• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Suomen nopein 2008 ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jouniri
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No hoh hoijaa..
Busanisteilla on omat tarrat/200mph kerho sinne pääsyvaatimuksena on että on henkilökohtaisesti ajanut tuon tuloksen, virtuaali vedot ei kelpaa.

Tosin ole jo aika lähellä tavoitetta nyt sinulla on valmis mopo joka on tuotu tarjolle kuin illallinen, testattuna ja valmiina koitokseen.  Todistettavasti kulkeekin jos osaa/kykenee ajaa.
Täytyy sitten perustaa oma kerho +200mph muillekin pyörille, jos Busakuskeille tekee niin pahaa, että pienemmätkin kerhoon pääsevät  
smile_org.gif

tounge.gif

Virtuaalivedoista ei ole kyse, vaan Gixxerillä on nyt _todistettavasti_ ajettu +200mph  
smile_org.gif

Kyllähän tuota pyörää on joutunut tässä vuosien mittaan ropaamaan aika paljon, vaikka osan hommista onkin tehnyt muut, kuten sinä kannen. Näyttää se toimivan, eli kiitoksia hyvästä työstä kannen osalta.

Testaushommat olen tehnyt ihan itse, sehän toimitettiin pihaasi ajokunnossa valmiina koitokseen, täysin testattuna sekä tosioloissa että jarrupenkissä moneen kertaan.

Eli pyörää ei ole mulle kyllä tuotu tarjolle, vaan kyllä sen eteen on aikaa ja vaivaa nähty.

Nyt alkaa olemaan jo huolestuttavasti merkkejä ilmassa, että tappio starttimoottorille otti yllättävän koville  
biggrin.gif

Vastaas nyt siihen puhelimeen, jos vaikka tulisin hakemaan sitä +200mph pyörää pois  
cool.gif
formuloiden jälkeen noudettavissa.
tule sitte.
Toki olet tervetullut Busanistien 200 mph kerhoon, anomus sisään vaan jos katsot edellytysten täyttyvän.
sport05.gif

Meillä ja muillakin toi kerho on kuljettajille.
Tarra pyörässä kertoo kuskin saavutuksista.

No hoh hoijaa..
Busanisteilla on omat tarrat/200mph kerho sinne pääsyvaatimuksena on että on henkilökohtaisesti ajanut tuon tuloksen, virtuaali vedot ei kelpaa.

Tosin ole jo aika lähellä tavoitetta nyt sinulla on valmis mopo joka on tuotu tarjolle kuin illallinen, testattuna ja valmiina koitokseen.  Todistettavasti kulkeekin jos osaa/kykenee ajaa.
Täytyy sitten perustaa oma kerho +200mph muillekin pyörille, jos Busakuskeille tekee niin pahaa, että pienemmätkin kerhoon pääsevät  
smile_org.gif

tounge.gif

Virtuaalivedoista ei ole kyse, vaan Gixxerillä on nyt _todistettavasti_ ajettu +200mph  
smile_org.gif

Kyllähän tuota pyörää on joutunut tässä vuosien mittaan ropaamaan aika paljon, vaikka osan hommista onkin tehnyt muut, kuten sinä kannen. Näyttää se toimivan, eli kiitoksia hyvästä työstä kannen osalta.

Testaushommat olen tehnyt ihan itse, sehän toimitettiin pihaasi ajokunnossa valmiina koitokseen, täysin testattuna sekä tosioloissa että jarrupenkissä moneen kertaan.

Eli pyörää ei ole mulle kyllä tuotu tarjolle, vaan kyllä sen eteen on aikaa ja vaivaa nähty.

Nyt alkaa olemaan jo huolestuttavasti merkkejä ilmassa, että tappio starttimoottorille otti yllättävän koville  
biggrin.gif

Vastaas nyt siihen puhelimeen, jos vaikka tulisin hakemaan sitä +200mph pyörää pois  
cool.gif
tule sitte.
Toki olet tervetullut Busanistien 200 mph kerhoon, anomus sisään vaan jos katsot edellytysten täyttyvän.
sport05.gif

Voidaan laittaa siihen tarraan jarim:n nimi mukaan, ei haittaa mua yhtään
tounge.gif
Olis se aika ikävää, jos kerran tarra on kuskikohtainen. Pitää aina repiä pois jos joku muu ajaa pyörällä, tai peittää tarra
tounge.gif

Ai niin, vormulat tosiaan tulee. Täytyypä itsekin katsella ne.. Tulen sen jälkeen.

Niin minä en ole päättämässä noista kerhoon pääsyistä millään tapaa. Toki hae tollasen kerhon jäsenyyttä pyörallesi jos siltä tuntuu.

Joo, se on nippu fillareita suoranpäässä Jarim:ää oottamassa.

Tässähän on suoranainen markkinarako.
biggrin.gif
biggrin.gif

No hoh hoijaa..

smile_org.gif

tounge.gif

smile_org.gif

biggrin.gif

cool.gif
tule sitte.
sport05.gif

Voidaan laittaa siihen tarraan jarim:n nimi mukaan, ei haittaa mua yhtään  
tounge.gif
Olis se aika ikävää, jos kerran tarra on kuskikohtainen. Pitää aina repiä pois jos joku muu ajaa pyörällä, tai peittää tarra  
tounge.gif

Ai niin, vormulat tosiaan tulee. Täytyypä itsekin katsella ne.. Tulen sen jälkeen.
moi

onneksi olkoon giksun vbox 322 (tutka 321)kmh tuloksesta, olin itse polliisin vieressä todistamassa ja kirjaamassa tuloksia ja komiasti läsähti 321 jarille tauluun niinkuin myös jampalle 305 (molemmat ajoi varmasti tosissaan mutta paino / tuuliolot olivat varmasti tulokseen vaikuttavia muuttujia).

Ahtis (kuten rhead ja jarim:kin) veteli tauluun lukuja joita tutka ei pystynyt edes lukemaan ennenkuin jarrutuksen jälkeen onneksi vbox pelasti tilanteen ja suostui lukemaan yli 340kmh tulokset.

Itselle ja varmaan kaikille muillekin järjesti teemu melkoiset yllätykset eka vedon 331 kmh ja tokavedon 337kmh tuloksilla (teemulle tutka ja vbox näytti täsmälleen samat?)

Meidän nopeusajot kaudelle 2008 on ajettu ( vartteja teemu toki kokeilee ) tällä melkein vakiolla bussilla ja toivottavasti kaudelle 2009 vällyn alta nousee jotakin mikä kuittaa pettyneiden odotukset ( en muuten tahallaan vetänyt sitä ysiä vainaaksi -vahinkoja sattuu- joten oli aika kokeilla jotain mulle uutta ja ainahan voi palata entiseen...pyörissä).

Kiitokset rheadille ja muille järjestäjille tilaisuudesta saattaa ensimmäinen TFM (Teemu) kuski ja pyörä (melkein vakio busa) +200 mailin busanisti kerhoon.

onko tämä jarim sitten hoikka, pienikokoinen, kevyt, kapeaharteinen ja tiukoissa nahkoissa ajanut kun on mennyt paljon lujempaa samalla vehkeellä? ja ne toiset ovat leveäharteisempia varmaan? hartioiden koko ja selän pituus ovat eniten ilmaa vastustavia kehonosia kyyryssä ajettaessa. sen takia munmallisella on melko turhaa haaveilla kovista nopeuksista tuontapaisissa ajoissa tai moisista yleensäkään. mielenkiintoista seurata kisailuja, vaikka omat kiinnostukset olisivatkin muualla pääasiassa.
Heh. Kuva löytyy profiilista, katto siitä. 178cm ja kuivapaino 75kg että en minä nyt ihan pienimmästä päästäkään ole.

Mutta suuret kiitokset taasen Joensuun porukalle tapahtuman järjestämisestä. Omia ennätyksiä rikkoi muutkin kuin minä.
smile_org.gif

Tässäpä datat omasta parhaasta vedosta:

--------------- Run 0001 ---------------
Time 14:15 Date 02/08/2008

Accel results
Speed(kmh) Time(s)
0-60 ----
0-100 ----

Accel Distance results
Distance(m) Time(s) @Speed(kmh)
0-1000 17.0 322.3
0-200 06.6 200.7
0-400 09.7 255.1
0-1000 17.0 322.3

Braking results
Speed(kmh) Time(s) Distance(m)
300-0 02.7 188.8
200-0 03.4 140.9

User range
Speed(kmh) Time(s)
0-300 13.6
300-322 03.4
0-322-0 64.4

Misc
Vmax 346.3kmh
Vavg 68.0kmh
AvgLatG -0.0G
PkLatG 0.4G
PkAccelG 1.2G
PkDecelG 1.1

jarim_346_speed_vs_distance.jpg

jarim_346_speed_vs_time.jpg

Mutta missä on kaikki muut merkit näistä nopeimpien kahinoista?
wink.gif

Löytyykös koko kahinoiden tuloslistaa jo jostain? Tylyllä muuten on parempi nopeus/kuutiotilavuus-suhde ku busis
biggrin.gif

Tylyttäjä tutkii käyriä kuumeisesti,ja kumoaa käppyrät,käppyrän puuttumisen vuoksi
biggrin.gif

Ei vaiskaan,vaan tosi on tosi,ei se junkuttamalla muuksi muutu.
Onnea,itse en samaan kykene
bowdown.gif

onko tämä jarim sitten hoikka, pienikokoinen, kevyt, kapeaharteinen ja tiukoissa nahkoissa ajanut kun on mennyt paljon lujempaa samalla vehkeellä? ja ne toiset ovat leveäharteisempia varmaan? hartioiden koko ja selän pituus ovat eniten ilmaa vastustavia kehonosia kyyryssä ajettaessa. sen takia munmallisella on melko turhaa haaveilla kovista nopeuksista tuontapaisissa ajoissa tai moisista yleensäkään. mielenkiintoista seurata kisailuja, vaikka omat kiinnostukset olisivatkin muualla pääasiassa.
Heh. Kuva löytyy profiilista, katto siitä. 178cm ja kuivapaino 75kg että en minä nyt ihan pienimmästä päästäkään ole.

Mutta suuret kiitokset taasen Joensuun porukalle tapahtuman järjestämisestä. Omia ennätyksiä rikkoi muutkin kuin minä.
smile_org.gif

.....

wink.gif
Melko saman mittaisia olemme, minä olen vaan 15-20kg paksumpi
tounge.gif
Itte olen kyllä myös mahtunut sinne katteen taakse. Olisko Jampalla ollut sen mallinen nahkapuku, että ajoasennossa viima pääsi puvun sisään? Kovasti oli kuulemma lepattanut..

Samaa ihmettelen minäkin, kun järjestään on huippunopeusajojen kärkipaikoilla pelkästään Suzukeja.. Melkeen sama on kyllä varttimailillakin..

smile_org.gif

.....

wink.gif
tounge.gif
 Itte olen kyllä myös mahtunut sinne katteen taakse. Olisko Jampalla ollut sen mallinen nahkapuku, että ajoasennossa viima pääsi puvun sisään? Kovasti oli kuulemma lepattanut..

Samaa ihmettelen minäkin, kun järjestään on huippunopeusajojen kärkipaikoilla pelkästään Suzukeja.. Melkeen sama on kyllä varttimailillakin..
Ainakaan tutkan kohdalla ei jampan puku lepattanut sen enempää kuin jarinkaan, totuus vaan on karua miten paino vaikuttaa ton teho luokanpyörissä. Itsellä esim. ysivainaalla ajettaessa oli mun / teemun ero aina luokkaa 6-10kmh ja painoero lienee 25kg tuntumissa.

Nyt on hiukka tyhjä olo teemun ajaman 337kmh:n jälkeen miten "helposti" toi mun busa saatiin se kulkemaan?

Nyt on hiukka tyhjä olo teemun ajaman 337kmh:n jälkeen miten "helposti" toi mun busa saatiin se kulkemaan?
Tätä juuri tarkoitin kun sanoin että olen hieman pettynyt sun valintaan. Mutta jos oikein ymmärsin niin tulevalle kaudelle on mahdollisesti joku kiintoisampi rakennusprojekti tulossa
thumbs-up.gif

Enemmän kiihdyttelyyn perehtyneet jaksavat varmaan seurailla noita bussien rakenteluita, mutta näin ulkopuolella tuosta scenestä olevana ei noi paljoa jaksa hetkauttaa. Siksi esim joku hieman mielikuvituksekkaampi projekti, kuten ysi oli, saa huomiota meiltä outsidereiltakin
smile_org.gif

Tätä juuri tarkoitin kun sanoin että olen hieman pettynyt sun valintaan. Mutta jos oikein ymmärsin niin tulevalle kaudelle on mahdollisesti joku kiintoisampi rakennusprojekti tulossa  
thumbs-up.gif

Enemmän kiihdyttelyyn perehtyneet jaksavat varmaan seurailla noita bussien rakenteluita, mutta näin ulkopuolella tuosta scenestä olevana ei noi paljoa jaksa hetkauttaa. Siksi esim joku hieman mielikuvituksekkaampi projekti, kuten ysi oli, saa huomiota meiltä outsidereiltakin
smile_org.gif
juu myönnän, että mielelläni olisin näyttänyt tälle suvelle mikä ysin todellinen vauhti nyt olisi ollut, mutta shit happens ja elämä päätti toisin. visioita on mutta rajalllinen budjetti pitää huolen siitä ettei "mopo" karkaa käsistä... ehkäpä tosta seuraavasta tuleekin tuplaturbon sijaan twingas?

smile_org.gif

.....

wink.gif
tounge.gif

Onko tietoa ketä Lappeenrantaan on menossa Tylyn lisäksi?

Koskas sinne kannattais mennä jos mielii mopolla päästä kentälle? LIY:n sivuilta en löytänyt infoa ajoista, kuka järjestää?
itteekii alko mietityttään et millos täällä ajetaan (lappeessa siis). mitäähän se tulla "kovia jätkiä" morottamaan
tounge.gif

OT. olitko se sie tylyttäjä 13.7 motoparkissa ajamassa. mierän poppoo oli sillon siellä ja kattelin sitä keltamustaa kikseriä mut epäröin kumminkin olitko se sie.

Koskas sinne kannattais mennä jos mielii mopolla päästä kentälle? LIY:n sivuilta en löytänyt infoa ajoista, kuka järjestää?
itteekii alko mietityttään et millos täällä ajetaan (lappeessa siis). mitäähän se tulla "kovia jätkiä" morottamaan  
tounge.gif

OT. olitko se sie tylyttäjä 13.7 motoparkissa ajamassa.  mierän poppoo oli sillon siellä ja kattelin sitä keltamustaa kikseriä mut epäröin kumminkin olitko se sie.
Kyllä se on ollut joku muu..

Kaikki vaan muistaa kuullensa.. mutta se on pelkkä huhu.. viime vuona oli syksyllä ja joku pohti että oisko tänä vuonnakin
tounge.gif

Kyse siis lpr:n kenttäajoista

Palautetaanpa aihe Suomen nopein 2008 takaisin listoille eli loppu kuusta taitaapi lappeessa olla tämän suven viimeiset mahikset yrittää viedä Ahtiksen päänahkaa? Vaatii melkein 350 kmh suorituksen joka taitaa olla lappeen kentällä melko temppu? Mikä on Jampan ja Artsin tilanne, ovatko menossa ajelee? Ja tietenkin monia kiinnostaa yltääkö tyly itse 200milen kerhoon?? TFM ei ainakaan omalla kalustolla ole mukana sillä sen verran vaiheessa toi taxi 911 vielä on...

http://www.teamforcemajor.com/

Back