5 mm.Onko nuo kumimutterit kierteillä m5 vai m6? (pyörä ss750ff vm. 2000)
En ole vielä saanut niitä rikki, mutta voisin jemmaan vähän ostaa. Ei jaksaisi irottaa malliksi, laiska kun olen.
Ei kai yhden ruuvin irroittaminen paljoa jaksamista vaadi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
5 mm.Onko nuo kumimutterit kierteillä m5 vai m6? (pyörä ss750ff vm. 2000)
En ole vielä saanut niitä rikki, mutta voisin jemmaan vähän ostaa. Ei jaksaisi irottaa malliksi, laiska kun olen.
Kyllähän siinä hermot meinasi mennä, kun yritti yksin ilman väkivaltaa saada vanteen takaisin.. no onnistui kuitenkin ja jopa takajarrut toimii vielä.Ainakin 800:ssa, jossa on alumiininen swingi, tuo takarenkaan asentaminen on aika millintarkkaa säätöä...
Hienoa! Pyöriikö takapyörä vielä?Kyllähän siinä hermot meinasi mennä, kun yritti yksin ilman väkivaltaa saada vanteen takaisin.. no onnistui kuitenkin ja jopa takajarrut toimii vielä.Ainakin 800:ssa, jossa on alumiininen swingi, tuo takarenkaan asentaminen on aika millintarkkaa säätöä...
Ei ole sellainen pyöristelty. Siis erilainen on tuossa kuin uusissa 1000ds malleissa.Onko 750:ssä sellainen suorasta huonekaluputkesta koottu haarukka. Omassani on 1000:n kanssa identtinen alumiininvärinen pyöristelty härpäke. Perkeleen hankala rengastöiden kannalta.
Hieno ja maulla "tuunattu"Joo tosi hieno on.
Vain yhden asian muuttaisin tuosta.. värin. Olen mustan ystävä, mutta punainen on heti toiseksi paras ja ensimmäinen pyörä oli punainen. Toisaalta Ducatin kuuluukin ehkä olla punainen, kuten Ferrarinkin.![]()
No hiilariyläputket on, samoin ankanpyrstö ja minivilkut. Minivilkut voisi olla carbon lookilla, mutta en jaksa sen takia vaihtaa.
Ulkonäöllisesti en keksi parannettavaa, jos en laita Le Mansin MotoGp kisasta mukaan tarttuineita tarroja tuohon ankanpyrstöön ja etulokariin. Niin ja vahata sitä voi aina lisää.
Seuraavaksi keskitytään ajamiseen siellä Kemorassa. Sen jälkeen mietitään alusta parantelua...
Ducatin kuuluu olla pelkistetyn värinen, oli se sitten punainen, keltainen, mattamusta, musta/kulta, gimmel-oranssi, gimmel-sininen tai hopea tai vihreä/valko/punainen...Joo tosi hieno on.
Vain yhden asian muuttaisin tuosta.. värin. Olen mustan ystävä, mutta punainen on heti toiseksi paras ja ensimmäinen pyörä oli punainen. Toisaalta Ducatin kuuluukin ehkä olla punainen, kuten Ferrarinkin.![]()
No hiilariyläputket on, samoin ankanpyrstö ja minivilkut. Minivilkut voisi olla carbon lookilla, mutta en jaksa sen takia vaihtaa.
Ulkonäöllisesti en keksi parannettavaa, jos en laita Le Mansin MotoGp kisasta mukaan tarttuineita tarroja tuohon ankanpyrstöön ja etulokariin. Niin ja vahata sitä voi aina lisää.
Seuraavaksi keskitytään ajamiseen siellä Kemorassa. Sen jälkeen mietitään alusta parantelua...