Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

-dq- sanoi:1200 Bandit, mahd. jääneillä rahoilla voi parannella alustaa
meura sanoi:https://www.tori.fi/pohjois-pohjanmaa/Honda_CBR600F2_51535391.htm?ma=1
Tuon voin myydä 2000€:lla sulle![]()
ted sanoi:Joo! Iloisenkeltainen VFR 800 oli vielä eilen nettimotossa kaupan, ja minä jo innoissani soitin myyjälle. Valitettavasti sille oli jo ostaja. Hetken oikein pänni, että meni sivu suun![]()
No mites tämä? Vie astetta tuimemmin ja menee mutkiin kuin ajatus.ted sanoi:ZR-7S:ää olen kokeillut joitakin kertoja. Ajoasento on jees ja teho riittää varmasti kaikkeen normaaliin liikenteeseen. Jotenkin silti kaipaisin jotakin särmää. Olen tässä yrittänyt uskotella, että sen takia, että kiihdyttää räväkästi viisi kertaa kesän aikana, ei ole tarvetta ostaa kyykkypyörää. Olennaisempaa on se, että määränpäässä ei ole niin kyykistelyn kangistama, ettei tahdon päästä omin voimin pyörän päältä pois. Näistä järjen mietteistä huolimatta huomaan tutkistelevani kyykkypyöriä kerran toisensa jälkeen, vaikka olen moisilla ajanut kymmenkunta kautta nyt, ja tiedän, mitä se on.
Pitääkö se nyt vielä yhdeksi kaudeksi ostaa jokin ahdas kyykky ja vaihtaa se puolessa suvessa johonkin suoraselkäiseen malliin, vai mikä... olisi viisasta? Tai viisainta olisi olla ilman prätkää, mutta mikä olisi vähiten älytöntä?![]()
adville sanoi:mielenkiintoisia valintoja jos ettii pystyhköä ajoasentoa ,eikä halua olla käsien varassa![]()
ted sanoi:Kävin prätkäliikkeessä koeistumassa kyykkypyörän päällä. Ei tuntunut hyvältä, yläkroppani ei sietänyt sitä. Näin on siis tullut aika siirtyä pappamopojen pariin. ZR-7S? No... ei. Mutta jotakin mielenkiintoista ja hauskaa pyörässä pitäisi olla. Tehopiikki jossain kohtaa kierrosaluetta tai säksättävä kaksipyttyinen muuttori tai... Harkitsin hetken jopa custompyörää, mutta se taitaa olla liikaa näin pinttyneelle muoviluotimiehelle.