• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Street Triple käyttökokemuksia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GSR600
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Edelleen olis hillitön triumphikuume, viimekesänä en vain tämmöstä vähän käytettyä mistään löytäny järkevään hintaan. Kyselin sähköpostilla Oulusta välirahaa 10Mm ajettuun street tripleen jos toisin vaihossa saman ikäsen vähemmän ajetun Z750:n, mutta en ole saanu vielä vastausta. On se kyllä niin nätti pyörä, vielä jos sen sais matt khaki greeninä
smile_org.gif

Huonoa:

-Yli 120km/h vauhdeissa rasittava. Vaikka oli tuo Triumphin oma tuuliohjain valojen päällä, niin ohjaa tuulen ikävästi suoraan kypärän leukaosaan ainakin itsellä.

-Ajoasento rasitti omituisesti nivusten/haarojen seudulta, istutaan niin pystyasennossa. Tämä ilmeni ainoastaan kokopäiväreissuilla.
-Etupää on löysähkö vakiona.

Muuta erityismainittavaa ei nyt tule mieleen. Voin vannoa että on hintaansa nähden hyvä ostos, ei jäänyt oikein mikään kaivelemaan. Jos ei aja juurikaan pidempiä reissuja niin suosittelen lämpimästi tutustumaan.
Poista se turha tuulenohjain, niin johan paranee. Tuulenpaine tulee enemmän rintaan eikä tärisytä kypärä.

Hmm, en ole huomannut rasitusta kuin persauksenssa 1000km päiväajon jälkeen. Oikea polvi vihoittelee kyllä, mutta siinä onkin tekovika, eikä pyörää voine syyttää siitä.

Löysään etupäähän suosittelen R-versiota, ei mene rahat hukkaan vrt. perus street triple.

Ainut huono puoli pyörässä voisi olla melkoisen korkealla kiertävä kone moottoritievauhdeissa. Kuutosvaihde vois olla pitempi... Toisaalta pyörä kiihtyy huippuihinsa ripeästi.

Koeajoin street triplen ja tykkäsin kovasti, tuo minun testaama yksilö vain ei ollu ihan minua varten. S3 oli just kivan ketterä ja se moottori ja ne äänet
smile_org.gif

Yleisenä huomiona jäi mieleen että triumphin vaihteet oli tosi jäykät, mutta täsmälliset, verrattuna nykyseen kawasaki zetaan. Onko se ihan normaalia?

En ole kokenut vaihteita jäykäksi streetistä. Toisaalta ei ole kokemusta kawasakin mahdollisesti herkemmästä vaihteistosta..

Oletko kenties sama kaveri, joka kävi koeajaan Motormanilla valkoisen street triplen perjantaina? Pörräsin siinä pihalla samaan aikaan ja kävin koeajaan daytonan.

Miehän se olin. Sulla tais olla musta hyvän näkönen street triple ärrällä. Pisti heti silmään se. Käyppäs vaihtamassa se daytonaan niin pääsen tinkaan siitä
smile_org.gif

Perjantaina olin ihan vaihtomielellä liikkeellä, mutta etsin vähän alkuperäisemmässä kunnossa olevaa. Ärrä olis tietty hienointa.

Mietin ittekki että olis voinu testata daytonan, mutta ko olin kerranki liikkeellä ihan asialla niin en sitten jaksanu "huvitella"
smile_org.gif

Terppa vaan.

Tuli myytyä kesän hyvin palvellut 600-kuutioinen pois ja viikko sen jälkeen alkoi uusi pärräkuume. Pitää yrittää nyt malttaa säästellä tuleva talvi niin saa uuden menopelin alle ensi vuonna.
Triumph Speed Triple on ollut mielessä tässä viime aikoina lähinnä sen äijämäisen lookin vuoksi ja myös siksi, ettei niitä nyt ihan joka mutkassa tule vastaan.
buttrock.gif

Lähinnä itseä kiinnostaa ajoasento sekä huoltokustannukset\luotettavuus. Onko Triumph tyyliin KTM, että itse tehtävät huollot hankalia ja joutuu käyttämään erityishuollossa vai meneekö samoissa kuin esim. japski nakut?

Kun on 3-tahti vehje niin mites tuo vaikuttaa mahdolliseen elinikään? Onko 30,000km jo täysin kulahtanu vai riippuuko tämäkin täysin ajotavasta (heh)? Kertokaa omistajat lisää
smile_org.gif

Kyllä mie lähtisin sillä, että Triple(i)llä sen 100tkm täräyttää helposti konetta avaamatta. +35tkm ei tuntunut ainakaan missään.

Lähinnä itseä kiinnostaa ajoasento sekä huoltokustannukset\luotettavuus. Onko Triumph tyyliin KTM, että itse tehtävät huollot hankalia ja joutuu käyttämään erityishuollossa vai meneekö samoissa kuin esim. japski nakut?

Kun on 3-tahti vehje niin mites tuo vaikuttaa mahdolliseen elinikään? Onko 30,000km jo täysin kulahtanu vai riippuuko tämäkin täysin ajotavasta (heh)? Kertokaa omistajat lisää
smile_org.gif
Ilmeisesti haet Speed etkä Street Tripleä.. kirjoitit Street Triple -threadiin.

Jos tarkoitit kolmisylinterisyyttä, niin ei sillä ole mitään merkitystä keston kannalta. Samanlaisia ihmisten suunnittelemia vehkeitä ne on ku nelisylinterisetkin.

Ymmärtääkseni nykyiset Triumphit on hyvän pyörän maineessam kestävät sen mitä japanialaisetkin.

Mulla on myynnissä hieno street triple:Street triple @ nettimoto

smile_org.gif
Ilmeisesti haet Speed etkä Street Tripleä.. kirjoitit Street Triple -threadiin.

Jos tarkoitit kolmisylinterisyyttä, niin ei sillä ole mitään merkitystä keston kannalta. Samanlaisia ihmisten suunnittelemia vehkeitä ne on ku nelisylinterisetkin.

Ymmärtääkseni nykyiset Triumphit on hyvän pyörän maineessam kestävät sen mitä japanialaisetkin.

Mulla on myynnissä hieno street triple:Street triple @ nettimoto
Crap. No juu Speed Tripleä tarkoitan todellakin. Innokkuudesta ei voi syyttää mut lukihäiriöstä kylläkin
smile_org.gif

Ehkä ensi kaudella päsee uuden (käytetyn) triplen sarviin
062802jumpie_prv.gif

Back