Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saattaa osin olla orgin sekoiluakin. Mullekin sanoo, että oon jo ääneni antanut, vaikka emmä kyllä ole. Ehkä minä oon yks niistä protestoijista? Mutta eihän sekään mikään ameriikan ihme olis, että joku jannu (tai Janne) menis kiristämään ahtoruuvia ja täräyttäis vielä uudet pohjat.Vaikka äänestinkin muuta, niin olenko ainoa jota hämmästyttää tämä puuntakaa laitteen 10%?
Sentäs yli 10% äänistä valunut sinne. Pelkkää provoa, vai onko jollain vielä ässä hihassa.Kyseessä kuitenkin nopein 2011, eikä tota vuotta saati ajokelejä hirveesti jäljellä.![]()
No tämä 10% on se ketä kiinnostaa suomen nopein ja Helsinkiläisen asunnottoman isovarpaan kynnessä muhiva sieni-infektio yhtä paljon...(en äänestänyt -Puun takaa laite-)Saattaa osin olla orgin sekoiluakin. Mullekin sanoo, että oon jo ääneni antanut, vaikka emmä kyllä ole.Vaikka äänestinkin muuta, niin olenko ainoa jota hämmästyttää tämä puuntakaa laitteen 10%?
Sentäs yli 10% äänistä valunut sinne. Pelkkää provoa, vai onko jollain vielä ässä hihassa.Kyseessä kuitenkin nopein 2011, eikä tota vuotta saati ajokelejä hirveesti jäljellä.![]()
en minäkään ole ääntäni antanut ja silti se herjaa että olen jo ääneni antanut. mutta toivottavasti meni oikeaan osoitteeseen.No tämä 10% on se ketä kiinnostaa suomen nopein ja Helsinkiläisen asunnottoman isovarpaan kynnessä muhiva sieni-infektio yhtä paljon...(en äänestänyt -Puun takaa laite-)Saattaa osin olla orgin sekoiluakin. Mullekin sanoo, että oon jo ääneni antanut, vaikka emmä kyllä ole.Vaikka äänestinkin muuta, niin olenko ainoa jota hämmästyttää tämä puuntakaa laitteen 10%?
tenhulttio- se tämä äänestys ottaa IP osoitteesta ja huomaa, että olet jo äänestänyt nimimerkillä -sikke1- niin ei anna uutta mahdollisuutta (jouni on Pele1)..![]()
![]()
Taitaa homaa kusta jos menee tarkistamaan tilanteen vaikka ei ole äänestänytkään.en minäkään ole ääntäni antanut ja silti se herjaa että olen jo ääneni antanut. mutta toivottavasti meni oikeaan osoitteeseen.No tämä 10% on se ketä kiinnostaa suomen nopein ja Helsinkiläisen asunnottoman isovarpaan kynnessä muhiva sieni-infektio yhtä paljon...(en äänestänyt -Puun takaa laite-)Saattaa osin olla orgin sekoiluakin. Mullekin sanoo, että oon jo ääneni antanut, vaikka emmä kyllä ole.Vaikka äänestinkin muuta, niin olenko ainoa jota hämmästyttää tämä puuntakaa laitteen 10%?
tenhulttio- se tämä äänestys ottaa IP osoitteesta ja huomaa, että olet jo äänestänyt nimimerkillä -sikke1- niin ei anna uutta mahdollisuutta (jouni on Pele1)..![]()
![]()
![]()
Jos Pele1 on kerran Jouni siis minä niin kukas sitten oikeasti on minä eli Jouni? Vai onko nyt siis kysymys siitä kuuluisasta jakomielitaudista? Ja minulla vai sinulla? Taudin kuvaanhan kuuluu myös kaiken epäily ja salaliittoteoriat omaa minäänsä vastaan tai siis minään jonka ei halua olevan minä vaan sinä ja kukas sinä sitten oikeasti oletkaan? Ettet vaan Jouni?No tämä 10% on se ketä kiinnostaa suomen nopein ja Helsinkiläisen asunnottoman isovarpaan kynnessä muhiva sieni-infektio yhtä paljon...(en äänestänyt -Puun takaa laite-)Saattaa osin olla orgin sekoiluakin. Mullekin sanoo, että oon jo ääneni antanut, vaikka emmä kyllä ole.Vaikka äänestinkin muuta, niin olenko ainoa jota hämmästyttää tämä puuntakaa laitteen 10%?
![]()
Kyl heittäsin ton perusteella, että minulla on paranoidinen skitsofrenia, pele1:llä taas dissosiatiivinen identiteettihäiriö ja Jouni on terve kun pukki.Jos Pele1 on kerran Jouni siis minä niin kukas sitten oikeasti on minä eli Jouni? Vai onko nyt siis kysymys siitä kuuluisasta jakomielitaudista? Ja minulla vai sinulla? Taudin kuvaanhan kuuluu myös kaiken epäily ja salaliittoteoriat omaa minäänsä vastaan tai siis minään jonka ei halua olevan minä vaan sinä ja kukas sinä sitten oikeasti oletkaan? Ettet vaan Jouni?
Mutta asia osuutena, vaikuttas siltä jotta meillä alkaa olee laite melkoisen lähellä testi kuntoa?
Niin tota TMF äähän ei voinutkaan äänestää kun ei ollut vaihtoehtonakaan. Asiahan ratkaistaan tietty ajamalla eikä äänestämällä, mutta lienee ollut liian vaikea ymmärtää jotta kysymyksessä on galluppi ja etenkin perustelut kiinnostaa miksi joku on jonkun kannalla?Äänestämälläkö nää nopeusjutut nykyään ratkaistaankin? Noh, ihan vattuillaksenikin laitoin kawaa, niin paljon sylettää tollanen uhoaminen, pullistelu ja muu p@skanjauhanta, ettei pysty millään äänestää TMFää. Onks tää tiimi muuten sukua SMF:lle?
Kenelle minulle kysymys olikaan asetettu?Kyl heittäsin ton perusteella, että minulla on paranoidinen skitsofrenia, pele1:llä taas dissosiatiivinen identiteettihäiriö ja Jouni on terve kun pukki.Jos Pele1 on kerran Jouni siis minä niin kukas sitten oikeasti on minä eli Jouni? Vai onko nyt siis kysymys siitä kuuluisasta jakomielitaudista? Ja minulla vai sinulla? Taudin kuvaanhan kuuluu myös kaiken epäily ja salaliittoteoriat omaa minäänsä vastaan tai siis minään jonka ei halua olevan minä vaan sinä ja kukas sinä sitten oikeasti oletkaan? Ettet vaan Jouni?
Mutta asia osuutena, vaikuttas siltä jotta meillä alkaa olee laite melkoisen lähellä testi kuntoa?
Ja asia osuuteen, kiva että laite valmistuu niin tulee sitten niitä tuloksia ja loppuu tämmöset kakan jauhannat. Koskas kuvia tästä "uudesta katelookista" on nähtävissä?
EPIC FAIL!tenhulttio- se tämä äänestys ottaa IP osoitteesta ja huomaa, että olet jo äänestänyt nimimerkillä -sikke1- niin ei anna uutta mahdollisuutta (jouni on Pele1)..![]()
![]()
TFM/OAMK:n yhteistyöprojektin vetejälle.Kenelle minulle kysymys olikaan asetettu?
1.1.2011...ookke...täytyy vilkaista.sanoi:Jouniri vastaus, viimeistään 1.1.2011 tai sit kun ja jos paparatsi iskee?
No sillähän ei ole väliä miltä näyttää vaan miten kulkee, ei se "Bill Warner Bussikaan" silmää hivele..sanoi:ps. lupaan jotta se on niin ruma ettei siinä ole kyl mitään nähtävää, mutta kun ilmanvastuksen pieneminen oli prosenteissa 2 numeroinen luku niin kyllä sen voi sietää ton ruman ulkonäönkin ;-)
uups 1.1.2012TFM/OAMK:n yhteistyöprojektin vetejälle.Kenelle minulle kysymys olikaan asetettu?
1.1.2011...ookke...täytyy vilkaista.sanoi:Jouniri vastaus, viimeistään 1.1.2011 tai sit kun ja jos paparatsi iskee?
No sillähän ei ole väliä miltä näyttää vaan miten kulkee, ei se "Bill Warner Bussikaan" silmää hivele..sanoi:ps. lupaan jotta se on niin ruma ettei siinä ole kyl mitään nähtävää, mutta kun ilmanvastuksen pieneminen oli prosenteissa 2 numeroinen luku niin kyllä sen voi sietää ton ruman ulkonäönkin ;-)
Jos tuo lienee ollut tarkoituksesi niin olisit sitten kysynyt sitä. Nyt kysymys kuuluu: "Suomen nopein mp maililla 2011 on ?", kun varmaan pitäisi kysyä jotain tyyliin: "Minkä mp:n haluaisit olevan nopein maililla 2011?". Jos pidät galluppia niin "kallupoi" oikeilla kysymyksillä. Ei se mielipiteillä tai kannattamisella ratkea tuo alkuperäisen kysymyksen vastaus. Mutta jokainenhan tietty yrittää buustata egoaan omilla tavoillaan.Asiahan ratkaistaan tietty ajamalla eikä äänestämällä, mutta lienee ollut liian vaikea ymmärtää jotta kysymyksessä on galluppi ja etenkin perustelut kiinnostaa miksi joku on jonkun kannalla?
KylläJos tuo lienee ollut tarkoituksesi niin olisit sitten kysynyt sitä. Nyt kysymys kuuluu: "Suomen nopein mp maililla 2011 on ?", kun varmaan pitäisi kysyä jotain tyyliin: "Minkä mp:n haluaisit olevan nopein maililla 2011?". Jos pidät galluppia niin "kallupoi" oikeilla kysymyksillä. Ei se mielipiteillä tai kannattamisella ratkea tuo alkuperäisen kysymyksen vastaus. Mutta jokainenhan tietty yrittää buustata egoaan omilla tavoillaan.Asiahan ratkaistaan tietty ajamalla eikä äänestämällä, mutta lienee ollut liian vaikea ymmärtää jotta kysymyksessä on galluppi ja etenkin perustelut kiinnostaa miksi joku on jonkun kannalla?
Tässä olis kyllä ideaa. Seuraavana olis äänestys siitä, että millä (Suomen) lentokentällä ajettu tulos on virallinen? Pitääkö ajaa kesällä? Miten kesä määritellään (kesäaika muuten loppuu tulevan lauantain ja sunnuntain välisenä yönä)? Ketä pitää olla paikalla? Jne jne. Ihime itkemistä tässäkin ketjussa...Voisiko joku tehdä äänestyksen jossa kysytään pitääkö ajo suorittaa Suomessa, että kelpaa. Aivan mielenkiinnosta mitä mieltä aiheesta ollaan.