• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Stunt-ajon alkeiskurssi, Lavanko KE 15.9.2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MadMan
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mopo odottaa edelleen Suomi-Neuvostoliiton kilpiä, joten homma tyssäs mun osalta siihen. Täällä on 1 kpl orgin porukalle lippu jaossa. Hopihopi
Mopo kärryyn ja autolla paikalle. Kilpiähän ei tarvitse, jos liikennevakuutus on kunnossa.
Ei tarvitse edes peräkärryä, Katsastuskonttorilta päiväksi siirtokilvet. muistaakseni 16e
Tuun mä sittenkin, kun sain rekisteröintikatsastuksen samalle päivälle klo 14, siirtoluvan ja verotkin maksettua, unohtakaa mun sekoilut.

withstupid.gif

Saisiko tuonne tulla videokameran kanssa?  
smile_org.gif
Musta tuntuu, että kurssilaiset tahtoo esiintyä kameralla vasta sitten kun homma alkaa olla hanskassa. Mieluummin siis ei tulla repimään komediaa toisten harjoittelusta.
No haloo....  täysin harrastelija touhua mun kuvaukset. Ei ne minnekään juutuupiin mene.  
tounge.gif
No jos motiivi on dokumentoida kurssin antia, eikä video päädy tänne tai youtubeen julkisesti reposteltavaksi, niin ei kai siinä sitten mitään. Mut pääasiassahan toi on osallistujista kiinni. Ei mulla lie mitään syytä kuvaamista kieltää.
smile_org.gif

smile_org.gif
Musta tuntuu, että kurssilaiset tahtoo esiintyä kameralla vasta sitten kun homma alkaa olla hanskassa. Mieluummin siis ei tulla repimään komediaa toisten harjoittelusta.
No haloo....  täysin harrastelija touhua mun kuvaukset. Ei ne minnekään juutuupiin mene.  
tounge.gif
No jos motiivi on dokumentoida kurssin antia, eikä video päädy tänne tai youtubeen julkisesti reposteltavaksi, niin ei kai siinä sitten mitään. Mut pääasiassahan toi on osallistujista kiinni. Ei mulla lie mitään syytä kuvaamista kieltää.
smile_org.gif
Juu... ei päädy ja ihan ittelle vaan.... ja ehkä joillekin covereille iltakännäämisen lomassa?
biggrin.gif

Jos joku kieltää, niin en tietenkään kuvaa! Ja jos sataa, niin en tuu!
tounge.gif

smile_org.gif
tounge.gif
smile_org.gif
Juu... ei päädy ja ihan ittelle vaan.... ja ehkä joillekin covereille iltakännäämisen lomassa?  
biggrin.gif

tounge.gif
Ja mikähän tässä on motiivina? Jospa Tuomo kuule kuvaisit ihan omaa harjoitteluasi...

smile_org.gif
tounge.gif
smile_org.gif
biggrin.gif

tounge.gif
Ja mikähän tässä on motiivina? Jospa Tuomo kuule kuvaisit ihan omaa harjoitteluasi...
No en tule!

Niinno, mikä lasketaan "ennakoivan ajon kurssiksi"? Meidän ajotreeni-illoissa oli yhteensä nelinkertainen määrä poppoota mitä tässä ja Ajotaito II:ssa yli 20-kertainen määrä kauden aikana. Kapasiteetti on ollut lähes koko ajan täynnä.

Viimeisin ajotreeni-ilta meni täyteen tasan vuorokaudessa. Ajotaito II on Apparan tapauksessa täynnä tyypillisesti kuukausi etukäteen, jaossa on 25 paikkaa. Kyllä ne ainakin meidän tapauksessa aika hyvin vetää, muiden järjestämistä kursseista en halua arvailla.

Meikäläisen tunnistaa vanhasta sinivalkoisesta mersun pakusta. keräännytään siihen lähistölle ja katotaan homma sitten alkuun kun hetki koittaa.

Kuumetta, ja tuskin tää paremmaks tästä muuttuu, huonompaan suuntaan menossa, joutuu peruun. Jos joku haluu mun paikan niin saapi kympillä lunastaa paikan, paa privaa.
Pahus. Jos olis keväällä toinen samanmoinen, niin kiinnostusta kyllä riittää.

Back