• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Speed Bike/HD-Center

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wantti
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No nyt tais selvitä miks Kahvila Roosan parkkis on niin öljystä liukas...
wink.gif

Mutta ihan asiaakin. Trumppakuskeista moni on tosiaan siirtynyt käyttämään JL-Biken huoltopalveluita. Itsellä sekä H-D:n että Jammun kanssa asiointi H-D Centerissä on useimmiten ollut ihan positiivista. Niin myynnin, tarvikemyynnin kuin huollonkin puolella. Ainahan kaikkialla pieniä kommelluksia sattuu silloin tällöin mutta ne on kaikki hoidettu vuosien varrella tyylikkäästi.
bowdown.gif

062802jumpie_prv.gif

Minä ainakin olen saanut hyvää palvelua, erityiskiitokset huollon Kaidelle ja Makelle ammattitaitoisista  ja ja nopeista  bandit huolloista.

Pitää viedä iso-bandiitti säädätykseen. Sen ne(Make) kuulemma osaa.
Kerron sit miten kävi foorumissa....

Kyllä siellä säätää osataan!
bowdown.gif
Make sääti mun Fasun ja Unde Harrikan ja tyytyväinen asiakas on tässä. Myymälän puolella Timppa on aina palvellut varaosa- ja tarvikeasioissa hyvin ja Jonne pyörämyynnissä. Koeajotkin on hoitunut hyvin. Ja aikaisemmin kun Make oli myymälän puolella silloinkin oli hyvää palvelua. Myös aikoinaan Roope palveli myymälässä hyvin, nythän se hyvä palvelu on siirtynyt Lauttasaaren Bike Worldiin...

Back