• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Superduken omistajaksi edullisesti...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja s&s
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Lukaisin juuri tuoreen Biken, siellä näytti olevan mainos että myyvät super dukea hintaan 13900,-. Tsekkasin kotarin nettisivuilta ja näytti pitävän paikkansa, pyörät toki ylivuotisia... Mutta melko edullista mielestäni.

Tampereellakin näkyi olevan jossain liikkeessä uus viimevuotinen 12990...

Mistähän se johtuu että noita ylivuotisia on niin helvetisti suomessa kuin järestään joka toinen tuntuu äkkiseltään olevan vuoden tai kaksi vanhempi kuin ensirekisteröinti antaa ymmärtää...

nimimerkillä useampaa tiedustellut kun on osto aikeita tuollaisen suhteen..

Mistähän se johtuu että noita ylivuotisia on niin helvetisti suomessa kuin järestään joka toinen tuntuu äkkiseltään olevan vuoden tai kaksi vanhempi kuin ensirekisteröinti antaa ymmärtää...

Olisivatko vaan tilanneet liikaa ja jäänyt käsiin. Tai vastaavasti ovat saaneet valmistajan varastolta ylivuotisia huokeammalla kuin 2010:t.
Itse ostin aikoinaan myös ylivuotisen, kun oli mallikin vaihtunut välissä jolloin hintaeroa oli aika monta tuhatta euroa.

No tosta Tampereen pyörästä aikoinaan soitinkin, mutta ei niillä oo yhtään Sdukee myynnissä. Se on joku vanha ilmoitus, joka on jääny roikkumaan. Ei tunnu olevan tuossa firmassa kiinnostusta sitä poistaa nettimoton listoilta. Ja hintaan oli aikoinaan tullu 600e lisää toimituskuluja.

2009 vuoden pyöriä ei oikeestaan tunnu markkinoilla ajamattomina olevan.

No tosta Tampereen pyörästä aikoinaan soitinkin, mutta ei niillä oo yhtään Sdukee myynnissä. Se on joku vanha ilmoitus, joka on jääny roikkumaan. Ei tunnu olevan tuossa firmassa kiinnostusta sitä poistaa nettimoton listoilta. Ja hintaan oli aikoinaan tullu 600e lisää toimituskuluja.
Mäkin kyselin tosta tampereen pyörästä vuodenvaihteen kieppeillä, mutta silloinkin myytiin ei-oota. Kun ilmo kuitenkin näkyi pysyvän niin ajattelin etteivät vaan halunneet mun bulua vaihdossa...

Tosin käteisen kanssa olen kauppaa ko. liikkeen kanssa tehnyt ja siitä kerrasta ei ole mitään valittamista.

Mäkin kyselin tosta tampereen pyörästä vuodenvaihteen kieppeillä, mutta silloinkin myytiin ei-oota. Kun ilmo kuitenkin näkyi pysyvän niin ajattelin etteivät vaan halunneet mun bulua vaihdossa...

Tosin käteisen kanssa olen kauppaa ko. liikkeen kanssa tehnyt ja siitä kerrasta ei ole mitään valittamista.
Musta vähän outoa toimintaa, että eivät poista tota ilmoitusta, kun niillä ei tollasta pyörää oo myynnissä ja vaikka useampi on sen perässä tohon firmaan soittanut. Ehkä se kertoo jotain firmasta?

"Hintahäiriköintiä" vai onko menossa markkinatutkimus ? Kyllä näillekin ilmotuksille jokin syy on. Jos toinen myy hintaa 12.990,- ja toinen 14.990,- niin mieluimmin ostaa sen halvemman. Jos niitä halvempia ei olekaan niin menetkö toiseen liikkeeseen ja maksta pari tonnia enemmä mitä toisesta oli pyynti. Ehkä halvemmalla "myyvä" liike haluaa asiakkaita sisään ja yrittää käännyttää asiakkaan ostamaan jonkin toisen tuotteen joka on varastossa.
wink.gif

Musta vähän outoa toimintaa, että eivät poista tota ilmoitusta, kun niillä ei tollasta pyörää oo myynnissä ja vaikka useampi on sen perässä tohon firmaan soittanut. Ehkä se kertoo jotain firmasta?
Varmaan tuo kävijöitä sinne ja saattavat saada jotain muuta kaupaksi? Ja nyt on muuten kuva ilmoitus kadonnut nettimotosta...

Kusetuksen makua kuten sekin, että hintaan 12990e sitä ei olis kuitenkaan saanu, vaan olis pitäny maksaa 600e toimituskuluja. Kysyin nimittäin myyjältä, että jos heille olis tollanen vastaava tulossa myyntiin, niin saisko sen nettimoton hinnalla, niin kuulemma ei olis saanu.

Asiasta kolmanteen... Voisiko tällainen alekampanja kieliä uudesta Superduke-mallista? Sehän piti vissiin tulla jo täksi vuodeksi...

Toissa päivänä kysyin bikeworldista ylivuotista sdukea. Myyjä kertoi soittavansa takaisin kun tietää onko niitä jäljellä. Myyjä kertoi yhden oranssin olevan jäljellä ja sen ylivuotinen hinta on 15900 e
2 päivää ja 2 tonnia , odotan ensi viikkoon niin alkaa olla satulan, putkikehikon, moottorin ja rankaiden hinta jossain määrin järkevä  
biggrin.gif

Asiasta kolmanteen... Voisiko tällainen alekampanja kieliä uudesta Superduke-mallista? Sehän piti vissiin tulla jo täksi vuodeksi...
Mäkin muistelin et 2010 piti tulla uusi super duke, mutta joltain foorumilta lueskelin että se olisikin ollut joku ihan uusi malli... Lähinnä kai naku RC8, jotain prototyyppejäkin luulen muistavani nähneeni.

Toissa päivänä kysyin bikeworldista ylivuotista sdukea. Myyjä kertoi soittavansa takaisin kun tietää onko niitä jäljellä. Myyjä kertoi yhden oranssin olevan jäljellä ja sen ylivuotinen hinta on 15900 e
2 päivää ja 2 tonnia , odotan ensi viikkoon niin alkaa olla satulan, putkikehikon, moottorin ja rankaiden hinta jossain määrin järkevä  
biggrin.gif
Ehkä maahantuoja on sitten tosiaan tilannut uuden satsin, ilmoitus löytyy kotarin webisaitiltakin:
http://www.ktm.com/KTM-New....16d31f4

Kannattaa varmaan kysäistä uudestaan, tuohon hintaan noilla voi olla ottajia. Mä ainakin olisin jonossa ellen olisi tammikuussa mennyt jo hätiköimään  
mad.gif

EDIT: Siis tuskin olisivat perjantaina aloittaneet kampanjaa jollei pyöriä olisi maassa/tulossa/tiedossa. Ellei kyseessä ole joku myöhästynyt aprillipila, mikä tietty voi näin hienon pyörän alehintaan myymisen tapauksessa olla  
tounge.gif

biggrin.gif
Ehkä maahantuoja on sitten tosiaan tilannut uuden satsin, ilmoitus löytyy kotarin webisaitiltakin:
http://www.ktm.com/KTM-New....16d31f4

Kannattaa varmaan kysäistä uudestaan, tuohon hintaan noilla voi olla ottajia. Mä ainakin olisin jonossa ellen olisi tammikuussa mennyt jo hätiköimään  
mad.gif
Mä taidan jättää ktämmät leikkimään keskenään kun ei ne tunnu tietävän paljonko se maksaa.
Viime vuonna sduken sai käteisellä 12000 e suullisella tarjouksella.
Kun ei kerran tiedä paljon hinta on niin mä voin sanoa ettei tollasen putkikehikon hinta voi kovin kova olla.

Mitä tulee maku rc8 malliin niin eks nää kaikki mallit ole veistetty samasta mallista jo muutenkin.

Mä taidan jättää ktämmät leikkimään keskenään kun ei ne tunnu tietävän paljonko se maksaa.  
Viime vuonna sduken sai käteisellä 12000 e suullisella tarjouksella.
Kun ei kerran tiedä paljon hinta on niin mä voin sanoa ettei tollasen putkikehikon hinta voi kovin kova olla.  

Mitä tulee maku rc8 malliin niin eks nää kaikki mallit ole veistetty samasta mallista jo muutenkin.
Luulishan sitä tosiaan että maahantuoja tiedottaa kampanjoista kauppiaille, kumma juttu.

Putkikehikon hinnoista en tiedä, olen ostanut yleensä kokonaisia moottoripyöriä...

Back