• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Supermoto Bemarista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ek@
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Täällä oli jotain juttua palikoista, joista lopputuloksena olisi tuommoinen:
oryx1_sm.jpg

Täällä oli jotain läpinää saksaksi 150kg / 60hp lelusta, mutta ei tuo saksa täysin taivu: Tässä vähän huono kuva:
bmw%20sumo.jpg

Bongasin tällaisen taannoin:

f650gs-smoto.jpg

Kuten kilvestäkin näkyy niin ihan suomalainen laitos, tosin sensuroin loput periaatesyistä. Paha sanoa mikä tuon tarina on, joistain syistä ei olisi mahdotonta vaikka virallisella jakeluketjullakin olisi jotain tekemistä tuon laitoksen kanssa.

Kuten kilvestäkin näkyy niin ihan suomalainen laitos, tosin sensuroin loput periaatesyistä. Paha sanoa mikä tuon tarina on, joistain syistä ei olisi mahdotonta vaikka virallisella jakeluketjullakin olisi jotain tekemistä tuon laitoksen kanssa.
Eikös tuo ole (lähes?) vakio F 650 Dakar varustettuna katurenkailla? Nehän näyttää sopivan oikein mainiosti.

Ruoskikaa jos olen väärässä.
nixweiss.gif
Tuossa ek@n kuvissa tietysti ihan eri peli. Joka sekin on oikein kivan näköinen.

Eikös tuo ole (lähes?) vakio F 650 Dakar varustettuna katurenkailla? Nehän näyttää sopivan oikein mainiosti.

Ruoskikaa jos olen väärässä.
nixweiss.gif
Tuossa ek@n kuvissa tietysti ihan eri peli. Joka sekin on oikein kivan näköinen.
Siltäpä se munkin silmiin näytti. Noilla main (ts. lähes samassa parkkiruudussa) vaan oli tiuhaan vaihtuva bmw-uutuuksien näyttely, mm. ekat k1200s:t ja k1200r:t mitä mä olen liikenteessä nähnyt, niin se tavallaan teki tuostakin kuvan arvoisen, vaikkei siinä mitään järin erikoista ollutkaan. Jos se olisi ollut erikoisempi niin olisin tuonkin kuvan paiskannut kiertoon jo tuoreeltaan. Ja noi taiteilijoiden piirrokset on lähes aina aika paljon villimpiä kuin mitä ne sitten todellisuudessa ovat.

Moi,
olis tällaiset F650 GS (ja Dakar) sopivat lähes ajamattomat vanteet: Wunderlich
ja Pirelli MT 60 R renkaat.
Tonnilla koko paketti, soita:040-5890528 / Jukka, Tampere

Jokuhan oli rakennuttanut "supermoton" HP2:sta. Tosin mielestäni yli 200 kiloinen vekotin on jo aika kaukana oikeasta supermotosta...

Back