• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ST4 mukavampi penkki?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mp71
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onko jollain kokemusta tuommosesta Linkki

Peräpää meinaa puutua pidemmillä siirtymillä (niinkuin kaikissa pyörissä joilla olen ajanut) - tuo ei ois aivan järkyttävän hintanen. Vaihtoehtona on käyny mielessä myös alkuperäisen penkin modaus, potentiaalista paikkaa vaan ei ole tiedossa.

Onko jollain kokemusta tuommosesta Linkki

Peräpää meinaa puutua pidemmillä siirtymillä (niinkuin kaikissa pyörissä joilla olen ajanut) - tuo ei ois aivan järkyttävän hintanen. Vaihtoehtona on käyny mielessä myös alkuperäisen penkin modaus, potentiaalista paikkaa vaan ei ole tiedossa.
Laitoin tänään tilaukseen samanlaisen penkin kun Letherman piruuttaan puhkaisi geelit pihalle vakiopenkistä... Jos haluat, niin ehtii vielä huomanna mukaan. Hintaa tulee 265 € + posti.

Nautiskelen vielä ettimisestä ja arpomisesta vähän aikaa - en tilaa vielä ja kuulisin mielelläni kommenttia joltain käyttäjältä, vaikka peräpäät taitaa olla aika yksilöllisiä kuitenkin
smile_org.gif

Tuntu muuten kuin ajais uudellä pyörällä ku heitin uudet etujarrulevyt ja kytkimen osat paikalleen. Olin jo unohtanut miten hyvältä tuntuu kiihdyttää mutkasta ja jarruttaa heti perään seuraavaan täristämättömällä etujarrulla.
062802jumpie_prv.gif

Ei ole juuri tuon kaupan tuottessta kokemusta, mutta modatuista(2kpl) ja Sargentin satulasta on kylläkin. Modaamalla saa ST:n penkistä huomattavasti paremman, kun orkkis on ja ehkäpä parhaimmin istuvan jokaisen omalle beballe. Mulle tuli sattumien kautta Sargentin satula ja se on viimesen päälle suunniteltu kapine esiin tulevine kiinnityskoukkuineen ja työkaluputkineen. Tuntuu ihan hyvälle perseeseen ja on liikkumavaraa eteen/taakse. Takaanta leveämpi ja edestä parempi/kapeampi mutkasilla teillä heitellä persettä puolelta toiselle. Materiaalikin on ihan hyvälaatuista ja ulkonäkö 100% ok. Jos joku tarttee satulan, etenkin ST:n modausta etelä suomessa, niin multa löytyy privana asian osaavan kaverin tiedot.... hinta muistaakseni jotakin 50% luokkaa Sargentiin / Gorbiniin verrattuna, mikä ei ole huono vaihtoehto olleskaan..... Jos tietää tarkalleeen, mitä haluaa, ni silloin modattu satula on paras vaihtoehto!  
biggrin.gif

Ps, Ducatihan jarrutetaan MOOTTORILLA, eikä jarrulevyillä !!!!
biggrin.gif

Back