Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Alimitoitetut nopeusrajoitukset ja vaarattomasta ylinopeudesta sakottaminen on kaikille kiusantekoa. Piste.Nimenomaan yhdenvertaisuudesta on kyse, eikä mistään ryhmään kohdistuneesta kiusanteosta.
Takakilpi voi myos irrota ja leikata kurkun auki vastaan tulevalta tai perassa ajavalta. Maissa joissa kiinnitysta ei virallisesti valvota on tienvieret irtopaita taynna.Kyllähän tuo kilpi edessä ois ihan kiva juttu. Ajan 120km/h ja kilpi irtoaa ja vetää nätisti kurkun auki iteltä tai takana tulevalta motoristilta![]()
Tarra tietenkin ratkaisee tämän ongelman, kunnes päätän pestä pyörän kunnolla ja tarra irtoaa, naapurin Tero repii sen irti, joku liimaa feikin tarran päälle ja saan sakot ja niin edelleen.
No mikäs siinä, muutenkin aivan liian helppoa ajella pärrällä ja kaikki huomioivat sinut. Kyllä on mahtavaa olla teiden Kunkku![]()
MUAH!!Takakilpi voi myos irrota ja leikata kurkun auki vastaan tulevalta tai perassa ajavalta. Maissa joissa kiinnitysta ei virallisesti valvota on tienvieret irtopaita taynna.Kyllähän tuo kilpi edessä ois ihan kiva juttu. Ajan 120km/h ja kilpi irtoaa ja vetää nätisti kurkun auki iteltä tai takana tulevalta motoristilta![]()
Tarra tietenkin ratkaisee tämän ongelman, kunnes päätän pestä pyörän kunnolla ja tarra irtoaa, naapurin Tero repii sen irti, joku liimaa feikin tarran päälle ja saan sakot ja niin edelleen.
No mikäs siinä, muutenkin aivan liian helppoa ajella pärrällä ja kaikki huomioivat sinut. Kyllä on mahtavaa olla teiden Kunkku![]()
Naapurin Tero voi varastaa takakilven tai liimata sen paalle tarran jossa hassakan kuva ja taas tulee sakkoa. Maissa joissa Teroja ei virallisesti valvota on rekisterikilvet joko varastettu tai p*llutarroja taynna.
Noinhan tuo on ja pyrin visusti välttämään sitä, aikuistumista, ennenku rollaattori on pakollinen. Sitä saa sitten poliisi vapaasti valvoa.Ja saattahan olla että jotkut kasvaa aikuisiksi nopeemmin, jotkut ei koskaan![]()
Ei saa, mä olen ollut naapureita kohtaan ihan kilttiNaapurin terot kiellettävä!!!!
Pahoittelen Tero, sinutkin on kiellettävä tai sinun on muutettava syrjäiseen paikkaan(esimerkiksi Heinolaan tai Järvenpäähän), missä ei ole naapureita. Tässä asiassa on pidettävä nollatoleranssi, muutoin muut Terot alkavat vaatia kaikkien Terojen tasapuolista kohtelua.Ei saa, mä olen ollut naapureita kohtaan ihan kilttiNaapurin terot kiellettävä!!!!![]()
sorry, oli pakko![]()
Kyllä mun bladen ainakin on kamera ottanut komeesti monet kerrat ja siinä nyt ei turhaa rautaa painona juuri ole...Vai ei liikenne ole tasa-arvoista, nyt sitten keksittiin tällainen veruke, kun motoristit eivät joudu peltipolliiseista välittään. No ei todella ole tasa-arvoista, jos vedän autolla peräkärryä niin max nopeus 80km/h, repikööt siitäJa entäs rekkojen max 80km/h?![]()
No voi itkun itku, kyllä täällä töissäkin joitakin itkettää, kun mun motossa ei ole edessä kilpeä. Eikä peltipöntöt kyllä muutenkaan muovimopoja tunnista, ei ole tarpeeksi metallia pöntön induktiosilmukoille maassasiinäpä pöntöille ja niiden huoltajapöntöille päänvaivaa ratkaistavaksi.![]()
Ulkomailta muuten kyllä löytyy pönttöjä, jotka kyykyt tunnistaa, ja kuva otetaan myös takaapäin, ihan vinkkinä kesälomareissuille Eurooppaan![]()
Repesin!kyllä ja keskustassa on kerjäläisiä, mun kilpiteline muistuttaa fiskarssin lapiota ja ens viikolla sataa. Nyt on kaikki huonosti.Näkökulma tuokin. Nyt kun levitetään nämä tolpat pitkin isänmaata ja kiukutaan samalla resurssipulasta ja pienistä palkoista, niin montako kyttää noiden tolppien hinnalla saisi tuonne liikenteen sekaan? Mua myös vituttaa että trafi lähettää 4km/h -ylityksestä lapun himaan jossa lukee soo soo. Ei sekään lysti ilmaista ole. Koneen kanssa ei myöskään keskustella, eikä koneella ole maalaisjärkeä saati harkintavaltaa. Nyt tienvarret kukkii näistä tolppakameroista ja mitataan keskinopeutta ja keksitään koko ajan lisää jotain miljoonia maksavia laitteita joilla saa sakottaa tielläliikkujaa ja samalla hervannasta valmistuu poliiseja suoraan kortistoon..
Tätä mäkin vähän ihmettelen.tuleeko kellekään usein vastaan tilanteissa missä auto ohittaa motoristin ja nimenomaan motoristin ei mopoilijaa? Vaikka niillä olisikin siihen laillinen lupa..
Lähetään ajelemaan, kun vielä on hyvät kelit. Talvella sitten väännetään kilpitelineistä.Joko sitä ollaan kyllästytty ajamiseen,koska täällä vaan joristaan joutavia?