Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oliks tää nyt vitsi vai ei?ei toimi ollenkaan. et voi käyttää niitä. vakava varoitus siitä että mopo jää huutamaan ahdot punaisella etkä saa kierroksia laskemaan. tarpeeksi kun on ahtoa niin suoravetokaasareiden sliidit eivät jaksa jousikuormitteisina laskea vaan jäävät kattoon. jos meinaat turbottaa niin vaihda ihmeessä mun kanssa omat keihin fcrräsi mikunin alipaine 38seihin.
Jos ruiskun aiot laittaa, niin multa löytyypi 1000 ja 750 GSX-R:n läppikset suuttimineen, sopivaa korvausta vastaan. Halkaisija molemmilla seteillä 42 mm.Taidan ottaa läppärungot irti noista alipainekamiinoista ja duunata ruiskun. Tai sitten duunaa jostain auton tuplakaasarista
Öö sori, elikkäs sfnet.harrastus.mp -uutisryhmä.pistin bomberfoorumille viestiä..![]()
mikä ihmeen söhmi´?![]()
olet hukassaOliks tää nyt vitsi vai ei?![]()
Mäki voin kyl vaihtaa ton mun mikunini alipaineisen keihinini, jos joku muuki halu turbottaa![]()
Mut mä kyl veikkaisin et suoravetoset kyllä toimii turbon kanssa, vai oonko mä nyt ihan hukassa?
Suoravetoiset PITÄÄ aina asentaa kahdella kaasuvaijerilla! Toinen on vetoa varten ja toinen on palautusta varten. Tämä tieto on kyllä mainittuna kaikkien suoravetoisten kaasareiden paketin mukana, käytettyinä myytyjen mukana tämä tieto ei aina kulje.ei toimi ollenkaan. et voi käyttää niitä. vakava varoitus siitä että mopo jää huutamaan ahdot punaisella etkä saa kierroksia laskemaan. tarpeeksi kun on ahtoa niin suoravetokaasareiden sliidit eivät jaksa jousikuormitteisina laskea vaan jäävät kattoon. jos meinaat turbottaa niin vaihda ihmeessä mun kanssa omat keihin fcrräsi mikunin alipaine 38seihin.
Juuri tuota ainoata ulkopuolista jousta tarkoitin palautusjousella suoravetoisissa kaasareissa.paitsi jos on suoravetoiset dellorto malossit joissa ei ole jousia vaan akselit niiden tilalla..elikkäs akselisto ja kaasukahvan palautusvaijeri takaavat kyllä sliidien alastulon perskules...onhan niissä tietysti yksi jousi joka on kaasarien ulkopuolella vetämässä vaijeria takas
no natsien ebaystä irtoaa kaikennäköisiä vakiokaasuttimia noin 100€ hintaan. pidän sitä melko edullisena kysyjän mainitsemaan dellorto 200€ kappale hintaan verrattuna. tosin luulin että tässä turbotetaan nelisylinteristä. tuo yksipyttyisyys muuttaakin asioita niin etten sano mitään. eikun kokeilemaan vaanai kerroppas se mesta mistä "ilmaiseksi" saa..ja ne kalvotko on nykyään "halpoja"..ai jaha,se on suhteellista tuo raha itse kellekki?
no turbottakaa mun puolesta vaikka vanhoilla bingeillä..mutta alipaine on hankala elementti kaasareissa..ja paljonhan he nuilla alipaineilla turbottelee