• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Speed triplen huoltomanuaali

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja premier
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
062802jumpie_prv.gif

Kiitokset linkistä, tätä olenkin koittanut etsiskellä. Päivitä linkki myös tuonne MP-tallin "Muutama huoltomanuaali"-threadiin.

Linkki korjattu. Mut sä ilmeisesti puhut nyt siitä pyörän mukana tulleesta käyttöohjeesta? Jos haluut sen ymmärrettävällä kielellä (englanniksi) niin sano vaan kauppiaalles niin ne tilaa sulle uuden.

Toi linkin opas on service manual, ei siis pyörän mukana tuleva Owner's handbook.

Loistavaa, kiitos linkistä.

Minä en saanut mukaan Moto-Seinäjoelta kuin ruotsinkielisen manuaalin. Pikkasen oli arpomista, että sain mittarin muutettua maileista kilometreiksi.

Loistavaa, kiitos linkistä.

Minä en saanut mukaan Moto-Seinäjoelta kuin ruotsinkielisen manuaalin. Pikkasen oli arpomista, että sain mittarin muutettua maileista kilometreiksi.
Aika erikoista että ei ole edes näitä perusasetuksia tehty liikkeessä valmiiksi
omg.gif

Itse sain Motoboxista ruottalaisen manuaalin mukaan kun heiltä oli suomenkieliset loppuneet, mutta jo 1000km ensihuollossa sain suomalaisen manuaalin painotuoreena matkaani......

Back