formuloiden jälkeen noudettavissa.Täytyy sitten perustaa oma kerho +200mph muillekin pyörille, jos Busakuskeille tekee niin pahaa, että pienemmätkin kerhoon pääsevätNo hoh hoijaa..
Busanisteilla on omat tarrat/200mph kerho sinne pääsyvaatimuksena on että on henkilökohtaisesti ajanut tuon tuloksen, virtuaali vedot ei kelpaa.
Tosin ole jo aika lähellä tavoitetta nyt sinulla on valmis mopo joka on tuotu tarjolle kuin illallinen, testattuna ja valmiina koitokseen. Todistettavasti kulkeekin jos osaa/kykenee ajaa.![]()
![]()
Virtuaalivedoista ei ole kyse, vaan Gixxerillä on nyt _todistettavasti_ ajettu +200mph![]()
Kyllähän tuota pyörää on joutunut tässä vuosien mittaan ropaamaan aika paljon, vaikka osan hommista onkin tehnyt muut, kuten sinä kannen. Näyttää se toimivan, eli kiitoksia hyvästä työstä kannen osalta.
Testaushommat olen tehnyt ihan itse, sehän toimitettiin pihaasi ajokunnossa valmiina koitokseen, täysin testattuna sekä tosioloissa että jarrupenkissä moneen kertaan.
Eli pyörää ei ole mulle kyllä tuotu tarjolle, vaan kyllä sen eteen on aikaa ja vaivaa nähty.
Nyt alkaa olemaan jo huolestuttavasti merkkejä ilmassa, että tappio starttimoottorille otti yllättävän koville![]()
Vastaas nyt siihen puhelimeen, jos vaikka tulisin hakemaan sitä +200mph pyörää pois![]()
tule sitte.
Toki olet tervetullut Busanistien 200 mph kerhoon, anomus sisään vaan jos katsot edellytysten täyttyvän.
Meillä ja muillakin toi kerho on kuljettajille.
Tarra pyörässä kertoo kuskin saavutuksista.