• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Stadilaiset Turpakäräjät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wanico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
wanico sanoi:
Nyt olis Pakilan ja Tölikan mummoille jotain kovaa kamaa tarjolla:

Olen nyt viikon selannut noita Rice Rocket Racing sivustoja ja tullut siihen tulokseen, että ainakin varikon puolella minulla olisi lajille paljon annettavaa.

katso liitettä 5234

Veikkaan, että tallille löytyy aika nopeasti vapaahtoisia mekaanikkoja kun katselee kuvia missä seurassa sitä pääsee pörräämään.

Mutta tuo sponsorien saanti voi olla isomman kiven takana. No toisaalta nyt on koko talvi aikaa ja ideoita otetaan vastaan.

Nyt ei wanilla mee hyvin,oulunkylänkin mummot meinaa tulla tebarille maanantaina niitä" ilmasia" maistiaisia hakee....
Otetaanko ruokalaput ja haarukat mukaan?:grin: :orgmp: pitkis tulee mopolla varmaankin kun vielä ajelee....

Nyt voidaan huomenna unohtaa silakat ja sillit.

Sitä on meinaan vajaa viikko aikaa moottoripyörä.orgin syyskokoukseen ja nyt käydään kovaa vääntöä siitä kuuluuko .orgin tulevaisuudessa olla myös SMOTOn jäsen.

Eli tervetuloa myös uudet naamat ja erityisesti ne jotka harkitsevat liittymistä jäseneksi, mutta eivät vielä ole saaneet siihen tarpeeksi hyvää syytä.

Ketuttaa, kun ei ehdi. Tänään koko päivä on menty paikasta toiseen sievät vaatteet päällä, ja nyt pitää tehdä päivän työt illalla... Mutta mä oon niin hengessä mukana. :thumbup:

Itse piti kanssa tulla, olisi ollut mieleenkiintoinen höpötellä smoto yms jutuista, mutta tuleva muutto sitoo nyt vielä kotioloihin :/

Re: Stadilaiset Turpakäräjät

Oho sähän olit nopee. Ettei vaan olis mopo vähän viritetty? :p

Kaks mopoa piti yllä käräjien uskottavuutta.. Yamaha r6 ja peugeot vivacity :grin:

Kiitos seurasta. Hyvää keskustelua saatiin aikaiseksi. Ensikertaan [emoji106]

vakio se on. Vaikka paloheinässä joku tietyömaa varoituskyltti jossa nopeusnäyttö vilkutti punaista ja miehekästä lukemaa 41:grin:

No nyt kyllä Bolt ja Pitkiss antoi tänään niin kovia näyttöjä, että kun ens kesänä ajetaan yhdistyksen historian ensimmäinen rataperse. Ni ehdotan jo nyt kummallekin noin puolen tunnin etumatkaa.

Ja jos oikein ymmärsin herrojen syvän huolen yhdistyksen kassan tilasta, niin kumpikin lupautui lunastamaan 176,50 € maksavan rataperse muoviläpyskän, jonka voi kiinnittää katsastamattomuuskilven alapintaan sinitarralla tai luuliimalla.

Kesällä on tulossa myyntiin myös söpöjä My dear örggi figuureja. Keräämällä koko sarjan tuet mukavalla summalla yhdistyksen toimintaa ja sinulle jää vähemmän rahaa bensaan. Näin onnettomuusriskisi pienenee merkittävästi ja saat alennusta seuraavan vuoden vakuutusmaksuista.

wanico sanoi:
Kesällä on tulossa myyntiin myös söpöjä My dear örggi figuureja. Keräämällä koko sarjan tuet mukavalla summalla yhdistyksen toimintaa ja sinulle jää vähemmän rahaa bensaan. Näin onnettomuusriskisi pienenee merkittävästi ja saat alennusta seuraavan vuoden vakuutusmaksuista.

Tää on n i i n tarkoitusmerkityksellisesti argumentoitu että (ennakko-) tilaan koko sarjan! :wanna:
Rataperseajo jääköön vielä harkintaan - tuo läpyskän hinta hippasen arveluttaa. On niin kovasti edullinen että se EI voi olla hyvä!? :dunno:

Back