• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Suositelkaa ajokenkiä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jartsi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hakusessa olisi sporttiset ajokengät, jotka pitäisivät myös vettä. En hae siis ratakenkiä vaan ihan tavalliseen ajoon soveltuvia. Sidin "race" mallistoa olen tässä katsellut kun budjettiinkin (~200e) sopivat, mutta omakohtaisia kokemuksia kaipaisin sekä näistä että muista merkeistä. Ehdotuksia otetaan vastaan!

Sidit ilman muuta. Olen ajellut kolme kesää ja yli 40 000 km Vertebra kakkosilla, eikä kertaakaan ole kaduttanut. Eivät kulu sitten millään, ovat istuvat ja vesitiiviit ja niillä voi jopa kävellä suht mukavasti. Ainoa miinus on helposti vinkuva tukirunko, mutta tähän vaivaan tippa mukana tullutta silikonia silloin tällöin auttaa hyvin.Uudet mallit ovat tietty hieman erilaisia, mutta seuraavatkin monot ovat kyllä Sidit (sitten, kun joskus tulee tarve sellaiset hankkia).

Vielä ainakin ihan joku aika sitten sai Org'in shopista tosi sopivasti Sidin Vertebra II Tepor'ia (2005 mallistoa).

Kannattaa ainakin kysyä.

Oxtar TCS goret toimii
thumbs-up.gif
Todistetusti pitää vettä todella hyvin.

Nimim. Rukalta Tampereelle vesisateessa eikä varpaat kastunut.

Sidin Vertebra II saa äänet täältä, loistavat popot olleet eikä oo vesi päässy sisään...

Oxstar tcs goret itellä ja tyytyväinen olen ollu. Eipä kyllä muita monoja ole ollukkaan.

Taitaa tuo lesti olla hieman kapeahko suomalaiseen jalan tyyliin.

Entäpä, jos on melkein lättäjalat ja paksut pohkeet?
nixweiss.gif
smile_org.gif

Hyvin on tullut vastauksia, kiitokset niistä. Näyttää tulevan kahden kauppa Sidi Vertebra II Teporin ja Oxtar TCS goren välillä, riippuen kumpi istuu paremmin jalkaan. Molemmat muuten shopissa 199€.. pitäkää se hinta vielä vähän aikaa niin ei tarvi rahoja saksanmaalle kiikuttaa
thumbs-up.gif

sidi tepor evo hyvä yleissaapas väri koko musta muun värisiä ei kannata ottaa osuu noin.200e hintaan
062802moto_prv.gif

Back