Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mainos sanoo "lisätietoja KTM-kauppiaaltasi", joten luulisin esim. Bike Worldin myyvän.Kuka myy ?
Olisivatko vaan tilanneet liikaa ja jäänyt käsiin. Tai vastaavasti ovat saaneet valmistajan varastolta ylivuotisia huokeammalla kuin 2010:t.Tampereellakin näkyi olevan jossain liikkeessä uus viimevuotinen 12990...
Mistähän se johtuu että noita ylivuotisia on niin helvetisti suomessa kuin järestään joka toinen tuntuu äkkiseltään olevan vuoden tai kaksi vanhempi kuin ensirekisteröinti antaa ymmärtää...
nimimerkillä useampaa tiedustellut kun on osto aikeita tuollaisen suhteen..
Joo, katselin samaa...Tampereellakin näkyi olevan jossain liikkeessä uus viimevuotinen 12990...
No tosta Tampereen pyörästä aikoinaan soitinkin, mutta ei niillä oo yhtään Sdukee myynnissä. Se on joku vanha ilmoitus, joka on jääny roikkumaan. Ei tunnu olevan tuossa firmassa kiinnostusta sitä poistaa nettimoton listoilta. Ja hintaan oli aikoinaan tullu 600e lisää toimituskuluja.Tampereellakin näkyi olevan jossain liikkeessä uus viimevuotinen 12990...
Mistähän se johtuu että noita ylivuotisia on niin helvetisti suomessa kuin järestään joka toinen tuntuu äkkiseltään olevan vuoden tai kaksi vanhempi kuin ensirekisteröinti antaa ymmärtää...
nimimerkillä useampaa tiedustellut kun on osto aikeita tuollaisen suhteen..
Mäkin kyselin tosta tampereen pyörästä vuodenvaihteen kieppeillä, mutta silloinkin myytiin ei-oota. Kun ilmo kuitenkin näkyi pysyvän niin ajattelin etteivät vaan halunneet mun bulua vaihdossa...No tosta Tampereen pyörästä aikoinaan soitinkin, mutta ei niillä oo yhtään Sdukee myynnissä. Se on joku vanha ilmoitus, joka on jääny roikkumaan. Ei tunnu olevan tuossa firmassa kiinnostusta sitä poistaa nettimoton listoilta. Ja hintaan oli aikoinaan tullu 600e lisää toimituskuluja.
Musta vähän outoa toimintaa, että eivät poista tota ilmoitusta, kun niillä ei tollasta pyörää oo myynnissä ja vaikka useampi on sen perässä tohon firmaan soittanut. Ehkä se kertoo jotain firmasta?Mäkin kyselin tosta tampereen pyörästä vuodenvaihteen kieppeillä, mutta silloinkin myytiin ei-oota. Kun ilmo kuitenkin näkyi pysyvän niin ajattelin etteivät vaan halunneet mun bulua vaihdossa...No tosta Tampereen pyörästä aikoinaan soitinkin, mutta ei niillä oo yhtään Sdukee myynnissä. Se on joku vanha ilmoitus, joka on jääny roikkumaan. Ei tunnu olevan tuossa firmassa kiinnostusta sitä poistaa nettimoton listoilta. Ja hintaan oli aikoinaan tullu 600e lisää toimituskuluja.
Tosin käteisen kanssa olen kauppaa ko. liikkeen kanssa tehnyt ja siitä kerrasta ei ole mitään valittamista.
Varmaan tuo kävijöitä sinne ja saattavat saada jotain muuta kaupaksi? Ja nyt on muuten kuva ilmoitus kadonnut nettimotosta...Musta vähän outoa toimintaa, että eivät poista tota ilmoitusta, kun niillä ei tollasta pyörää oo myynnissä ja vaikka useampi on sen perässä tohon firmaan soittanut. Ehkä se kertoo jotain firmasta?
Ei ole kadonnut ja tuskin katoaa...Varmaan tuo kävijöitä sinne ja saattavat saada jotain muuta kaupaksi? Ja nyt on muuten kuva ilmoitus kadonnut nettimotosta...Musta vähän outoa toimintaa, että eivät poista tota ilmoitusta, kun niillä ei tollasta pyörää oo myynnissä ja vaikka useampi on sen perässä tohon firmaan soittanut. Ehkä se kertoo jotain firmasta?
Ainakin nyt on 4 vähemmän kuin eilen ja minuutti sitten kun katsoin niin sitä ei ole ainakana nettimotossa ei haulla Super Duke eikä superduke...Ei ole kadonnut ja tuskin katoaa...
Mäkin muistelin et 2010 piti tulla uusi super duke, mutta joltain foorumilta lueskelin että se olisikin ollut joku ihan uusi malli... Lähinnä kai naku RC8, jotain prototyyppejäkin luulen muistavani nähneeni.Asiasta kolmanteen... Voisiko tällainen alekampanja kieliä uudesta Superduke-mallista? Sehän piti vissiin tulla jo täksi vuodeksi...
Ehkä maahantuoja on sitten tosiaan tilannut uuden satsin, ilmoitus löytyy kotarin webisaitiltakin:Toissa päivänä kysyin bikeworldista ylivuotista sdukea. Myyjä kertoi soittavansa takaisin kun tietää onko niitä jäljellä. Myyjä kertoi yhden oranssin olevan jäljellä ja sen ylivuotinen hinta on 15900 e
2 päivää ja 2 tonnia , odotan ensi viikkoon niin alkaa olla satulan, putkikehikon, moottorin ja rankaiden hinta jossain määrin järkevä![]()
Mä taidan jättää ktämmät leikkimään keskenään kun ei ne tunnu tietävän paljonko se maksaa.Ehkä maahantuoja on sitten tosiaan tilannut uuden satsin, ilmoitus löytyy kotarin webisaitiltakin:Toissa päivänä kysyin bikeworldista ylivuotista sdukea. Myyjä kertoi soittavansa takaisin kun tietää onko niitä jäljellä. Myyjä kertoi yhden oranssin olevan jäljellä ja sen ylivuotinen hinta on 15900 e
2 päivää ja 2 tonnia , odotan ensi viikkoon niin alkaa olla satulan, putkikehikon, moottorin ja rankaiden hinta jossain määrin järkevä![]()
http://www.ktm.com/KTM-New....16d31f4
Kannattaa varmaan kysäistä uudestaan, tuohon hintaan noilla voi olla ottajia. Mä ainakin olisin jonossa ellen olisi tammikuussa mennyt jo hätiköimään![]()
Luulishan sitä tosiaan että maahantuoja tiedottaa kampanjoista kauppiaille, kumma juttu.Mä taidan jättää ktämmät leikkimään keskenään kun ei ne tunnu tietävän paljonko se maksaa.
Viime vuonna sduken sai käteisellä 12000 e suullisella tarjouksella.
Kun ei kerran tiedä paljon hinta on niin mä voin sanoa ettei tollasen putkikehikon hinta voi kovin kova olla.
Mitä tulee maku rc8 malliin niin eks nää kaikki mallit ole veistetty samasta mallista jo muutenkin.