• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Surinasussu kaahasi.!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Keppigee
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Oliko tuo nyt sellainen vetonainen ??  
nixweiss.gif
Olisiko vetohenkilö enemmän nykyaikaa?
Tuohan on jo yleistystä. Korrektimpaa olisi sanoa henkilö.

Täysin OT:ksi menee, mutta:

Muutamista saamistani varovaisista tiedusteluista johtuen ilmoitan, että minun ajokorttini on ainakin vielä toistaiseksi omassa lompakossani  
talktohand.gif

Muuten en sitten tällä kertaa otakkaan asiaan kantaa
smile_org.gif

Täysin OT:ksi menee, mutta:

Muutamista saamistani varovaisista tiedusteluista johtuen ilmoitan, että minun ajokorttini on ainakin vielä toistaiseksi omassa lompakossani  
talktohand.gif

Muuten en sitten tällä kertaa otakkaan asiaan kantaa
smile_org.gif
Nonni, jos se et ollut sinä niin kuka sitten
confused_orig.gif

Ihmisen uteliaisuus on pohjaton... Niin juttuhan ei kerro oliko paikkakuntalainen vai vieraileva tähti...

Mutta sitä en kerro, kenen kortti on mun taskussa
biggrin.gif
tounge.gif
wink.gif

Tiedän montakin naista jotka ajavat radalla sellaista kyytiä, että pitäisi monen miehen pyörä olla myynnissä jo...
Nyt ei mene jakeluun, siis miksi monen miehen pitäisi laittaa pyörä myyntiin jos naiset ajelee radalla jonkinlaista kyytiä??
withstupid.gif

Ei kai se pyörässä (ainakaan miehen) ole vika jos naiset ajelee kovaa radalla..
baaa.gif

Tiedän montakin naista jotka ajavat radalla sellaista kyytiä, että pitäisi monen miehen pyörä olla myynnissä jo...
Nyt ei mene jakeluun, siis miksi monen miehen pitäisi laittaa pyörä myyntiin jos naiset ajelee radalla jonkinlaista kyytiä??  
withstupid.gif

baaa.gif
Älä turhaan yritä ymmärtää sillä tuo on naisen logiikkaa
biggrin.gif

Ja luonnollisesti tuo logiikka ei päde siinä tapauksessa, että miesten ajaessa kovempaa niin naikkosten pitäisi pistää mopottimensa myyntiin. Ei tietenkään...
wink.gif

On se kyllä kauheeta, että korpisuoralla joku ajaa normaalia tilannenopeutta. Ja vielä moottoripyörällä. Ja vielä nainen. Mihin tämä maailma on menossa?

Tuolla pätkällä 140 olisi monin paikoin aika sopiva nopeus jos se olisi sallittua. Koska ei ole, niin eipä noista kortin menetyksistä ja sakoista suurta myötätuntoa silti saa, itsepä tiesi mitä oli tekemässä. Tai olisi ainakin pitänyt tietää.

Autossa on kieltämättä se kiva puoli, että muutamana (liukkaimpana) päivänä vuodessa saa ajaa rajoitustenkin puitteissa sopivalla nopeudella.

Ai miksi myynnissä? Tartteeko tyttelit jostain syystä uusia Käytettyjä pyöriä radalle vai?
withstupid.gif

Minä en ainakaan myy pyörääni vain sen takia, että joku nainen ajaa kovemmin kuin minä, mutta jos hän maksaa pyörästäni käyvän hinnan, niin silloin lähtee...

Noh ehkä tuon uutiskynnyksen madalsi tapauksessa kun kyseessä nainen,eihän asiaan pitäis vaikuttaa...
Positiivinen asia ko tapauksessa,että nainen ymmärsi/pystyi vedon lopettamaan,toisin on käynyt joskus muille,veto vaan jatkuu..(seurauksena syytös myös pakenemisesta)ehkä se pitää paikkansa,että nainen voi tehdä kahta asiaa yht"aikaa...
omg.gif
smile_org.gif
tounge.gif
biggrin.gif

Noh ehkä tuon uutiskynnyksen madalsi tapauksessa kun kyseessä nainen,eihän asiaan pitäis vaikuttaa...
Positiivinen asia ko tapauksessa,että nainen ymmärsi/pystyi vedon lopettamaan,toisin on käynyt joskus muille,veto vaan jatkuu..(seurauksena syytös myös pakenemisesta)ehkä se pitää paikkansa,että nainen voi tehdä kahta asiaa yht"aikaa...
omg.gif
smile_org.gif
tounge.gif
biggrin.gif
Mistäs sinä sen tiedät... Eihän pako ole onnistunut jos jää kiinni... Ainakin olettaisin näin... Miähethän ne on jääny paon yrityksistä kiinni ei naiset elikkä tästä voisi päätellä ettei kaikki miehetkään kykene kahteen asiaan yht aikaa  
033102bebe_1_prv.gif

withstupid.gif

baaa.gif
Tuo lausahdus perustuu siihen, että aika moni mies on uhannut myyvänsä pyöränsä ja aloittavansa vaikka virkkauksen jos naiselle ei "miesten lajissa" pärjää. Tällaisia heittoja on aika moni muukin varmaan kuullut. Varsinkin muut naiset voivat varmaan tämän vahvistaa.

Ja mitenkään en sillä väkisin tarkoita, että nyt on miesten myytävä pyöränsä. Läppähän tuo on. Myös minun suustani.

Jännä juttu, että pitää tällaisiin tarttua. Ettekö ko. heittoa ole ikinä kuulleet?

Magna: Voipi olla, että jos virkkaat nopeampaa ja hienommin kuin joku martta, voi kyseinen martta sinulle sanoa, että lopettaa koko harrastuksen kun ei "omalla maallaan" enää pärjää edes "miehille". Tajusitko vai tavutetaanko?

omg.gif
smile_org.gif
tounge.gif
biggrin.gif
Mistäs sinä sen tiedät... Eihän pako ole onnistunut jos jää kiinni... Ainakin olettaisin näin... Miähethän ne on jääny paon yrityksistä kiinni ei naiset elikkä tästä voisi päätellä ettei kaikki miehetkään kykene kahteen asiaan yht aikaa
033102bebe_1_prv.gif
Niin,sitä tarkoitinkin...vedoten tutkimukseen...jossa todetaan,että ---nimenomaan(tuolla sanoikin)naiset voivat TEHDÄ kahta asiaa yht"aikaa,,,toisin kuin "miehet",,,,ja sitä just että jotkut(,kun en ole kuullut että nais motoristi olisi karkuun ajellut...vielä) keskittyy vain siihen vetoon,,,kerrallaan...sorry jälleen jos olen huonosti asian ilmaissut...mutta jos lukee tarkasti tuon ed,viestini ....eniway...
Lähdenkin tästä väärinymmärrettyjen koulutukseen....
cool.gif
wink.gif
tounge.gif

Eli siis jos kaahailee, ja poliisit lähtee perään, ei tarvitse pysähtyä, koska on mies? Ei siis voi ajaa ylinopeutta ja paeta virkavaltaa samanaikaisesti.
biggrin.gif
062802jumpie_prv.gif

Samanlaisia motoristeja ne naisetkin on kun miehet.
Älä prkl!  
omg.gif

Mä luulin että teissä on sentään jotain hyvääkin! Ihan turhaan näköjään tiedän seurassa parveillu.
biggrin.gif

cool.gif
Joo. Alkaa menee hermo kun pitää tällasia itsestäänselvyyksiä kertoa
biggrin.gif
REPS
biggrin.gif
psti silmään toi alkaa menee mä kun oon pitäny sua tasasena luonteena. .... ärjy sumppa
tounge.gif

omg.gif
smile_org.gif
tounge.gif
biggrin.gif
033102bebe_1_prv.gif
Niin,sitä tarkoitinkin...vedoten tutkimukseen...jossa todetaan,että ---nimenomaan(tuolla sanoikin)naiset voivat TEHDÄ kahta asiaa yht"aikaa,,,toisin kuin "miehet",,,,ja sitä just että jotkut(,kun en ole kuullut että nais motoristi olisi karkuun ajellut...vielä) keskittyy vain siihen vetoon,,,kerrallaan...sorry jälleen jos olen huonosti asian ilmaissut...mutta jos lukee tarkasti tuon ed,viestini ....eniway...
Lähdenkin tästä väärinymmärrettyjen koulutukseen....
cool.gif
wink.gif
tounge.gif
Sori lukihäröi iski taasen kerran
biggrin.gif
blush.gif

Back