• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Stadilaiset Turpakäräjät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wanico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Re: Stadilaiset Turpakäräjät

Kivastihan siellä oli porukkaa ja hauskaakin oli.. ainakin mulla. Kaksi jopa saapui tyyliin uskollisena moottoripyörällä [emoji106]

ISO 8601 standardin mukaan on se viikon ensimmäinen päivä, eli perjhana sehän on turpakäräjät! :jippikaijee:

Jepsu! Mä tuun vähä myöhäs. Älkää hätääntykö [emoji14]

Hih.. Kakarat rellestää, kun Nanny ei oo vahtimassa ;)
Kiitos Mastamolle. Toisten mielestä se pieree ja toisten mielestä ärjyy. Me likes! [emoji106]

Mastamo sanoi:
Hahaha :)- kiitokset kahvitteluista, eiköhän ne talviunet kohta koita

Ehkä kottaraiselle, mutta jos kuski ei vaipuis horrokseen, vaan tulis käymään kahvilla toistekin. Ja koita ottaa se hodarilla ajava sähäkkä kaveri mukaan.. mikäli ymmärrät mitä tarkoitan :D

Viimeksi muokattu:
Pitkiss sanoi:
Ehkä kottarille, mutta jos kuski ei vaipuis horrokseen, vaan tulis käymään kahvilla toistekin. Ja koita ottaa se hodarilla ajava sähäkkä kaveri mukaan.. mikä ymmärrät mitä tarkoitan :D

Joo. Ja Hanneva kans.

Mastamo sanoi:
Jee jee! Pyydellään. Gukkuun työ tilanne taitaa olla vaan sen verta hyvä ettei kerkiä

Mitä mitä ??!! Onko Gugguulla en kesänä mäntien lukumäärään odotettavissa lisäystä? Ei kai sitä muuten vajaalla ajelis... :p

Olis taas ollut mukava olla kahvilla, mutta kun ei vaan päässyt. Onneksi tuli viikonloppuna käytyä syyskokouksessa (ja unohdettua samanaikaisesti). Ei ollut pää kipeä, mutta muistikuvat hyyyyvin hatarat loppuillan osalta. :dunno:

Knaku sanoi:
Mitä mitä ??!! Onko Gugguulla en kesänä mäntien lukumäärään odotettavissa lisäystä? Ei kai sitä muuten vajaalla ajelis... :p

Olis taas ollut mukava olla kahvilla, mutta kun ei vaan päässyt. Onneksi tuli viikonloppuna käytyä syyskokouksessa (ja unohdettua samanaikaisesti). Ei ollut pää kipeä, mutta muistikuvat hyyyyvin hatarat loppuillan osalta. :dunno:

Ai oltiinko me noin kurjaa seuraa että kuitataan se "hataroilla muistikuvilla" :grin:

Karkov sanoi:
Ai oltiinko me noin kurjaa seuraa että kuitataan se "hataroilla muistikuvilla" :grin:

Knaku yritti ihan tosissaan juoda meitä mukaviksi. Kauniitahan me ollaan jo. :grin:

Itellä on muistikuvat tallessa, mutta palautuminen illasta oli aika pitkä. Selkeesti harjoituksen puutetta.

Pitkiss sanoi:
Knaku yritti ihan tosissaan juoda meitä mukaviksi.

No lähinnä itseäni kauniiksi... Mutta se on sellainen projekti, johon ei Suomen maassa oleva viina riitä :;):

Mutta hauskaa oli. Kiitos siitä :jippikaijee:

Karkov sanoi:
Pöh, aika amatöörimäistä, eikös sun ammatissa teillä ole aina kossupullo takin jemmassa? :p

Mä oonkin amatööri, ja vasta kursseilta valmistunut... Kai ne kohta mulle kertoo jotain "salaista" ja sitten Systembolagetin kautta kotiin. :bisseä:

Mutta jottei mene ihan paskiksen puolelle niin MÄ TUUN MAANANTAINA TEIDÄN ILOKSI !! :no:

Ai sitä oltiin kokouksestakin jatkoilla, piti siitä kyselläkkin että missäs jatkot jos olisi sinne ilmestynyt kun oli kuitenkin viihteellä. No sitten mp messujen yhtydessä uusiksi eiks je?

Ja käräjille yritetään tulla kyllä kunhan tilanne vähän tasoittuu, kaffittelu kyllä kelpaisi.

EDIT: Ettehän vain eksynyt tähän Selloon vielä jatkoille? William K / Olearys?

Back