• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Sovittamatta tilaaminen netistä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Räkä
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Turqu
Ohoi.
netin kautta meinasin alpine starin rytkyjä tilata, mutta vähän arveluttaa noitten kokojen kanssa pelaaminen, noviisi kun olen. Miten on jengi yleensä näissä tilanteissa toiminu. Röykeesti vaan lähi siwaan sovittamaan(ko?)(mikäs putiikki turun lähettyvillä AStarin kamppeita kauppaa?).

Kiitos etukäteen.

Ja sovittamattahan ei saa aikaan muuta kuin helevetisti lisää vaivaa. Kauppaan sovittamaan.. Mars, saat oikeankokoiset

biggrin.gif
joo ei kannata todellakaan tilata sovittamatta.itse kävin allrightissa .stormilla xl ei mennyt päälle.minun koko.eikä edes 3kertaaxl mennyt päälle.en nyt muista takkien merkkejä.löytyi held joka meni päälle mutta ei ollut mun malli.eurobikerilla löytyi kokoja jotka meni päälle ja ostin sieltä.p.s. nukkuukohan allright ja storm vielä talvi unta.kun hyllyissä ei ollut kaikki mallit sekä kokoja.eurobiker loisti ja samat naamat jotka näin myöskin edellämainituissa liikkeissä.oli minun kanssa eurobikerilla ostoksilla.
sport05.gif

Toi etukäteen sovittaminenkaan ei aina takaa, että netistä saisi sopivan kamppeen. Ei ainakaan kenkien kanssa.

Sovittelin taannoin R.M.Heinolla Oxtarin touringbootseja ja siinä myyjän kanssa jutellessa ihmettelin, että sopiipas italialaiset kengät harvinaisen hyvin suomalaiseen jalkaan. Myyjä kertoi, että Oxtar tekee pohjoismaihin kengät eri lestillä kuin eteläiseen Eurooppaan.

Eli Keski-Eurooppalaisesta nettikaupasta tilatut saappaat voi olla ihan erilaiset kuin ne Suomessa sovitetut.

Tosin takeissa ei varmaankaan ole suuria eroja...

p.s. nukkuukohan allright ja storm vielä talvi unta.kun hyllyissä ei ollut kaikki mallit sekä kokoja.
Kävin maanantaina oollraitissa kattelemassa housuja, kenkiä ja hanskoja. Housut löyty, mutta kenkiä ja hanskoja oli vähän heikosti. Juttelin myyjän kanssa niin sano, että Astarin kamoja ei oo tullu vielä läheskään kaikkee, eikä tienny millon tulee. Eli liike ilmeisesti hereillä, mutta tavarantoimittaja ei.

Tilasin takin ja kypärän 4wd
crazy.gif
ja tulihan ne väärän kokoisena (oma moka) mutta eikun kamat takasin ja uudet isommat tilalle! firma maksoi postikulut joten homma toimi
hyvin....
062802jumpie_prv.gif

Eurobikeriltä tilasin summamutikassa housut ja takin. Just oikean kokoiset sattuivat onneksi olemaan. Tuuripeliähän tuo on, mutta jos kamppeilla ei mikään hirveä kiire ole, niin siitä vaan tilaileen.  
062802jumpie_prv.gif

ilimammuuta kannattaa sovitella, ja puhua pehmosia jossai liikkeessä(kannattaa myäs kysyä "oikeen ostajan" hinta, kun se lappu ei aina ole ihan just oikee hinta
buttrock.gif

tilaa sit mistä tilaa...

jaa nii! lisäisin tähän ainaki kypärän tilaamisesta;ei kannata sovittamatta
olin nääs vähällä tilata suupertin (kun niin kehutaan hyväks!) saksasta, mut onneks maltoin ja koklasin(jossain).
se ei kerrassaan sopinu mun kuuppaan
nixweiss.gif

kumma pää,  
veryangry.gif

Minä taas tilasin Suupertin S1 ja ihan sovittamatta.
Säästin noin 150 ja kypärä istuu kuin valettu.  
biggrin.gif

Nyt pitäisi hommata jostakin SWEEP Urban housut ja täälläpäin ei ole kuin yksi Eurobikerin jälleenmyyjä jolla ei ole juuri mitään hyllyssä.

Jos jollakin on tuollaiset niin voisi laittaa vaikka pituutensa ja sovivan koon...

Back