• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ST2 tai ST4 kiikarissa.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juhana N
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olis ehkä parempi, että aprillipilojen omistajat/kannattajat pysyis omilla palstoillaan. En miekään Ducatin kannattajana lähde sekotteleen muita merkkien maailmoja.... Mikähän siinä oikein on, kun tämä Ducati osasto kinnostaa MYÖS noita japanialaisten pyörien omistajia aikalailla  
biggrin.gif
Taitaa olla ruoho vihreämpää aidan toisella puolella.... Tai sitten ovatten vaan tyypillisiä kateellisia Suomalaisia....

Ps, oma mielipiteeni on, että Aprilian Futura on HELVETIN RUMA verrattuna Ducatin ST:hen... Ei ole tainnut suunnittelijalla olla, kun viivotin kädessä....  
033102beer_1_prv.gif

Ps, oma mielipiteeni on, että Aprilian Futura on HELVETIN RUMA verrattuna Ducatin ST:hen...
Täytyy olla  kyllä samaa mieltä. Siksi sen täytyis olla vähintään 2 kertaa Ducatia parempi, että olis mahdollisuuksia päätyä tuohon pihalle. Ja on se vähä jotenki tasapaksu - ehkä turhan Hondamainen italialaiseksi.

itse vaihdoin pikku rosvon tohon st2 seen ja oli kyllä siinä katselussa iso rosvo mutta silmään pisti toi ducati. olen ollut tosi tyytyväinen tohon st 2seen sen jälkeen kun tein sarvien alle pienet koroke levyt mulla otti käsiin toi kaupunki ajo. on se eri hieno kun ei tule joka nurkkalla samalaista vastaan . Ja ne äänet emännän ensi kommentti oli nythän tuo kuullostaa moottoripyörältä eikä sähkö hammasharjalta.

Tulipa sitten kone hommattua. 2000-mallin punainen ST2. Meni jo aivan pasmat sekaisin kun pyörä lyötiin käyntiin. Voi sitä lotkotusta ja kytkimen kolinaa. "Joo, mä otan tän...", meinasin jo sanoa samantien. Puolen tunnin koeajon jälkeen kaupat oli tehty.

Öljyt ja filtterin vaihdatin reissun varrella ja sitten 500 km mutkia kotiin.

Pitääpä nyt tässäkin mainostaa: Auto-Markus Lappajärvellä vaihtoi Ducatiin öljyt kun mulla ei ollut työkaluja mukana. Olin siinä teknisenä tukena "...Tuolla on tuo pohjaproppu ja tosta tratilla öljyt sisään..." Kesti 5 min ja kaveri veloitti multa 5 eur. Kaiken lisäksi siinä oli bensis ja siisti kahvila samassa. Pyörän myyneessä paikassa ei ollut asentajia sinä päivänä hommissa ollenkaan.

Eli öljynvaihto+kahvit 6 eur. Niin toki mulla oli mukana oma öljy ja filtteri. Kokeilin nyt tuollaista: Bel-Ray EXP 20W-50 semisynteettinen.

Olis ehkä parempi, että aprillipilojen omistajat/kannattajat pysyis omilla palstoillaan. En miekään Ducatin kannattajana lähde sekotteleen muita merkkien maailmoja....
Voishan sen sopia näinkin, vaikken nyt erityisesti koe itseäni sen kummemin japski- , Aprilia tai Ducati-kuskiksi, vaikka kaikkia on tallista ollut.
http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....t=43782
Ymmärrrän toki universaalin totuuden 'oma pyörä = paras pyörä'

Ainiin...Onnea Juhanalle uuden pyörän johdosta.

Olis ehkä parempi, että aprillipilojen omistajat/kannattajat pysyis omilla palstoillaan. En miekään Ducatin kannattajana lähde sekotteleen muita merkkien maailmoja....
Voishan sen sopia näinkin, vaikken nyt erityisesti koe itseäni sen kummemin japski- , Aprilia tai Ducati-kuskiksi, vaikka kaikkia on tallista ollut.
http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....t=43782
Ymmärrrän toki universaalin totuuden  'oma pyörä = paras pyörä'

Ainiin...Onnea Juhanalle uuden pyörän johdosta.
Kiitos, kiitos  
biggrin.gif
Kyllä mä olen sitä mieltä että jatka FuturaRST juttuja vaan tälläkin puolella, koska sulta on tullut hyvää kommenttia noissa tekniikan asioissa. Käytin eilen hakua vaihtoehtoisista varaosista ja siellä ainakin löysin teikäläisen hyviä postauksia.

Edit. Tosin olen vain rivi-orggilainen, mutta miksei itseään saisi ilmaista asiallisesti muillakin kuin "omalla" merkkifoorumilla.

Nettimotossa on muuten halpa st2 myynnissä 4300e.. liekkö kelllään tietoa kunnosta?
Sama pyörä ollut myynnissä reilu vuosi takaperin 5000km vähemmän mittarissa hintaan 6800€.
Huimasti on pyynti pudonnut sitten viime heinäkuun.

(yhäkin aion kommentoida muillekin kuin "oman merkin" keskusteluille, sori)

Onko missään muussa Ducatissa samanlaiset peilit kuin ST2/ST4:ssa? Tarvikkeena saisi joihinkin Dukuihin peilejä. Kun vasemmassa peilissä liimattu
mad.gif
pala muovia, ja soittelin Hailacille peilin hintaa, yli 200e.

Back