170€Mikäs oli housujen hinta?
-J-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
170€Mikäs oli housujen hinta?
-J-
Mitäs vikaa mehiläisvahassa? Onko moitteiden aihe sen aiheuttama "liiallinen" pehmeys?Niin ja tohtiiko tuolla valjasrasvalla rasvata, sekun on toisten haukkumaa mehiläisvahaa sisältävä tuote?
sanoi:Mitäs vikaa mehiläisvahassa? Onko moitteiden aihe sen aiheuttama "liiallinen" pehmeys?
Ainakin tuolla retkeily- ja vaelluspuolella, mehiläisvahaa pidetään yleisesti suositeltuna välineorientointuneiden harrastajien keskuudessa. Tämä koskee nyt tietenkin lähinnä kenkiä. Samoin tekevät valmistajat. Säilyttää kuulemma nimen omaan gore-kenkien hengittävyyden paremmin ja pitävät muutenkin nahan "elossa". Valmistajat väittävät myös, että silikaatteja yms mömmöjä sisältävät tuotteet saattavat haurastuttaa/tai "liuottaa" ommelsaumojen liimat, jota löytynee myös ajoasujen ommelsaumoista? Nahanhoitosprayt saattavat siis aiheuttaa ahdistusta, jos on nippelöintiin taipuvainenVäittävät, että se vaha tukkii nahan huokoset ja hengittävyys kärsii. Omien kokemusten mukaan myös jää pintaan kaiken lian imevä tahmea kerros![]()
Öljysin nyt noi kamppeet MP-Asun nahkaöljyllä, kun ne oli päässy yllättävässä kuurossa hieman kostumaan ja itikoitakin niistä olen hinkannut kostealla rievulla moneen kertaan.
sanoi:Ei sillä, etteikö tällainen nahkaöljy (mitä se muuten on?) olisi oikein hyvä vaihtoehto [clips]
Mitkäs ovat omat mittasi? Voisin nimittäin olla kiinnostunut tekemään kauppoja housuista... En vain ole aivan varma tuosta koosta.Minulla voisi olla myynnissä juuri tuollaiset Yes Fiji housut kokoa 54. Hintaa nillä voisi olla vaikka 100 €... Ovat vielä ihan uutta vastaavat ja vähän käytetyt...
Juu, olen 182/85 ja nuo ovat minulle oikein sopivat. Dainesesta käytän yleensä kokoa 52, mutta näissä tuo 54 tuntuu hyvältä.Mitkäs ovat omat mittasi? Voisin nimittäin olla kiinnostunut tekemään kauppoja housuista... En vain ole aivan varma tuosta koosta.Minulla voisi olla myynnissä juuri tuollaiset Yes Fiji housut kokoa 54. Hintaa nillä voisi olla vaikka 100 €... Ovat vielä ihan uutta vastaavat ja vähän käytetyt...
-J-
Hmph. Sitten ovat meikäläiselle lyhyet.. Kiitos kuitenkin, ja toivottavasti saat housut kaupaksi.Juu, olen 182/85 ja nuo ovat minulle oikein sopivat. Dainesesta käytän yleensä kokoa 52, mutta näissä tuo 54 tuntuu hyvältä.Mitkäs ovat omat mittasi? Voisin nimittäin olla kiinnostunut tekemään kauppoja housuista... En vain ole aivan varma tuosta koosta.Minulla voisi olla myynnissä juuri tuollaiset Yes Fiji housut kokoa 54. Hintaa nillä voisi olla vaikka 100 €... Ovat vielä ihan uutta vastaavat ja vähän käytetyt...
-J-