• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Superbike sarjan pyörät?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ron Jeremy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Hki
Onko totta että Superbike sarjassa pyörät ovat muuten vakioita mutta parempi alusta/jarrut ja tehoputket säädätyksineen. Moottorilta ovat siis vakioita. Tää kysymys johdattelee että jos ylläoleva on totta niin Superbike sarjahan silloin on varmaankin aika hyvä suunta siihen mikä pyörä on hyvä jos on siis lähes vakiosta kyse?
Sorry jos mä jauhan paskaa tietämättömyyttäni
nixweiss.gif

Tässä linkki josta voi nopeasti katsoa mitä saa muuttaa mitä ei.

Ei nuo etenkään superbike-luokan vehkeet ihan vakioita vastaavia ole, mutta toki MotoGP luokkaan verrattuna ihan perusmopoja..

Onko totta että Superbike sarjassa pyörät ovat muuten vakioita mutta parempi alusta/jarrut ja tehoputket säädätyksineen. Moottorilta ovat siis vakioita. Tää kysymys johdattelee että jos ylläoleva on totta niin Superbike sarjahan silloin on varmaankin aika hyvä suunta siihen mikä pyörä on hyvä jos on siis lähes vakiosta kyse?
Sorry jos mä jauhan paskaa tietämättömyyttäni
nixweiss.gif
Tuo mitä kuvaat on enemmänkin superstock-luokan sääntöjen mukainen pyörä. Eli yritä löytää niillä säännöillä ajetun kilpailun tuloslista, jos sen perusteella haluat pyörät paremmuusjärjestykseen.

Itse katsoisin endurance-kilpailujen superstock-luokan tuloksia. Niissä ajetaan Superbike, -stock ja -sport kisat samassa lähdössä.

Voipi olla että sotken pahasti tohon superstock luokkaan. Mistä niiden virisäännöt löytyy?

Tuolta kunhan jaksat kaivaa. Vaatii vähän liikaa lakimiehen vikaa, jotta jaksaisi itse kahlata noita läpi.

täältä löytyy siis myös STK1000 säännöt. En tosin tiedä onko niissä mitään eroa STK600:aan.

Nordic Superbike säännöt ovat aika lähellä noita Superstock-sääntöjä. Sekoitat varmaan siihen. Eli Suomen "Superbiket" ovat varsin laimeita vs. oikeat Superbiket.

Jostain näin maininnan että uus SBK R1 pata on vaihtokunnossa 1300km jälkeen. Vakio kestänee melkoosen paljon pitempään...

Back