Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Asiaa. Tommosilla hinnoilla ajaa jo koko kesän sporttikumeilla. Mun 16-17 tkm tekee neljä satsia gummeja. Näillä Turkkusen hinoilla pitää ostaa väliin yksi kierros Z6:sia, jotta lompsa kestää bensaakin ostella ja sitä hopeasta keitettyä huoltsikan kahvia...Pirelli diablo corsaIII jotain about 230€
Tuskin. Vianor olisi laittanu saman dunlopin takasen 200ekeen vanteelle.Viime viikolla käväisin kyselemässä renkaita Takatalolta ja siellä oli muutama "ylivuotinen" setti tarjouksessa. Dunlop Sportmax Qualifier (180/55ZR17) takapyörä maksoi 114€ ja setinkin olisi saanut 190€:lla. Metzeleriltäkin oli jotain saman hintaista ja kokoista settiä, mutta mallia en muista. Leima tuossa mun kumissa 4905 eli onhan noilla ikää, mutta kaipa ne sen 6Tkm taas kestävät![]()
Vielä sinne muutama gummi jäi, mutta enpä usko, että tuolla hintaa kauhean kauaa tarvii kaupata..
hieman sivuuttaen: intobikesillä oli parin päivän ajan tarjous tollasesta setistä 140£Kävin tossa tänään Oulun Kärkkäisellä kysäseen rengas settiä (120/70 x 17 & 190/50 x 17). Pirelli diablo corsaIII jotain about 230€ irtoventeelle asennettuna. Ei paha hinta mun mielestä.![]()
Toi Shinkon rengas vaikuttaa ihan Michelin Pilot Sportin kopiolta! ja mielestäni 250€ on kova hinta, Itse tilasin englannista helmikuussa sarjan Michelin pilot Sportteja 120/70/17 & 160/60/17 postikuluineen hintaan n.150€. Tuntuis olevan pirun hyvin pitävä rengas, 2000km kohta tuolla pakkasessa niilä veivattu ja lujaa kanttailtu,pitoa on riittäny joka tilanteessa myös märällä...Kuopiosta Mototrimmiltä uutukaiset Shinko renkaat alle asennettuna noin 250e. Ovat kuulemma kovassa huudossa noissa kiihdytyspiireissä noi Shinkon kumit. Jotkut tosin väittää että uutena olisi huono pito märällä mutta paranee kuluessa. Saas nähdä.![]()
Tälläiset tulossa itselle siis alle 120/60 ja 160/60 kumit
Shinko R005
pilot poweria vai pilot road? jos noin halval haen itekki.Lappeenrannan Harpista saa 2CT takanakkia 120€.