Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taxi on tietenkin se joka menee kokoajan edellä (siis sininen).^Kumpi on kumpi?
Ja miks nollasta sataan kestää yli neljä sekuntia?
Perhanan ympäristöystävällinen peli kun kulkee paskanpuhumisella.Taxi on tietenkin se joka menee kokoajan edellä (siis sininen).^Kumpi on kumpi?
Täytyy ihmetellä miten hyvin toi Meittin Taxi kulkee pelkällä nettikirjoittelulla ja jaskan jauhasimisella??
Ok. Kiitoksia vastauksesta.Taxi on tietenkin se joka menee kokoajan edellä (siis sininen).^Kumpi on kumpi?
Täytyy ihmetellä miten hyvin toi Meittin Taxi kulkee pelkällä nettikirjoittelulla ja jaskan jauhasimisella??
Nollasta sataan?? Mieti mitkä välitykset?? Taxi esim. 19edessä 36 takana ja 190/55 renkaalla ja lajihan on mailin loppunopeus ei 0-100kmh, mut vartti on kyl mennyt 8,9/273kmh verytellessä ja kun toi Taxi tahtoo sutii 1-4 vaihteet niin täytyy kuskin himmata lähdössä
Ja jos mun vaimolla ois munat niin mä en ois enää hetero!Aika hyvin tosta mun käyrästä näkee miten sutii aika pitkälle ja vaihdot menee hitaaksi kun sutiessa ei sifteri toimi ja pitää ottaa kaasulla kierrokset alas, ja miten voima loppuu tossa 320 kmh kieppeillä kun imulämmöt nousee taivaisiin. Vähän pienemmillä lämmöillä ois menny ohi heittämällä![]()
Ihan Tarkoituksella toi 2 kaasusetti lyödään päälle vasta +300kmh nopeuksissa meinaan pysyy toi singeri siten paremmin nipussa tai ainakin mun teoria uskoo niin ja kun kerran "valmennuksen ainoa kriteeri on menestyminen" niin aika oikeahan toi suunta näyttää olevan.Perhanan ympäristöystävällinen peli kun kulkee paskanpuhumisella.Taxi on tietenkin se joka menee kokoajan edellä (siis sininen).^Kumpi on kumpi?
Täytyy ihmetellä miten hyvin toi Meittin Taxi kulkee pelkällä nettikirjoittelulla ja jaskan jauhasimisella??![]()
Tuosta nopeus/matka kuvaajasta näkee hyvin tuon Mikan valitteleman imulämpöjen nousun. Mika ehtii melkein ottaa taksin nopeudessa kiinni, mutta sitten loppuu hönkä koneesta.
Taxin käppyrästä huomaa, että voimaa tarvitsisi lisää kun vauhti alkaa olemaan tuolla 260-280, kun taas Mikan peli puhuu siinä vaiheessa ihan eri malliin. Mielenkiinnolla ensi kesää odotellessa. Toivottavasti Mika saa atomivoimalan sellaiseen kuntoon, että kulkupuolta riittää vielä reilusti kolmen sadan tuolla puolen. Ja samat taksin osalta, paljon saatte tehdä, että pärjäätte jos Mika14R saa Kawan pysymään läjässä.
Toisaalta Artsi saattaa tulla ja luututa taas lattiaa kaikkien muiden tuloksilla.
Edit: Sekoilua quoten kans.
Mites teillä noi kaasusetit pelas? Jostain aiemmin on jäänyt sellainen mielikuva, että yksi setti ruokkii kahta sylinteriä. Muistanko ihan väärin vai oliko asia tosiaan noin? Aiheuttaako tuollainen "toispuoleinen" ruokkiminen mitään käytännön ongelmia keston tai lämpöjen kanssa?Ihan Tarkoituksella toi 2 kaasusetti lyödään päälle vasta +300kmh nopeuksissa meinaan pysyy toi singeri siten paremmin nipussa tai ainakin mun teoria uskoo niin ja kun kerran "valmennuksen ainoa kriteeri on menestyminen" niin aika oikeahan toi suunta näyttää olevan.Perhanan ympäristöystävällinen peli kun kulkee paskanpuhumisella.Taxi on tietenkin se joka menee kokoajan edellä (siis sininen).^Kumpi on kumpi?
Täytyy ihmetellä miten hyvin toi Meittin Taxi kulkee pelkällä nettikirjoittelulla ja jaskan jauhasimisella??![]()
Tuosta nopeus/matka kuvaajasta näkee hyvin tuon Mikan valitteleman imulämpöjen nousun. Mika ehtii melkein ottaa taksin nopeudessa kiinni, mutta sitten loppuu hönkä koneesta.
Taxin käppyrästä huomaa, että voimaa tarvitsisi lisää kun vauhti alkaa olemaan tuolla 260-280, kun taas Mikan peli puhuu siinä vaiheessa ihan eri malliin. Mielenkiinnolla ensi kesää odotellessa. Toivottavasti Mika saa atomivoimalan sellaiseen kuntoon, että kulkupuolta riittää vielä reilusti kolmen sadan tuolla puolen. Ja samat taksin osalta, paljon saatte tehdä, että pärjäätte jos Mika14R saa Kawan pysymään läjässä.
Toisaalta Artsi saattaa tulla ja luututa taas lattiaa kaikkien muiden tuloksilla.
Hyvin pelaa 1. setti NX 150 hp solenoidi jossa vasta 50hp suutin ja 2.setti NX 300hp solenoidi jossa 4 suutinta joissa vasta yhteensä n.35hp eli kaasua annettiin vajaa 90hp.Mites teillä noi kaasusetit pelas? Jostain aiemmin on jäänyt sellainen mielikuva, että yksi setti ruokkii kahta sylinteriä. Muistanko ihan väärin vai oliko asia tosiaan noin? Aiheuttaako tuollainen "toispuoleinen" ruokkiminen mitään käytännön ongelmia keston tai lämpöjen kanssa?Ihan Tarkoituksella toi 2 kaasusetti lyödään päälle vasta +300kmh nopeuksissa meinaan pysyy toi singeri siten paremmin nipussa tai ainakin mun teoria uskoo niin ja kun kerran "valmennuksen ainoa kriteeri on menestyminen" niin aika oikeahan toi suunta näyttää olevan.Perhanan ympäristöystävällinen peli kun kulkee paskanpuhumisella.Taxi on tietenkin se joka menee kokoajan edellä (siis sininen).^Kumpi on kumpi?
Kiitos selvennyksestä. Juuri tuolta Hallin keikalta jäi tuo tekniikkamurhe mieleen. Suht miedoilla kaasuilla kuitenkin saitte aika mukavia nopeuksia aikaseks. Ensi kaudella sitten hätyytellään maagista 400km/h rajaa?Hyvin pelaa 1. setti NX 150 hp solenoidi jossa vasta 50hp suutin ja 2.setti NX 300hp solenoidi jossa 4 suutinta joissa vasta yhteensä n.35hp eli kaasua annettiin vajaa 90hp.Mites teillä noi kaasusetit pelas? Jostain aiemmin on jäänyt sellainen mielikuva, että yksi setti ruokkii kahta sylinteriä. Muistanko ihan väärin vai oliko asia tosiaan noin? Aiheuttaako tuollainen "toispuoleinen" ruokkiminen mitään käytännön ongelmia keston tai lämpöjen kanssa?Ihan Tarkoituksella toi 2 kaasusetti lyödään päälle vasta +300kmh nopeuksissa meinaan pysyy toi singeri siten paremmin nipussa tai ainakin mun teoria uskoo niin ja kun kerran "valmennuksen ainoa kriteeri on menestyminen" niin aika oikeahan toi suunta näyttää olevan.Perhanan ympäristöystävällinen peli kun kulkee paskanpuhumisella.Taxi on tietenkin se joka menee kokoajan edellä (siis sininen).^Kumpi on kumpi?
1. setti menee ramairin kautta tasaisesti kaikille pytyille. 2.setti menee suoraan imukotelosta 4 suuttimen kautta kaikille pytyille.
Varmaan muistat kun meitti tekniikka petti Hallissa ja vain 1 ja 4 sai kaasua huonoin seurauksin
Ensi kausi on siis mulle (Taxille) viimeinen kausi näissä hommissa jotta niin puheissa kuin teoissakin niin minä kuin TFM tiimikin laittaa kaikki peliin joten jos monen mielestä tähänastiset on saavutettu vain puheilla niin toivottavasti se puuttuva 40kmh saadaan sit kokoon niillä teoilla.Kiitos selvennyksestä. Juuri tuolta Hallin keikalta jäi tuo tekniikkamurhe mieleen. Suht miedoilla kaasuilla kuitenkin saitte aika mukavia nopeuksia aikaseks. Ensi kaudella sitten hätyytellään maagista 400km/h rajaa?Hyvin pelaa 1. setti NX 150 hp solenoidi jossa vasta 50hp suutin ja 2.setti NX 300hp solenoidi jossa 4 suutinta joissa vasta yhteensä n.35hp eli kaasua annettiin vajaa 90hp.Mites teillä noi kaasusetit pelas? Jostain aiemmin on jäänyt sellainen mielikuva, että yksi setti ruokkii kahta sylinteriä. Muistanko ihan väärin vai oliko asia tosiaan noin? Aiheuttaako tuollainen "toispuoleinen" ruokkiminen mitään käytännön ongelmia keston tai lämpöjen kanssa?Ihan Tarkoituksella toi 2 kaasusetti lyödään päälle vasta +300kmh nopeuksissa meinaan pysyy toi singeri siten paremmin nipussa tai ainakin mun teoria uskoo niin ja kun kerran "valmennuksen ainoa kriteeri on menestyminen" niin aika oikeahan toi suunta näyttää olevan.Perhanan ympäristöystävällinen peli kun kulkee paskanpuhumisella.Taxi on tietenkin se joka menee kokoajan edellä (siis sininen).^Kumpi on kumpi?
1. setti menee ramairin kautta tasaisesti kaikille pytyille. 2.setti menee suoraan imukotelosta 4 suuttimen kautta kaikille pytyille.
Varmaan muistat kun meitti tekniikka petti Hallissa ja vain 1 ja 4 sai kaasua huonoin seurauksin
siirryttekö sitten tuonne rautaperse ajoihin vai miks jätätte karkelot.Ensi kausi on siis mulle (Taxille) viimeinen kausi näissä hommissa jotta niin puheissa kuin teoissakin niin minä kuin TFM tiimikin laittaa kaikki peliin joten jos monen mielestä tähänastiset on saavutettu vain puheilla niin toivottavasti se puuttuva 40kmh saadaan sit kokoon niillä teoilla.Kiitos selvennyksestä. Juuri tuolta Hallin keikalta jäi tuo tekniikkamurhe mieleen. Suht miedoilla kaasuilla kuitenkin saitte aika mukavia nopeuksia aikaseks. Ensi kaudella sitten hätyytellään maagista 400km/h rajaa?Hyvin pelaa 1. setti NX 150 hp solenoidi jossa vasta 50hp suutin ja 2.setti NX 300hp solenoidi jossa 4 suutinta joissa vasta yhteensä n.35hp eli kaasua annettiin vajaa 90hp.Mites teillä noi kaasusetit pelas? Jostain aiemmin on jäänyt sellainen mielikuva, että yksi setti ruokkii kahta sylinteriä. Muistanko ihan väärin vai oliko asia tosiaan noin? Aiheuttaako tuollainen "toispuoleinen" ruokkiminen mitään käytännön ongelmia keston tai lämpöjen kanssa?Ihan Tarkoituksella toi 2 kaasusetti lyödään päälle vasta +300kmh nopeuksissa meinaan pysyy toi singeri siten paremmin nipussa tai ainakin mun teoria uskoo niin ja kun kerran "valmennuksen ainoa kriteeri on menestyminen" niin aika oikeahan toi suunta näyttää olevan.Perhanan ympäristöystävällinen peli kun kulkee paskanpuhumisella.Taxi on tietenkin se joka menee kokoajan edellä (siis sininen).^Kumpi on kumpi?
Varmaa on ainakin se jotta Taxi ei kuvia kumartele
Korjataan jotta vain minä/Taxi lopetetaan kauteen 2010, muutoin tiimi kyllä porskuttaa.siirryttekö sitten tuonne rautaperse ajoihin vai miks jätätte karkelot.Ensi kausi on siis mulle (Taxille) viimeinen kausi näissä hommissa jotta niin puheissa kuin teoissakin niin minä kuin TFM tiimikin laittaa kaikki peliin joten jos monen mielestä tähänastiset on saavutettu vain puheilla niin toivottavasti se puuttuva 40kmh saadaan sit kokoon niillä teoilla.Kiitos selvennyksestä. Juuri tuolta Hallin keikalta jäi tuo tekniikkamurhe mieleen. Suht miedoilla kaasuilla kuitenkin saitte aika mukavia nopeuksia aikaseks. Ensi kaudella sitten hätyytellään maagista 400km/h rajaa?Hyvin pelaa 1. setti NX 150 hp solenoidi jossa vasta 50hp suutin ja 2.setti NX 300hp solenoidi jossa 4 suutinta joissa vasta yhteensä n.35hp eli kaasua annettiin vajaa 90hp.Mites teillä noi kaasusetit pelas? Jostain aiemmin on jäänyt sellainen mielikuva, että yksi setti ruokkii kahta sylinteriä. Muistanko ihan väärin vai oliko asia tosiaan noin? Aiheuttaako tuollainen "toispuoleinen" ruokkiminen mitään käytännön ongelmia keston tai lämpöjen kanssa?Ihan Tarkoituksella toi 2 kaasusetti lyödään päälle vasta +300kmh nopeuksissa meinaan pysyy toi singeri siten paremmin nipussa tai ainakin mun teoria uskoo niin ja kun kerran "valmennuksen ainoa kriteeri on menestyminen" niin aika oikeahan toi suunta näyttää olevan.Perhanan ympäristöystävällinen peli kun kulkee paskanpuhumisella.Taxi on tietenkin se joka menee kokoajan edellä (siis sininen).^Kumpi on kumpi?
Varmaa on ainakin se jotta Taxi ei kuvia kumartele![]()
Se vasta kovaa luonnetta vaatii, jos meinaa pystyä tollasen panostuksen jälkeen luopumaan. Toivottavasti nähdään sinut kuitenkin tulevinakin vuosina (2010 jälkeen) kuitenkin varikolla.Korjataan jotta vain minä/Taxi lopetetaan kauteen 2010, muutoin tiimi kyllä porskuttaa.siirryttekö sitten tuonne rautaperse ajoihin vai miks jätätte karkelot.Ensi kausi on siis mulle (Taxille) viimeinen kausi näissä hommissa jotta niin puheissa kuin teoissakin niin minä kuin TFM tiimikin laittaa kaikki peliin joten jos monen mielestä tähänastiset on saavutettu vain puheilla niin toivottavasti se puuttuva 40kmh saadaan sit kokoon niillä teoilla.Kiitos selvennyksestä. Juuri tuolta Hallin keikalta jäi tuo tekniikkamurhe mieleen. Suht miedoilla kaasuilla kuitenkin saitte aika mukavia nopeuksia aikaseks. Ensi kaudella sitten hätyytellään maagista 400km/h rajaa?Hyvin pelaa 1. setti NX 150 hp solenoidi jossa vasta 50hp suutin ja 2.setti NX 300hp solenoidi jossa 4 suutinta joissa vasta yhteensä n.35hp eli kaasua annettiin vajaa 90hp.Mites teillä noi kaasusetit pelas? Jostain aiemmin on jäänyt sellainen mielikuva, että yksi setti ruokkii kahta sylinteriä. Muistanko ihan väärin vai oliko asia tosiaan noin? Aiheuttaako tuollainen "toispuoleinen" ruokkiminen mitään käytännön ongelmia keston tai lämpöjen kanssa?Ihan Tarkoituksella toi 2 kaasusetti lyödään päälle vasta +300kmh nopeuksissa meinaan pysyy toi singeri siten paremmin nipussa tai ainakin mun teoria uskoo niin ja kun kerran "valmennuksen ainoa kriteeri on menestyminen" niin aika oikeahan toi suunta näyttää olevan.Perhanan ympäristöystävällinen peli kun kulkee paskanpuhumisella.Taxi on tietenkin se joka menee kokoajan edellä (siis sininen).^Kumpi on kumpi?
Miksikö? Vaatii aika kovaa luontoa rakentaa ja suunnitella asioita kun ei kuitenkaan itse kykene enää puikkoihin ja enköhän mä oo täällä jo sit oman osuuteni jauhanut.. mutta onhan tota sessioo vielä n.12kk jäljellä ja se vedetään täysillä loppuun asti.
Juu kylläpä nähdään ja vieläpä kapalo kainalossa ;-)Se vasta kovaa luonnetta vaatii, jos meinaa pystyä tollasen panostuksen jälkeen luopumaan. Toivottavasti nähdään sinut kuitenkin tulevinakin vuosina (2010 jälkeen) kuitenkin varikolla.Korjataan jotta vain minä/Taxi lopetetaan kauteen 2010, muutoin tiimi kyllä porskuttaa.siirryttekö sitten tuonne rautaperse ajoihin vai miks jätätte karkelot.Ensi kausi on siis mulle (Taxille) viimeinen kausi näissä hommissa jotta niin puheissa kuin teoissakin niin minä kuin TFM tiimikin laittaa kaikki peliin joten jos monen mielestä tähänastiset on saavutettu vain puheilla niin toivottavasti se puuttuva 40kmh saadaan sit kokoon niillä teoilla.Kiitos selvennyksestä. Juuri tuolta Hallin keikalta jäi tuo tekniikkamurhe mieleen. Suht miedoilla kaasuilla kuitenkin saitte aika mukavia nopeuksia aikaseks. Ensi kaudella sitten hätyytellään maagista 400km/h rajaa?Hyvin pelaa 1. setti NX 150 hp solenoidi jossa vasta 50hp suutin ja 2.setti NX 300hp solenoidi jossa 4 suutinta joissa vasta yhteensä n.35hp eli kaasua annettiin vajaa 90hp.Mites teillä noi kaasusetit pelas? Jostain aiemmin on jäänyt sellainen mielikuva, että yksi setti ruokkii kahta sylinteriä. Muistanko ihan väärin vai oliko asia tosiaan noin? Aiheuttaako tuollainen "toispuoleinen" ruokkiminen mitään käytännön ongelmia keston tai lämpöjen kanssa?Ihan Tarkoituksella toi 2 kaasusetti lyödään päälle vasta +300kmh nopeuksissa meinaan pysyy toi singeri siten paremmin nipussa tai ainakin mun teoria uskoo niin ja kun kerran "valmennuksen ainoa kriteeri on menestyminen" niin aika oikeahan toi suunta näyttää olevan.Perhanan ympäristöystävällinen peli kun kulkee paskanpuhumisella.Taxi on tietenkin se joka menee kokoajan edellä (siis sininen).^Kumpi on kumpi?
Miksikö? Vaatii aika kovaa luontoa rakentaa ja suunnitella asioita kun ei kuitenkaan itse kykene enää puikkoihin ja enköhän mä oo täällä jo sit oman osuuteni jauhanut.. mutta onhan tota sessioo vielä n.12kk jäljellä ja se vedetään täysillä loppuun asti.
Kyllä täällä kehä3 sisäpuolella vaan noita Japanin ihmeitä on jo aikalailla mille ei vakio tonnisella enään pärjää 100-300 vedoissa.Maisema vaan vilisee ja 250km/h jälkeen tulee harva auto enään perässä, joten kyllä mä uskoisin tämän teitin(kin) homman jotenkin ymmärtäväni.![]()
Totta turiset ja siksi kirjoitinkin, että harva auto.Kyllä täällä kehä3 sisäpuolella vaan noita Japanin ihmeitä on jo aikalailla mille ei vakio tonnisella enään pärjää 100-300 vedoissa.Maisema vaan vilisee ja 250km/h jälkeen tulee harva auto enään perässä, joten kyllä mä uskoisin tämän teitin(kin) homman jotenkin ymmärtäväni.![]()
Onhan niit sellasii autoi, mut kyl niihin sit on kans rahaaki laitettu aika taval sekä sellasen koneen kestävyys on kans eriluokkaa ku perus tonnisen kyykkärin.Kyl täytyy melkeen joku 800hp olla et jolleki esim. uudel 10R pärjää, jos satasest lähdetään pyörän rajoittajaan eli noin 300kmh???Totta turiset ja siksi kirjoitinkin, että harva auto.Kyllä täällä kehä3 sisäpuolella vaan noita Japanin ihmeitä on jo aikalailla mille ei vakio tonnisella enään pärjää 100-300 vedoissa.Maisema vaan vilisee ja 250km/h jälkeen tulee harva auto enään perässä, joten kyllä mä uskoisin tämän teitin(kin) homman jotenkin ymmärtäväni.![]()
![]()
Suurin osa autoista jää kumminkin jälkeen vakio tonnisille ja pienemmillekin.
Kylhä noissa koneet o vakioita sisustaltaa ja näyttää kestävän siinä missä turbotettu busa. Oli pyörässä rajotin tai ei, pyörä jää kuin seinään ku vaihtaa kutosen sisään, oli sitten gen2 busa tai uusi 10 ärrä. Tuohon asti meneen aivan tasoihin.Kyl täytyy melkeen joku 800hp olla et jolleki esim. uudel 10R pärjää, jos satasest lähdetään pyörän rajoittajaan eli noin 300kmh???