• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Stadi Kivenlahden Teboil 29.3

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kelju
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hienoo oli vaikka en muistanut edes koko Torstai meetingiä, mutta onneks törmäsin Harzaan Stormilla ja lähin sit mukaan. Siel Porkkalan pätkällä paluumatkalla joku "kotipoliisi" oli virittäny videokameran siihen postilaatikon päälle. En tiiä ketä sit kuvaili sillä.. Huomasko kukaan muu??
omg.gif
Joo huomasin minäkin kuvaajan taisi kuvata Mustarastaita sekä Hornetteja
wink.gif

Edit: Olihan siellä ne pari peuraakin mitkä pomppasi tielle. Eli kyllä Porkkalanniemelle mahtuu monenlaista otusta.
lookaround_orig.gif

Hienoo oli vaikka en muistanut edes koko Torstai meetingiä, mutta onneks törmäsin Harzaan Stormilla ja lähin sit mukaan. Siel Porkkalan pätkällä paluumatkalla joku "kotipoliisi" oli virittäny videokameran siihen postilaatikon päälle. En tiiä ketä sit kuvaili sillä.. Huomasko kukaan muu??
omg.gif
Kyl mä sen tyypin huomasin mut kameraa en..Olikos linssi suunnattu rekkareiden suuntaan vai ?

Mun mielest se linssi oli meidän tulosuuntaan päin eli pois rekkareista mut ei ny ihan varma havainto oo..
nixweiss.gif

Juu kivaa oli ja kiitos kun kestitte nynnyä!
smile_org.gif
Erityinen pahoittelu sille Hondamiehelle (oliko se Honda?) joka joutui "hidasajoon" mun takanani Porkkalanniemeltä Hangontielle!
confused_orig.gif
Mää en oikein uskalla sillä lehmällä päästellä sillee, kuin te "rallimiähet ja -naiset"!

Juu kivaa oli ja kiitos kun kestitte nynnyä!
smile_org.gif
Erityinen pahoittelu sille Hondamiehelle (oliko se Honda?) joka joutui "hidasajoon" mun takanani Porkkalanniemeltä Hangontielle!
confused_orig.gif
Mää en oikein uskalla sillä lehmällä päästellä sillee, kuin te "rallimiähet ja -naiset"!
Ei tarvii anteeksi pyydellä Tahallani jäin perän pitäjäksi.
smile_org.gif

Siel Porkkalan pätkällä paluumatkalla joku "kotipoliisi" oli virittäny videokameran siihen postilaatikon päälle.
Muutama viikko sitten pohdiskelin ammattitaitoisen kiinteistövälittäjän suostuvan myymisen yritykseen tuolla Porkkalanniemen alueella ainoastaan tammikuussa...
... no, jos on kova talvi, niin ehkä helmikuun alussakin...
smile_org.gif

Itellä oli myös tarkoitus tulla, mutta en päässyt duunista lähtemään ennen puoli kuutta, joten kotoa kun haki pyörän, niin takaisin espoossa olin vasta vajaa seitsemän..
bawling.gif

(Tunnustan siis eilen olleeni kotilolla töissä..)

Yritin ennustaa mihin oisitte voineet mennä..
tounge.gif

Ette löytynyt esim. veikkola-espoonlahti väliltä, ettekä länsiväylälta tai bodomin liepeiltä...
confused_orig.gif
Siinä ajelin ympäri mantuja, mutta hauskaa oli yksinkin.

Tuli siinä mieleen, että olis kätevää jos etukäteen vois lukea mihin suuntaan lähtee ottaa häntää kiinni, mutta siinä turun motarilla vilkaisin nopeusmittariin ja totesin, ettei ehkä sittenkään ole viisasta täällä kirjoitella reittejä etukäteen..
confused_orig.gif

Back