• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Suoraan ketjun tuoreimpaan viestiin ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fobba
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onko jossakin valinta, jolla voisi asettaa oman profiilin siten, että ketjua avatessa ylimmäiseksi tulisi näkyviin ketjun tuorein viesti.??

Voisi olla vaikka niin, että jos selailet foorumia kirjautumatta, nykyinen tapa on OK, mutta jos kirjaudut, saisit voimaan nuo oman profiilin mukaiset asetukset.

Ööh, tuota noin, eikös tuollainen ole foorumilla, kohdassa viimeisin viesti...siitä mä ainakin pääsen uusimpaan, minulle lukemattomaan viestiin.

Ööh, tuota noin, eikös tuollainen ole foorumilla, kohdassa viimeisin viesti...siitä mä ainakin pääsen uusimpaan, minulle lukemattomaan viestiin.
Toi ei toimi kun selaat "uusia viestejä", viimeisin viesti kerrotaan päivämäärällä ja ajalla, mutta ainoa aktiivinen osa kentässä on kirjoittajan nick. ottaisin mieluusti sinne tuon foorumin puolella liehuvan lipun......

Kaipaisin siis sellaista asetusta, jolla yksittäisen ketjun saisi näkymään "ylösalaisin", siis ketjun tuorein viesti/postaus ekana, toiseksi tuorein tokana, jne...

joo,itekki joskus kironnu ku saa selata puolipäivää,et löytää uusimman..vai enkö osaa käyttää
withstupid.gif

Vähän samaan viitaten, minäkin olen jäänyt kaipaamaan phpBB tyylistä "pikku nuolta" jota klikkaamalla hypätään kyseisen ketjun uusimpaan lukemattomaan viestiin.

Nyt kun käyttää paljon "uusia viestejä" linkkiä, joutuu vaan selailemaan threadia loppua kohden kunnes muistin varassa seuraava uusi viesti tulee eteen.

Toi ei toimi kun selaat "uusia viestejä", viimeisin viesti kerrotaan päivämäärällä ja ajalla, mutta ainoa aktiivinen osa kentässä on kirjoittajan nick.  ottaisin mieluusti sinne tuon foorumin puolella liehuvan lipun......
Täällä kaivataan myös tuota. Foorumille tullessa on tapa klikata "uusia viestejä" linkkiä. Tuosta avautuvasta näkymästä ei pysty hyppäämään suoraan viimeisimpään omaan lukemattomaan viestiin vaan joutuu ensim menemään kys. aiheen kansioon, josta löytyy "liehuva lippu"

Tämä olisi kätevä idea. Mutta tulee kuitenkin mieleen, että jos viestit näkyisivät käänteisessä järjestyksessä, ketjun aloittajan pointti saattaisi jäädä niiltä vastaajilta huomioimatta, jotka osallistuisivat keskusteluun vasta useampien sivujen jälkeen. Jos he eivät siis vaivautuisi käväisemään ketjun ekalla sivulla ennen ketjuun vastaamistaan. Eikä välttämättä tulisi niin helposti lueskeltua vanhempia viestejä, mikä olisi harmi, koska ketjuihin vastaamisen ohella niiden lueskelu on asian ydin.  
smile_org.gif

Nyt olen kännissä, mut jos haluaisin lukea jotain aihetta, niin se alkaa aloittajan ekan viestin mukaan esim. blaa blaa v. 2005?
Ketä kiinnostaa?

Nyt olen kännissä, mut jos haluaisin lukea jotain aihetta, niin se alkaa aloittajan ekan viestin mukaan esim. blaa blaa v. 2005?
Ketä kiinnostaa?
Keskustelu oli olemassa,kunnes joku kiertävistä modeista poisti sen jättämättä omaa sormenjälkeä kyseiseen foorumiin!!!

Jos ja kun orgin modet tekevät työtään,niin turha huudella perään
062802jumpie_prv.gif

Kyllä kaipaisi tämäkin ketju lyhyydestään huolimatta jo rankkaa moderointia kun puolet viesteistä ei liity millään lailla asiaan.
Menkää paskanjauhantaan länkyttämään ja jättäkää asialliset ketjut rauhaan.

Itse kaipaisin tuota foorumin kautta löytyvää viimeisen lukemattoman viestin pikanappia myös uusia viestejä kohtaan, mutta jaksan kyllä painella PgDn-nappia kuten tähänkin asti.

Keskustelu oli olemassa,kunnes joku kiertävistä modeista poisti sen jättämättä omaa sormenjälkeä kyseiseen foorumiin!!!

Jos ja kun orgin modet tekevät työtään,niin turha huudella perään
062802jumpie_prv.gif
Hohhoijaa...

1) Hae itse moden hommiin ja näytä kuinka homma hoidetaan paremmin, jätä jokaikiseen poistoon puumerkkisi jne. Hakemuksen voit laittaa maililla yllapito@moottoripyora.org .

tai

2) Vaihda toiseen foorumiin / perusta itse sellainen mikä sinulle kelpaa.

tai

3) Lopeta toi länkytys ja koita elää asian kanssa.

Toi lässytys on ihan turhanpäivästä. Mukavahan se toki on huudella kulman takaa kun itse ei tarvitse tehdä mitään.

Kehitysideat on hyvästä, mutta vittuilu on tapa jolla tuskin ehdotuksiasi otetaan huomioon.

Mä siivosin ihan hulluimmat off-topikit tästä ketjusta.

Terkuin Mulqvist-Mode

Juu länkyttäminen on aina helppoa kun ei tarvi itse vääntää.

Sitten kun jotain foorumia pyörittää ja itse nakit silmillä koittaa korjata, saadakseen vaan lisää länkytystä palkinnoksi, niin johan alkaa...
kaboom.gif

Mutta takaisin asiaan - Kun kerran tuolla normaalisti foorumia selatessa NÄKYY nuo "nuolet" viimeisimpään viestiin hyppäämistä varten, uskoisin että ne pystyy modaamaan myös tuonne hakulomakkeen "uudet viestit" tuloksiin. Ainakin jos Ikonboardin toimintaperiaate on samanlainen kuin phpBB:ssä.

Eli phpBB laudalla metsästäisin ensin template-tiedoston tuolle normaalille foorumilistaukselle, sieltä etsisin koodista oikean tagin "viimeisin viesti" linkille, sitten etsimään hakulomakkeen tulosprintti template ja lisäämään vastaava tagi sinnekin.

Saattaisi onnistua vähälläkin vaivalla, tai sitten ei.

Back