• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Splittaaminen sallitaan(?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja seku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Bone sanoi:
Risteykseen tullessa (johon mahtuu sujuvasti kolme kotiloa rinnan)
ryhmitytään väärästä laidasta niin kulmittain kuin mahdollista.....
että yksi auto tukkii kaksi muuta käyttökelpoista "kaistaa".....
joita ei itse ole etenemässä.

Joo, tätä saa nauraa, että se kuski on urpo, kyllä ne välillä kyttää, että mitä siellä nauretaan
Niille kaikille on paras vain:)-:)-

jaulis sanoi:
Menee vielä pitkään ennen kuin suomalainen lammas löytää kaasun muulloin kun estääkseen ohituksen, eli aika hiljaista splittauksenkaan hyväksymisen suhteen...
Huomannut tässäkin ilmiön, sinun takana oleva roikkuu, kun on kiihdyttämässä reippaasti, mutta kun asetelma on toisin päin, eli takana oleva on ohittanut edellesi, niin se on "jaloissa" vaikka kiihdyttetään normaalisti...

Mitä nyt itse huomannut, kyllä ihmiset nykyään hyvin tilaa antaa esim kehä 1:llä neljän ruuhkassa. :thumbup:

Jonezi sanoi:
Mitä nyt itse huomannut, kyllä ihmiset nykyään hyvin tilaa antaa esim kehä 1:llä neljän ruuhkassa. :thumbup:
Kokoajan, kausi kaudelta tuntuu yhä vain enempi löytyvän tätä ymmärrystä ettei se ole minulta mitenkään pois jos vaikka mopo siitä omaa keskikaistaansa ohitseni päästelisikin :thumbup:

Sama havainto, ei yhtään kiukuttelijaa tänä kesänä, tilaa annetaan usein.
Viime viikolla nauratti Alppilassa kun oli yhden Jaguarin ja sen vasemmalla puolella olevan auton välissä turhan ahdas rako. Jäin Jagen taakse ja katsoin kun kuskilla alkaa pää pyöriä, ikkuna avautuu, käsi ojentuu ikkunasta ulos ja taittaa peilin kylkeä vasten. Huikkasin kiitokset ikkunasta ja jatkoin matkaa.

Viimeksi muokattu:
Pääkaupunkiseutu kehittyy tässä asiassa ensimmäisenä, luonnollisesti. Mutta käykääpä katsomassa jossain oulun korkeudella missä saadaan jo kolmella autolla moottoritie tukkoon... Saattaa ottaa hieman kauemmin sama kehitys. :D

Back