Ongelmia Starcom digital - zumo 660 puhelimen kytkennän kanssa. Ostin keväällä starcomin kaveriksi Zumon, koska suurin toivein oletin kyseisellä yhdistelmällä saavani puhelimen toimimaan kypärään. Kytkin Zumon Stariin valmistajan cab66 kaapelilla. Puhelimeni on Nokia E7, ja se pariutuu Zumoon ja myös puhelinluettelo toimiin. Olen yrittänyt kykentää sekä aux että puhelin liittimeen Starissa. Kummallakin kertaa sama tulos, minä kuulen vastapuolen puheen normaalisti, mutta minun oma puhe kuuluu puhelimesta erittäin hiljaa. Käytännössä puhuminen ei onnistu. Tilasin myös starcomilta mic-02 kaapelin mikrofonille, kytkin sen starin puhliittimen ja zumon mic liittimen väliin. Tällä kytkenällä minun puheeni vastaavasti särkyi niin pahasti, että vastapuoli ei saa siitä mitään selvää. Muuten olen stracomiin erittäin tyytyväinen, siihen on kyketty myös radio ja kyytiläisen kanssa keskustelu on eritäin mielyttävää. Ei oikeastaan poikeea autossa puhumisesta millään lailla. Onko kukaan saanut kyseisellä yhdistelmällä puhelinta toimimaan asiallisesti ??