• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Stadilaiset Turpakäräjät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wanico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mopo meni eilen Villen pihalle ja tänään talvisäilöön, mutta mä yritän ehtiä paikalle autolla. Tai VAG-konsernin henkilökuljetin toi on eikä mikään auto...:grin:

Knaku sanoi:
Mopo meni eilen Villen pihalle ja tänään talvisäilöön, mutta mä yritän ehtiä paikalle autolla. Tai VAG-konsernin henkilökuljetin toi on eikä mikään auto...:grin:

Päästöhuijari:grin:
Mä koitan keretä

En ole itse mikään basisti enkä tunne yhtään basistia. Mutta saattaa olla että tulen...

Re: Stadilaiset Turpakäräjät

Go-Za sanoi:
En ole itse mikään basisti enkä tunne yhtään basistia. Mutta saattaa olla että tulen...
Täh? :blink: meikämandoliinilta löytyy viiskielinen basso ja siin on neljä kieltä liikaa mulle..

Vesiputousta?

Hitto ko möin telkkarin ja ostin basson. Ei ois pitäny.

^ Pthyi. Otan hengityssuojaimen mukaan [emoji14]

Kiitti goza "sivistyksestä" :)

Mopossa kello kesäajassa, joten pizza on jo tilattu :tyhmäminä:
Pitää muistaa laittaa se talviaikaan :D :)

En päässyt paikalle, pitää opiskella jotain magneettisia kvanttilukuja ja orbitaalien miehitysjärjestystä :blink:

Huikeita ideoita lenteli taas. Org goes kaljakellunta:jippikaijee: ja Autoletka:)-

Jotenkin tuntuu, että alkaa toi ajokauden loppu ja syksyn pimeys vaikuttaa ajatusten juoksuun. Mutta eikös ne parhaat ideat synny hetken mielijohteest ja puolivahingossa :D

Back