Okei , ei oo B-kunkusta kyse , mutta..
Edellisessä ( siis ei eilinen vaan aikasemmassa ) PK-ajelussa sä "ihailit"
mun pyörässä olevia Kappan Cruiser-laukkuja.
Ne on käytönkannalta tosi hyvät. Mahtuu ketjurasvat , paikka-ainesprayt ym. huoltotarvike mukaan.
Ja tietty sadevermeet jos sade yllättää. Ja voi matkalla käydä pikaseen ostamassa olu.. siis kaupassa kun tilaa on enempi kun satulan alla.
Mutta asiaan.
Mulla oli ensin Kappan pehmeet laukut ilman noita kovienlaukkujen rautoja , eli lähes samanlaiset kuin tuossa sun linkissä.
Olihan ne ihan kivat , sai kiinnityshihnatkin penkin alta joten ei tarvinnu aina irti repiä.
Mutta , ne ei ollu sateenpitävät , joten oli ne irtorätit mitä ois pitäny viritellä siihen päälle aina sateella.
Toimi tosi huonosti , kun sinne rätin sisäpuolelle pääsi vettä takarenkaan puolelta.
Myöskään ulkonäkö ei ollut ihan paras mahdollinen , ne kun on sellaiset yleismalliset , niin joka kulkupeliin ne ei vaan istu.
( tosin noista mun nykyisistäkin voi olla montaa mieltä..
)
Lopullinen niitti oli , kun toinen laukuista pääsi kosketuksiin takarenkaan kanssa.
Siinävaiheessa päätin vaihtaa noi nykyiset.
Joten , jos aikoo tuommoiset pehmeet laukut asentaa , niin tarkkana asennuksen kanssa ettei millään yletä liikkuviin osiin.
Näyttäs tosin noi linkin kuvassa olevat laukut istuvan paikoilleen huomattavasti paremmin kuin ne mun aikanaan.
Elikkästä siinämielessä voipi olla parempi hankinta.
Tämän kesän laukkujen kanssa ajaneena , olen ollut tyytyväinen.
Tää ei tainnut vastata yhteenkään aloitusviestin kysymykseen
mutta sainpahan sepustettua omia kokemuksia.