Mopo kärryyn ja autolla paikalle. Kilpiähän ei tarvitse, jos liikennevakuutus on kunnossa.Mopo odottaa edelleen Suomi-Neuvostoliiton kilpiä, joten homma tyssäs mun osalta siihen. Täällä on 1 kpl orgin porukalle lippu jaossa. Hopihopi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mopo kärryyn ja autolla paikalle. Kilpiähän ei tarvitse, jos liikennevakuutus on kunnossa.Mopo odottaa edelleen Suomi-Neuvostoliiton kilpiä, joten homma tyssäs mun osalta siihen. Täällä on 1 kpl orgin porukalle lippu jaossa. Hopihopi
Ei tarvitse edes peräkärryä, Katsastuskonttorilta päiväksi siirtokilvet. muistaakseni 16eMopo kärryyn ja autolla paikalle. Kilpiähän ei tarvitse, jos liikennevakuutus on kunnossa.Mopo odottaa edelleen Suomi-Neuvostoliiton kilpiä, joten homma tyssäs mun osalta siihen. Täällä on 1 kpl orgin porukalle lippu jaossa. Hopihopi
Tuun mä sittenkin, kun sain rekisteröintikatsastuksen samalle päivälle klo 14, siirtoluvan ja verotkin maksettua, unohtakaa mun sekoilut.Ei tarvitse edes peräkärryä, Katsastuskonttorilta päiväksi siirtokilvet. muistaakseni 16eMopo kärryyn ja autolla paikalle. Kilpiähän ei tarvitse, jos liikennevakuutus on kunnossa.Mopo odottaa edelleen Suomi-Neuvostoliiton kilpiä, joten homma tyssäs mun osalta siihen. Täällä on 1 kpl orgin porukalle lippu jaossa. Hopihopi
+1 Kuulostaa hauskalta+1Edit: Kurssi on täynnä.![]()
Ehdotan kurssia keväälle ratapäivän jatkoksi tai muuten vaan viikonlopulle. Pliis?
Vois olla kivaa! Ducatia pitäs oppia rankaisemaan paremmin sen arvoon sopivalla tavalla+1 Kuulostaa hauskalta+1Edit: Kurssi on täynnä.![]()
Ehdotan kurssia keväälle ratapäivän jatkoksi tai muuten vaan viikonlopulle. Pliis?![]()
Musta tuntuu, että kurssilaiset tahtoo esiintyä kameralla vasta sitten kun homma alkaa olla hanskassa. Mieluummin siis ei tulla repimään komediaa toisten harjoittelusta.Saisiko tuonne tulla videokameran kanssa?![]()
No haloo.... täysin harrastelija touhua mun kuvaukset. Ei ne minnekään juutuupiin mene.Musta tuntuu, että kurssilaiset tahtoo esiintyä kameralla vasta sitten kun homma alkaa olla hanskassa. Mieluummin siis ei tulla repimään komediaa toisten harjoittelusta.Saisiko tuonne tulla videokameran kanssa?![]()
Toi oli hyväMusta tuntuu, että kurssilaiset tahtoo esiintyä kameralla vasta sitten kun homma alkaa olla hanskassa. Mieluummin siis ei tulla repimään komediaa toisten harjoittelusta.Saisiko tuonne tulla videokameran kanssa?![]()
No jos motiivi on dokumentoida kurssin antia, eikä video päädy tänne tai youtubeen julkisesti reposteltavaksi, niin ei kai siinä sitten mitään. Mut pääasiassahan toi on osallistujista kiinni. Ei mulla lie mitään syytä kuvaamista kieltää.No haloo.... täysin harrastelija touhua mun kuvaukset. Ei ne minnekään juutuupiin mene.Musta tuntuu, että kurssilaiset tahtoo esiintyä kameralla vasta sitten kun homma alkaa olla hanskassa. Mieluummin siis ei tulla repimään komediaa toisten harjoittelusta.Saisiko tuonne tulla videokameran kanssa?![]()
![]()
Juu... ei päädy ja ihan ittelle vaan.... ja ehkä joillekin covereille iltakännäämisen lomassa?No jos motiivi on dokumentoida kurssin antia, eikä video päädy tänne tai youtubeen julkisesti reposteltavaksi, niin ei kai siinä sitten mitään. Mut pääasiassahan toi on osallistujista kiinni. Ei mulla lie mitään syytä kuvaamista kieltää.No haloo.... täysin harrastelija touhua mun kuvaukset. Ei ne minnekään juutuupiin mene.Musta tuntuu, että kurssilaiset tahtoo esiintyä kameralla vasta sitten kun homma alkaa olla hanskassa. Mieluummin siis ei tulla repimään komediaa toisten harjoittelusta.Saisiko tuonne tulla videokameran kanssa?![]()
![]()
![]()
Ja mikähän tässä on motiivina? Jospa Tuomo kuule kuvaisit ihan omaa harjoitteluasi...Juu... ei päädy ja ihan ittelle vaan.... ja ehkä joillekin covereille iltakännäämisen lomassa?No jos motiivi on dokumentoida kurssin antia, eikä video päädy tänne tai youtubeen julkisesti reposteltavaksi, niin ei kai siinä sitten mitään. Mut pääasiassahan toi on osallistujista kiinni. Ei mulla lie mitään syytä kuvaamista kieltää.No haloo.... täysin harrastelija touhua mun kuvaukset. Ei ne minnekään juutuupiin mene.Musta tuntuu, että kurssilaiset tahtoo esiintyä kameralla vasta sitten kun homma alkaa olla hanskassa. Mieluummin siis ei tulla repimään komediaa toisten harjoittelusta.Saisiko tuonne tulla videokameran kanssa?![]()
![]()
![]()
![]()
Jos joku kieltää, niin en tietenkään kuvaa! Ja jos sataa, niin en tuu!![]()
No en tule!Ja mikähän tässä on motiivina? Jospa Tuomo kuule kuvaisit ihan omaa harjoitteluasi...Juu... ei päädy ja ihan ittelle vaan.... ja ehkä joillekin covereille iltakännäämisen lomassa?No jos motiivi on dokumentoida kurssin antia, eikä video päädy tänne tai youtubeen julkisesti reposteltavaksi, niin ei kai siinä sitten mitään. Mut pääasiassahan toi on osallistujista kiinni. Ei mulla lie mitään syytä kuvaamista kieltää.No haloo.... täysin harrastelija touhua mun kuvaukset. Ei ne minnekään juutuupiin mene.Musta tuntuu, että kurssilaiset tahtoo esiintyä kameralla vasta sitten kun homma alkaa olla hanskassa. Mieluummin siis ei tulla repimään komediaa toisten harjoittelusta.Saisiko tuonne tulla videokameran kanssa?![]()
![]()
![]()
![]()
Jos joku kieltää, niin en tietenkään kuvaa! Ja jos sataa, niin en tuu!![]()