• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Streetfighter

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Transalp
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Täällä kuvat ja tietoa!

En välttämättä itse menis tekemään... Nuo sylinterit tosin vois kiinnostaakkin
tounge.gif

Ihan siisti :)- .... kauan piti elää tämän nähdäkseen ennenkuin silmät putoo päästä
tounge.gif
.

Toi rumpujarru takana streetfighterissa antaa pikantin lisän
buttrock.gif
.

Makuja on moneksi, pyörä ja kuski kyllä sopivat hyvin yhteen. Toi keltanen alakate on aika syvältä samaten kun toi työkalulaukku edessä. Fiksumpi alakate ja nätti pieni etukate lisää niin lopputulos olisi huomattavasti parempi.    

smile_org.gif

Entäpä jos kaveri tajuaisi vaihtaa TKrullan alas ja pienennetyn version alakatteesta nokalle, silloin minun mielestäni homma olisi huomattavasti enemmän balanssissa... ??

No nyt voin sanoa,että oon nähny kaiken........voi ei....
Ennen luulin,kun näin mattamustan bemarin....mutta kyllä tää oli pahempi......saksalaista hjumörii......
ghostface.gif

Mun mielestä ihan hauska kyhäelmä, vaikkei nyt niin kaunis olekaan...
tounge.gif
Mun mielestä on niin, että mistä tahansa voi rakentaa mieleisensä häksättimen. Englantilaisessa edesmenneesssä AWOL-lehdessä oli tosi rankkoja rakennelmia ja kaikki merkit ja mallit olivat "sallittuja". Taitaa nykyisin ilmestyä nimellä Backstreet Heroes tuo lehti, mutta enpä oo aikoihin lehtimyyntipisteissä tuota nähnyt.
sad_orig.gif

Pidetään vaan ne "kurapyörät" kurapyörinä.  
baaa.gif

mutapyorailija.jpg

Ei sitten niitä paljokasveja hengityselimiin. Huonona vitsinä aattelin.  
033102beer_1_prv.gif

Persoonallisen näköinen, Hyvä!
Ei kaikki mopot tartte olla samalla idealla tehtyjä! 10 pistettä ennakkoluulottomuudesta Gyntterille, transulle kans.
062802moto_prv.gif

"Honda Transalp XL 600 V, Bj. 6/90, ca. 86.900 km gelaufen. Leistung: 50 PS.
Ich hab sie von 600 auf 678 m³ umgebaut, mittels Paris-Dakar-Kit von Honda, jetzt hat sie ca. 71 PS."

Onko kellään tietoa, onko tuollaista Paris-Dakar sarjaa enää saatavana ja kuinka hirveästi maksaa? Olisihan tuo mukava tehonlisäys
bowdown.gif

Toi ku**n keltainen alakate on
033102ass_1_prv.gif
:sta. Ja tuo työkalupakki. En olis ekaksi transalpiksi tunnistanut. Makunsa kullakin
crazy.gif
... Transalp on meikäläisen silmään alkuperäisenä paljon parempi.

Paska. toi pyora siis.

Kyparapainen olento olis sitapaitsi feikannut ulkonakonsa, oli levitetty kasin toi kuran kyparaansa.

nimim.ilonpilaaja

Back