• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Suojapeite

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juicci
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Nokia
Selailin foorumin aikaisempia viestejä enkä löytänyt etsimääni vastausta.
Eli onko olemassa sellaisia peitteita, jotka eivät sula pitkän ajon jälkeen putkiin kiinni, päälle laitettaessa?
withstupid.gif

Luulen ettei Bilteman peite taida kestää kuumuutta.
Onko kellään kokemuksia, mikä on hyvä peita?

itse kävin all rightista ostamassa, eikä peite oo kertaakaan sulanut vaik oon laittanut kuumien putkien päälle. en just nyt muista paljon maksoi... ehkä 20- 40 kymppiä... tyytyväinen oon ollut. Ainakin noi bilteman peitteet näyttää aika toivottomilta....
smile_org.gif

Oxford-merkkinen peite tuntuu kestävän hyvin, tosin en sitä ikinä ole suoraan ajon jälkeen päälle laittanut, odotellut vähintään viisi minuuttia jos putki on punainen.

Peite on aika paksu ( ja kallis ), maksoi muistaakseni jotain 80 euroa.

Peite on UV-suojattu ja vesitiivis, tietenkin.

Itse pelastin joskus aikanani Anttilan pois-heitto -hyllystä jonkinlaisen peiton, maksoiko tuo 10e tms. Alareunassa on joku alufolion tyyppinen suojauskin sisäpuolella ilmeisesti juuri putk(i)en vuoksi, mutta koskaan en sitä kuuman päälle ole uskaltanut vetää
crazy.gif
Muutenkin pääasiassa vain pölysuojana olen tuota käyttänyt pitempien talliseisontajaksojen aikana
wink.gif

Louisin puna-mustassa peitteessa yläosa vedenpitävää kangasta ja alaosa lämpöä kestävää. Mulla ollu tollanen käytössä 2 vuotta ja kertaakaan ei oo sulanu putkeen kiinni vaikka lämpimänä oon vetässy päälle

nyt näyttäis olevan alennuksessa 39€

http://louis9.louis.de/katalog2005/pages/525.pdf

Mulla on semmonen hopeinen Bilteman peitto, eikä se ainakaan tähän päivään mennessä oo sulanu putkeen kiinni, vaikka aikas kuumana olen sen mopon päälle laittanut..

BTW vaihdetaan em. peitto isompaan peittoon, tuo sopis parhaiten jollekin pienehkölle kyykylle (400/600) tai vastaavalle
smile_org.gif

Joo mulla on kans tommonen Bilteman hopeinen ja on kestänyt heittää heti ejon jälkeen pyörän päälle jo pari vuotta.

Armas äitimuorinin ompeli minulle hyvän suojapeitteen kahdesta ensiapupakkauksen avaruushuovasta. Siitä tuli varsin toimiva ja hyvin kuumuutta kestävä. Peitteen alareunaan laitettiin kiristysnaru ja saumat teipattiin. Jos pyörä jää pidemmäksi aikaa odottamaan niin tuulenpuuskien vaikutus eliminoidaan muutamalla nippusiteellä. Edullista.

Back