• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Su 27.4. pk-seutu ajelemaan?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja premier
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tää voi nyt kuulosta tosi tyhmältä, mutta asun Kannelmäessä ja tunnen Helsingin teitä vain niinpaljon että osan aja töihin ja takas
biggrin.gif

Olisiko joku tulossa Kannelmäen suunalta, etta voisin seurata sitten tonne kivenlahden teboilille?

Sorri, mutta kun olen asunut Helsingissä viellä niin vähän aika
confused_orig.gif

Tehdään siis niin, että lähetään Annepiin liivijengin kanssa Nihtisillan ABC:ltä klo 13. Porkkala on potentiaalinen kohde, mutta vetomies vetää minne haluaa
smile_org.gif

Tää voi nyt kuulosta tosi tyhmältä, mutta asun Kannelmäessä ja tunnen Helsingin teitä vain niinpaljon että osan aja töihin ja takas
biggrin.gif

Olisiko joku tulossa Kannelmäen suunalta, etta voisin seurata sitten tonne kivenlahden teboilille?

Sorri, mutta kun olen asunut Helsingissä viellä niin vähän aika
confused_orig.gif
Tällä saat haettuu kätevästi reitit.

Tääkin on kätevä.
Kiitokset, yritän ehtiä mukaan
sport05.gif

Empähän ole koskaan nähnyt noin sekalaista kutsua.

Haloo.. Paikka ja aika muuttuu koko ajan..

sinne vantaalle en tule...
biggrin.gif

Premi editoi tuo alku kokonaan siis minne ja milloin häh !

kyl mää voin reitin kehitellä.. kun vaan tietäis missä kaikki on
idea3.gif

Työhän ootte kaikki kohta eripaikoissa odottelemassa toisianne.
biggrin.gif

Kyllä sen vetomiehen pitäisi saada edes sen verta porukkaa komentoonsa, että lähtöpaikka tulisi selväksi.
smile_org.gif

Alkaa olla sota-ajan meininki kun ryssä suurhyökkäyksen alotti.
tounge.gif

Eli Nihtisillan ABC klo 13
wink.gif

Voi elämä mitä vääntöö.... juu eiköhän sinne voi raahautua, jos vaan taipuu pyörän päälle, hieman jumissa
062802moto_prv.gif

Upea ilma taasen, mutta ajot ollu mulla vähissä tänä keväänä, niin nyt köröttelemään
062802moto_prv.gif

Siis yhdeltä
tounge.gif

Tietääkö teistä kukaan missä pitää kokoontua ja monen aikaan??
biggrin.gif
biggrin.gif

Tuosta ei ota selvää edes apteekkarikaan
wink.gif

Back