Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jepjep, paikkakin on varsin persoonallinen mopokaupaksi(!) Kerran kävin ennalta sovittuna ajankohtana, ja itse kauppias oli vanhanisännän mukaan Tampereella viihteellä. Noh, halliin pääsi katselemaan pyöriä ja kokeilumahdollisuuttakin tarjottiin auliisti... Koska kuitenkin kyrsi tehdyt oharit, päätin kaupanteon osaltani tähän. Ehkä tämä oli yksittäinen tapaus, mutta siitä lähdetään että miehen sanaan on pystyttävä luottamaan. Teki sitten mieliMyyjä muuten ihan reilun oloinen vaikka vähän omapersoona lieneekin. Niin ja kyseistä paikkaa aika vaikea löytää joten kannattaa varautua etsiskelemään oikeaa tietä ekalla kertaa.
Mä kävin sitten varmaan seuraavan päivänä siellä koska silloin myyjä väsyneenä nukkui sovittuna ajankohtana (ja ei vastannut puhelimeen). Naapurin isäntä käski vaan hakata kopin oveen, että se herää sieltä. Hauskaa juttua siltä myyjältä kyllä tuli.Jepjep, paikkakin on varsin persoonallinen mopokaupaksi(!) Kerran kävin ennalta sovittuna ajankohtana, ja itse kauppias oli vanhanisännän mukaan Tampereella viihteellä. Noh, halliin pääsi katselemaan pyöriä ja kokeilumahdollisuuttakin tarjottiin auliisti... Koska kuitenkin kyrsi tehdyt oharit, päätin kaupanteon osaltani tähän. Ehkä tämä oli yksittäinen tapaus, mutta siitä lähdetään että miehen sanaan on pystyttävä luottamaan. Teki sitten mielitai ei. Hinnathan tuolla kyllä on kohdillaan, hintalaatusuhde on (?)![]()
Olis varmaan pienet perustelut paikallaansuosittelen omien kokemusten perusteella kiertämään kyseisen liikkeen todella kaukaa!!! jätkä on täys kusettaja...![]()