• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Sulhanen sisälle??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jabbadaa.. Kiitoksia vain vastauksista. Jäi vielä epäselväksi, että onko hajuero todella paljonki pahempi, jos tankkiin jättää bensat.. ? Pari talvee sitten säilytin moponi talven yli autotallissa, joka oli täynnänsä matonkuteita, eikä ne kuteet keväällä millekään haisseet, vaikka tankki täynnä. Pakarin päässäkään ei mitään tuppoa ollut, pressu vaan koko komeuden ylle vedettynä.

Vielä muutama armon päivä, ennen mopon sisälle ajoa. JA enhän mä sitä mihinkään olohuoneeseen, vaan makkariin sängyn viereen!!

Jabbadaa.. Kiitoksia vain vastauksista. Jäi vielä epäselväksi, että onko hajuero todella paljonki pahempi, jos tankkiin jättää bensat.. ? Pari talvee sitten säilytin moponi talven yli autotallissa, joka oli täynnänsä matonkuteita, eikä ne kuteet keväällä millekään haisseet, vaikka tankki täynnä. Pakarin päässäkään ei mitään tuppoa ollut, pressu vaan koko komeuden ylle vedettynä.

Vielä muutama armon päivä, ennen mopon sisälle ajoa. JA enhän mä sitä mihinkään olohuoneeseen, vaan makkariin sängyn viereen!!
Mulla oli viime talven Kawa omakotitalomme kuistin alla kellarissa pienessä varastokopissa. Tankki oli täynnä. Bensa ei haissu jos ei kovasti heilutellut pyörää. Eli ei ainakaan mun pyörästä lähtenyt minkään muun kuin puhdistustököttien ja lievää kumin hajua(Ei. En polttanut kumia kellarissa kännipäissäni..).

Tulevana talvena ei säilytysongelmaa olekaan. Kawa on jo liikkeessä myynnissä ja uus pyörä ei oo vielä ees Suomessa... Toisaalta
062802jumpie_prv.gif
mut sit taas toisaalta
bawling.gif

Ei taida enää onnistua. Vaimolta on kuulemma kiintiö täynnä, kun olen 6 kertaa putsannut kaasuttimet ruokapöydällä. Muu perhe väitti, että bensan hajusta saa muka päänsärkyä - selvä asennevamma.
samaa vikaa tässäkin talossa, mutsi alko valittaan kun aloin purkaan ruokapöyvässä kaasutinta eikä antanu tuuva konetta sisään purettavaksi...
Mun mutsi oli mökillä, kun purin ja kasasin DT:n moottorin keittiön pöydällä. Kannattaa valita oikea hetki toimia
smile_org.gif

Aamulla ihmettelin, mihin moottoripyörä on yöllä kadonnut olohuoneessa, mutta oli pitänyt yöllä ottaa savut koneesta. Alkoholilla saattaa olla jotain tekemistä muistihäiriön kanssa... Aamulla olikin sitten hyvä lisätä NESTEET koneeseen.

Mulla on käynyt sen verran hyvä tuuri vaimon suhteen että hän pitää pyörääni "sisustukseen kuuluvana esineenä", joten mopo pönöttää aina talvet olkkarissa. Jääpähän talliin enemmän tilaa...
062802jumpie_prv.gif

Sisälle on pyörä talveksi tulossa
smile_org.gif
. Ikävä kyllä ei omaan olohuoneeseen mutta porukoitten luokse entiseen huoneeseeni pitää tilaa raivata sille.

Meillä on Mille nyt reilun kuukauden ollut eteisessä/olohuoneessa 50m2 rivitalokaksiossa. Bensatankki on täynnä, mutta ei täällä bensanhajua ole tuntunut. Kun on pidempään poissa kotoa ja palailee asuntoon, niin jotain pientä kuitenkin huomaa. Luultavasti vajaa pari kuukautta sitten vaihdetuista renkaista irtoaa vielä vähän hajua.

Voihan sen pyörän päällä harrastaa
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
"vähän extraa" mammalle. Mutta oma peli sai tyäpaikan tallista ropauspaikan, kun isännöitsijä on myötämielinen moottoriurheilulle
buttrock.gif

Voi teitä hölmöt miehet. Eivät naiset valita oikeasti siitä pyörästä, vaan siitä, että siivoatte ja tuuletatte liian harvoin. Sumuttelette siihen pyörään vähän Ajaxia ja pidätte muutenkin paikat puhtaana ja siivoatte makkarista ne likapyykkikasat niin ei varmasti haittaa yksi pyörä olohuoneen nurkassa. Tai vahaatte sen sillä TurtleWax-kiinteällä vihreällä, jossa tulee se sieni mukana. Se kun tuoksuu niin ihanalle!
inlove.gif
Olettaen siis, ettei siitä valu öljyä tai bensaa minnekään. Kun nainen turhautuu, on helppo kohdistaa se johonkin esineeseen, vaikka mopoon, että miksi tuonkin pitää olla tuossa kun on muutenkin niin paljon ongelmia ja tekemistä. Sen takaa on varmasti vaikea imuroida, joten mopon omistaja imuroi koko talven.

Meillä on tuon miehen pyörän tankki yhdessä huoneessa eikä se mitään haise. Keittiön pöydälläkin saisi purkaa osiin vaikka mitä, jos sen jälkeen putsaisi kaikki paikat eikä olettaisi, että ne tahrat katoavat siitä ajan myötä niin kuin aina ennenkin.

Sama juttu taitaa itsellänikin olla edessä, kun talli lähtee alta pari vuoden päästä.

On varmaan kiva kärrätä tota pyörää kerrostaloon ja rappusia ylös
tounge.gif

Mulla oli muutama vuos sitten mopo kämpän eteisessä,eteisestä oliikulkuyhteys suihkuun/vessaan ja vaatehuoneeseen,hajuhaitoista selvisi tuulettamalla...putkesta lensi vähä jotain tapetille,se ei oikein siitä irronnu.Mopo siis tuli päräytettyä käyntiin ainakin pari kolmekertaa viikonlopussa,öli vaan pakko
biggrin.gif

Back