Eikai tuo TAXI voi olla suomen 2009 nopein..
Tai voi se kirjoituksissa ollakin..
Totta puhut Taxihan on vasta Suomen 2009 toiseksi nopein tällä hetkellä, kun meni ja hävisi sille nopeimalle 0,1kmh Joensuussa...Mutta oli se ainakin WCC:n nopein tänään Kalajoen vartilla! Tenhulttio veteli sillä 4 harjotus lähtöä joista kolme alle 9. Paras tänään 8.90 ja paras lopari 273kmh...että semmottissii...
Mites Hallissa?
Koneongelmia. Mites itse, paljonko yli 200mph ajoit?
jarim jarim, tässä ketjussa jutellaan ilmeisesti ihan yleensä tuohon suomen nopeimpaan pyörään liittyvää juttua? Eikös? Odotinkin kuka teistä vetää tuon kortin esille? Se olit sitten sinä, se on otettu jo aika monta kertaa esille.
Mutta jarim, vastaas nyt ihan rehellisesti, että miksi tuo kortti tulee esille joka kerta, kun joku kommentoi jotain Jounin kommentteihin liittyen? Eikö Jounin kommentteihin saa mitään vastakaneettia tai muuta pistää, jos ei itse aja nopeusajoja?
Menkää nyt äijät perkele vähän itteenne. Jos yksi vauhkoaa palstoilla (vissiin koko tiimin puolesta?), niin kukaan muu kuin Artsi, Mika14r, tai vastaava ei saa kommentoida? Tai sitten jos joku kommentoi, niin tulee juttua tyyliin "paljon itse ajoit". Kai sitä voi jotain kommentoida ketjuun, kun auliisti avaudutaan asioista/virityksistä/turboista/kaasuista? Ihan helvetin mielenkiintoista luettavaa tarjoatte, mutta kai sitä jotain kommenttia saa myös heittää? Varsinkin jos Teidän kirjoitustyylinne on erittäin provoava. Tiedät varmasti, että tuolla tyylillä kirjoitettuna niitä kommentteja varmasti tulee?
Jos puhutaan perkele siitä, paljon pyörällä, niillä suomen nopeimmilla mihin tuo teidänkin kasaamanne kuuluu, on ajettu? Niin saakai sitä perkele tuloslistoja verrata ilman tuommoisia kommentteja? Varsinkin jos Jouni heittää jotain 0,1km/h eroa nopeimpaan mahdolliseen. Nopein kuitenkin veti Hallissa huomattavasti enemmän, joka on ilmeisesti kesän kärkitulos kuitenkin, no matter mitä meni teitillä paskaksi jne. Jos vehkeet hajoaa, niin se on silloin se perinteinen "JOS". Ei vertailukelpoista, ei millään. Toinen busa pysyi kasassa, Teidän ei.. that's it. Aika yksinkertaista.
Ottakaa nyt joskus myös kommentit sinnepäin jotenkin muuten kuin puhtaana vittuiluna. Jos tänne provotaan, niin sitten provotaan ja varmaankin aikuiset ukot kestää myös takaisinpäin jotain?
- P
Edit: sen verran vielä edittiä, että sekin on kumma juttu että vain Teidän tiimille tulee vähän negatiivista kommenttia myös välillä. Mistäköhän johtuis? Ketju on edelleen kiinnostava ja varsinkin Artsin muutama viesti on ollut mielenkiintoinen, kiitoksia sullekin myös käppyröistä.
Edit2: ja tosiaan mulla ei henk.kohtaisesti ole mitään esim. sinua vastaan. Helvetin hienoa että jaksatte vääntää ja jokaiselle, varsinkin tuosta kärkikolmikosta ihan helvetinmoinen hatunnosto! Silti kai sitä jotain kommentteja saa kyseenalaistaa, esim. tuloslistan perusteella, vaikkei oma romu siellä olisikaan?