Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
F-sport, se vanhempi malli jossa lukko on heti valojen alla. Eli vaikeeta on tuunata takapäätä?onko pyörä siis f sport vai rr? f.ään joutuu itse säveltämään/ostamaan undertailin + kilpitelineen..
eipä se nyt hirveen vaikeeta ole mutta joutuuhan siinä töitä tekemään.. helpompaa/kalliimpaa on hommata tosiaan valmis undertail. samalla saa perään uutta ilmettä ja uuden/uudet takavalot. halvemmissa versioissa orkkis takavalo tosin pysyy.. stormilta taitaa löytyä ermaxin tuote 100-200€ ilman takavaloa. itse duunasin perus f.ään perän talvella uusiksi ja omasta mielestä tuli ihan hyvä.F-sport, se vanhempi malli jossa lukko on heti valojen alla. Eli vaikeeta on tuunata takapäätä?onko pyörä siis f sport vai rr? f.ään joutuu itse säveltämään/ostamaan undertailin + kilpitelineen..
Uih, aivan pirun nätti takapää! Kiitos kuvasta, tollanenku olis itelläkin, mut taitaa tossaki olla uus undertaili..Katotaan mitä sais näperrettyä, kun ei mikään tekniikan ihmelapsi ole.eipä se nyt hirveen vaikeeta ole mutta joutuuhan siinä töitä tekemään.. helpompaa/kalliimpaa on hommata tosiaan valmis undertail. samalla saa perään uutta ilmettä ja uuden/uudet takavalot. halvemmissa versioissa orkkis takavalo tosin pysyy.. stormilta taitaa löytyä ermaxin tuote 100-200€ ilman takavaloa. itse duunasin perus f.ään perän talvella uusiksi ja omasta mielestä tuli ihan hyvä.F-sport, se vanhempi malli jossa lukko on heti valojen alla. Eli vaikeeta on tuunata takapäätä?onko pyörä siis f sport vai rr? f.ään joutuu itse säveltämään/ostamaan undertailin + kilpitelineen..
http://album.fotosafe.com/altiapp....3309672
kirkkaita valoja saa myös stormilta.. luettelo vaan kertoo 03-05 mallin olevan perus f.ään mutta sporttiin sopii oikeasti
juuri näin itsekkin toimin. erona on vain että tuo on muovista tehty...Itse kanssa keväällä muotoilin F:än perän uusiksi, aikas samanlainen tuli kuin santtu-cbr:llä. Laatikon pohjan joutuu sahaamaan poikki, ja tein 3mm alumiinilevystä uuden pohjan. Sitten rosterista uusi kilpiteline, se oli aika helppo ja nopee tehdä.