Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ellei mokaile yöpymisissä. Mua hurrit kuppaa kälysistä sitseistä aina ny yhden yöpymisen verran. Siks tänä vuonna otan mukaan teltanRuotsin läpi ajamalla Tanskan siltojen kautta 120€ halvempi.
Nyt menee hiukan ohi otsikon, mutta...Tuosta kylmäajosta sen verran, että voin "lämpimästi" suositella Gerbingin sähkölämmitteistä väliasua. Taitaa olla Xenonvalojen jälkeen fiksuin mopon lisähärpäke, jonka olen asentanut. Tämä mokoma on johtanut siihen, että kaikkein mieluiten ajelenkin keväisin ja syksyisin (kunhan vaan tiet ei oo jäässä), jolloin voin itse säätää olotilani sopivaksi sen sijaan, että tuskailen yli kahdenkympin lämpötiloissa hikisyyttä vastaan...
Ja mammalla on tietysti oma lämpöpuku ja omat säätimet...![]()
No menee ohi otsikon, mutta koska itse aloitin koko ketjun niin menköön...Nyt menee hiukan ohi otsikon, mutta...Tuosta kylmäajosta sen verran, että voin "lämpimästi" suositella Gerbingin sähkölämmitteistä väliasua. Taitaa olla Xenonvalojen jälkeen fiksuin mopon lisähärpäke, jonka olen asentanut. Tämä mokoma on johtanut siihen, että kaikkein mieluiten ajelenkin keväisin ja syksyisin (kunhan vaan tiet ei oo jäässä), jolloin voin itse säätää olotilani sopivaksi sen sijaan, että tuskailen yli kahdenkympin lämpötiloissa hikisyyttä vastaan...
Ja mammalla on tietysti oma lämpöpuku ja omat säätimet...![]()
Gerging's! Mistä hankit? Ja mitä täsmälleen ottaen suosittelet hankittavaksi? Stormi myy Suomessa, ehkä joku muukin?
Mitä varusteita itselläsi on ja kauanko olet käyttänyt? Mitään vinkkejä, kuten onko löysät / tiukat varusteet parempia, miten sopii eri mallisiin pyöriin (isot/pienet katteet), jne.
Tietääkseni on ainakin yksi vaihtoehto (Widder). Kenelläkään vertailevaa kokemusta?
Kiitos itsellesi ( ja kaikille muillekin) Saksan vinkeistä. Ne on aina arvokkaita ensikertalaiselle...Erinomainen tietopaketti! Kiitos![]()
Talvella kävin jo katsomassa Stormilla.
Mutta sitten vasemman käden leikkaus ei oikein mennytkään putkeen. Ja nyt odottelen kevättä että pääsen kokeilemaan josko enää pystyn ollenkaan ajamaan. Voi pian olla hyväkuntoinen RT myynnissä, tarpeettomana...
Ensimmäisen viestisi viimeiseen kysymykseen kommentti:
Autobaanan ulkopuolella voi mennä yllättävän paljon aikaa, varsinkin kun etäisyys Luxembourgista Rostockiin on lyhimmilläänkin 800 km.
Esimerkin vuoksi, Berliinistä Bonniin pikkuteitä pitkin menee kaksi kokonaista päivää (saksalaiselta kolleekalta kuultua, kts. täältä).
Mutta jos on aikaa, niin Mosel ja Lahn (sekä Rhein välillä Mainz - Koblenz) laaksot on upeita, ja reittejä riittää laaksojen molemmin puolin. Ja sitten tietenkin on se Harz.![]()