissut...mutta jos lukee tarkasti tuon ed,viestini ....eniway...
Lähdenkin tästä väärinymmärrettyjen koulutukseen....
cool.gif
wink.gif
tounge.gif
Sori lukihäröi iski taasen kerran
biggrin.gif
blush.gif
Noh huoh,helpotus,,,tartte munkaan tuonne "huono ulos anti"tunnille sitte varmaan osallistua....saat anteexi.
talktohand.gif

Magna: Voipi olla, että jos virkkaat nopeampaa ja hienommin kuin joku martta, voi kyseinen martta sinulle sanoa, että lopettaa koko harrastuksen kun ei "omalla maallaan" enää pärjää edes "miehille". Tajusitko vai tavutetaanko?
pftroest.gif

Ps. Älä martta huoli, en päihitä sua virkkaamisessa eli saat puolestani rauhassa heliutella virkkuukoukkua
smile_org.gif

Saattaapi olla että se motoristi oli ajanu aika pitkän matkaa, ja näpit saattoi olla niin jäässä että kahvipaikalle oli kiire... Voi olla niinkin että silmien räpsyttely edesauttoi tilanteessa kuitenkin sen verran, että ajokielto astuukin voimaan vasta about kaks vuorokautta tapahtuman jälkeen. Mahdollista sekin että kyseinen motoristi ei yleensä älyttömiä ylinopeuksia ajele, mutta tosiaan kylmyys, saunan houkutus sekä (ehkä ristiriitaisesti säätilan kanssa) kylmän oluen himo voitti järjen tieliikennekäytöksessä.

Hypoteesit sikseen, mun mielestä suttura ei ole loukkaava sana
smile_org.gif

Edittiä: miks mulla lukee tuossa että viestejä on vain yksi? Onhan niitä ainakin viis
nixweiss.gif

no just... By the way tämän päivän Iltalehden lööpissä oli otsikoissa Lenita Airisto, joka jahtasi kolarikuskia mersullaan.
buttrock.gif

Tälläisiä kaahailijoita me naiset ollaan, tai ainakin osa naisista... en minä tietenkään  
033102bebe_1_prv.gif

Kuinka joku kehtaa nöin törkeästi vaarantaa lasten ja liito-oravien henkeä, että ajaa 100 alueella 140!!!! MITÄ JÄRKEÄ TAAS, sielähän olisi voinut sattua vaikka mitä!

Kuinka joku kehtaa nöin törkeästi vaarantaa lasten ja liito-oravien henkeä, että ajaa 100 alueella 140!!!! MITÄ JÄRKEÄ TAAS, sielähän olisi voinut sattua vaikka mitä!
Mitä!?!
Onko siellä liito-oravia
eek.gif
Tuo tiehän pitää sulkea n.200km säteellä ja köyttää green peacen hemmoja 10 metrin välein puihin kiinni.
Äkkiä koko pohjanmaa suojelualueeksi
tounge.gif

Hei!!!!Joo!!!! samaa mieltä!!!
Mä en kans tienny, et siellä on liito-oravia.
Tiet poikki!!!!
Nyt ei ajele enää kukaan!!!!

Luulen että tässä tapauksessa Autoilija on yrittänyt tahallaan ajaa Motoristin päälle pissapoikaa säälimättä käyttäen jolloin Motoristin on ollut pakko nostaa nopeus päätä huimaavaan 140km/h jotta Autoilija pissapoikineen ei ajaisi päälle.

Suomen kieli on ilmaisuvoimainen ja sitä myös huolimattomankin toimittajan käsissä. Kehotan nuorisoa tutkimaan ilmaisun jäsentymistä. Termi ”sussu”, kuvaa tyttöystävää ja termin ”pärinäpoika” yhteydessä surinasussu on modernimman vyöruusukäsitteen synonyymi. Naisen rooli motoristina on siis tässä yhteydessä on kyytiläinen, jolloin otsikon mukainen, itse ajava nainen, ei ole surinasussu, koska ajaa itse.

Mitä tohon hellan ja nyrkin väliin tulee, niin se naisen kaulaketju tulee pitää niin lyhyenä, toisesta päästään siihen tiskipöydän hanaan kiinnitettynä, ettei se pääse moittimaan läheltä, kun siinä sohvalla juo olohuoneessa kaljaa ja katsoo urheilua.
biggrin.gif

Suomen kieli on ilmaisuvoimainen ja sitä myös huolimattomankin toimittajan käsissä. Kehotan nuorisoa tutkimaan ilmaisun jäsentymistä. Termi ”sussu”, kuvaa tyttöystävää ja termin ”pärinäpoika” yhteydessä surinasussu on modernimman vyöruusukäsitteen synonyymi. Naisen rooli motoristina on siis tässä yhteydessä on kyytiläinen, jolloin otsikon mukainen, itse ajava nainen, ei ole surinasussu, koska ajaa itse.

Mitä tohon hellan ja nyrkin väliin tulee, niin se naisen kaulaketju tulee pitää niin lyhyenä, toisesta päästään siihen tiskipöydän hanaan kiinnitettynä, ettei se pääse moittimaan läheltä, kun siinä sohvalla juo olohuoneessa kaljaa ja katsoo urheilua.  
biggrin.gif
Nohnoh..pitää siinä ketjussa joustoa olla sen verran että saa tisuun koskea..
wink.gif

biggrin.gif
Kyllä mielestäni nykypäivänä kun myös naiset itse ajavat on oikeutettua käyttää heistä(myös ajavista naisista)surinasussu nimikettä,sehän on osuva ja hauska....
cool.gif

Back