Siitä minulla ei ole tietoa onko ko. firma sama, joka valmisti YES-merkkisiä kypäriä, mutta muuten niistä tuotteista on käyttökokemuksia.
Yes.
Kyseessä on Dainesen omistama yhtiö, jossa valmistetaan mp-varusteita Yes-tuotemerkillä käyttäen Dainesen vanhoja jo poistuneiden asumallien kaavoja. Näin on hintaa saatu alas, koska tuotteissa ei ole massiivisia kehityskustannuksia hinnassa mukana.
Tuotteissa on muutenkin kyllä hieman eroa. Mm. nahka ei ole täysin samanlaisella värjäyksellä kuin Dainesella, vaan värjäys on monen muun pukuvalmistajan kaltainen edullisempi ns. puolivärjäys, jossa vain nahan ylin pinta värjätään. Dainesen puvuissa nahka on aina värjätty pinnasta pohjaan, jolloin puku säilyttää värinsä vaikka kuluisi kuinka paljon.
Tämä värjäystapa ei kuitenkaan ole huono, omat Yes-nahkahousuni ovat kyllä säilyneet erinomaisen hyvänä...
Itselläni on Yes Fiji nahkahousut.
Hinta on edullinen, vain 169 € muistaakseni. Eihän sillä hintaa saa kunnon nahkahousuja normaalisti Dainesen suojilla ja samalla nahkalaadulla (pl. värjäys).
Vetoketju sopii sekä Dainesen, että Yessin takkiin. Itse olen yhdistänyt housuja Dainesen takkeihin.
Joustot eivät ole aivan yhtä hyvät kuin Dainesella, vaan hieman halvemmat, vastaavan näköiset kuin esim. jossain Sweepin puvuissa.
Täytyy kyllä sanoa, että olen oikein tyytyväinen omiin Yes-nahkahousuihini, ovat hintansa väärtit. Todellakaan ne eivät ole yhtä hienostuneet ja yhtä hyvin joustoin kuin Dainesen vastaavat, mutta hinta on lähes puolet Dainesen tuotteesta niin se merkkaa usein jotain...
Ei muuta kuin ostoksille. Takuu toimii muuten aivan samalla tavalla kuin Dainesessa.