Kotarikuski
Betatestaaja
Akku on siis ollut hapotettuna ja kytkettynä 5v, ja pyörä on pääasiassa seissyt. Kokeilisin itse toista akkua.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
TeeMies sanoi:Veikkaan jännitteensäädintä, tässä aika kattava säie aiheesta (pahoittelut jos oli aiemmin linkitettynä):
http://www.superduke.net/forum/viewtopic.php?t=10424
Yksi hyvä idea on vielä avata ja puhdistaa virtalukko, sinne kertyy aikamoiset möhnät tuossa ajassa ja katkoo randomisti.
PS: mulla on ylimääräinen käytetty jännitteensäädin jos haluat testata
Lihasrelaksantti sanoi:Sähköongelmia on mullakin taannoin ollut omassa -09 SD:ssä ja ei ollut akku silloin syypää. Itseasiassa alkuperäinen Yuasa siinä on edelleen ja toimii moitteetta. Johtosarjasta lähtisin etsimään kontaktivikaa. Vaidettiinkos lp_ pyörästä tuon pääsulakkeen yhteydessä yhtään pätkää johtoa tahi liitintä?
lp_ sanoi:Otin vielä toisen videon:
Ennen tuota irrotin jokaisen liittimen etumaskin takaaa ja kävin ne läpi. Lisäksi katoin kaikki johdot ja kaikki oli kunnossa. Virtalukon avasin myös mutta sekin oli ok.
TeeMies sanoi:Mulla oli ihan sama juttu!!
Oletko ottanut auki sen mustan liittimen starttireleen päältä akkukotelossa- eli mihin tulee johdot ylhäältäpäin (oisko 2/3 johtoa) ja on siinä läpinäkyvän/valkoisen muovisuojan keskellä? (Sisällä 4 pinniä)
Sen kun avasin, sisältä purskahti vettä ja jollain foorumilla kerrottiin myös vääntyneistä piikeistä samassa liittimessä. Se on aika kinkkinen saada auki, mutta se voisi olla syyllinen!
lp_ sanoi:Juu oon ja se on kunnossa, koska jouduin viimekesänä vaihtavan koko releen just samasta syystä.
lp_ sanoi:Vielä vähän TuneECU:lla saatua lisäinfoa:
Eli pari virhekoodia näkyy:
- P0031 oxygen sensor heater short circuit to ground or open circuit
- P0560 ECM power supply circuit malfunction
Pitäiskö noista olla huolestunu?
lp_ sanoi:Osaisko joku muuten sanoa mistä löydän tuohon uuden liittimen?
Kiitos kaikille auttajille! Paljon uutta on tullu opittua![]()
Seikkailu_R sanoi:Marmoritiskiltä, liittimiäkin pitäisi löytyä varaosina?

HornetCyclist sanoi:Kantsii tsekata tuo laturilta tuleva ruskea liitinkin samalla, mulla oli sulanut se sisältä pahasti...näyttää tuossakin olevan jotain jälkee jo...
Kiitos vaan huollolle kun olivat laskeneet öljyt johtosarjan päälle:![]()
, jotkut kotarin osat meinaan menee RSV:hen)
. Jos tää on jollekin tuttu vika, niin saa vinkata
.HornetCyclist sanoi:Sähköt alkoi reistaamaan täälläkin...huomasin pyörän pesun jälkeen, että etu/takavalo on pimeänä. Voinut olla kyllä jo aiemminkin. Sulake (2) palaa toistuvasti. Valkoinen + piuha parkeilta on maissa. Hieman vaikea seurata ko piuhaa sulakerasialle etuvalolta, tosin näyttäisi ettei liittimiä ole siinä välissä. Sulakkeelta 2 menee syöttö releelle, joka on ilmeisesti valorele (katkaisee virran valoilta startin ajaksi). Olisiko tietoa miten sen kunto mitataan? Kytkärikin löytyisi, siihen on piirretty valokatkaisinkin mutta eihän näissä ole sellaista. Jos tää on jollekin tuttu vika, niin saa vinkata
.