• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

SORA-TouRinki su 10.4.2016 klo 11.30

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Go-Za

TET Linesman Finland
Mulla kun on nyt on tommonen soramopo niin sillä sitten lähdetään vetämään. Varmaan n. 220km tulisi reitille mittaa ja 70% soraa/ 30% asfalttia. Puolessa välissa matkaa on hieno makkaranpaistopaikka (jossa pysähdytään).
Lähtö klo 11.30 Lahnuksen Shell
Paikalla pitää olla ajoissa niin että mp on tankattu ja kuski valmiina kun letka lähtee.
Ajetaan normaalien letkasääntöjen mukaan.
Takaisin pk-seudulla joskus ennen klo 17.00

Osa sorateista saattaa olla vielä aika kuraisessa kunnossa mutta kun varovasti ajelee niin muillakin kuin nappuloilla pärjää. Reitin varrella ei pitäisi olla varsinaista OffRoadia.

Sen verran olen jo ajellut tolla mun Endurolla ettei kyllä tavallinen asfaltti-tourinki tule kyseeseen. Mutta eihän siinä mitään, mennään vaikka kahdestaan...

Katos mulla on mennyt tää ihan ohi. Tällä kertaa ei pääse kun pitää mennä sukuloimaan. Ensikerralla mukana. Ja onnea uuden pyörän johdosta. Oon vähän kade. Nyt ei oo veturikaan enää tulppana.:grin:

50:60
Varmaksi en uskalla luvata, mut jos näette mut olen päättänyt lähteä

No voihan räkä en huomannut aikasemmiin tätä oisin tullut kyllä. No hauskat ajelut teille! :orgmp:

Jokaisen kuskin naama oli aivan onnesta muikeena kun maaliin saavuttiin! Reitilla oli pari aika yllättävääkin haastetta, joista kohta lisää.
Ensinnäkin lähtöpaikalle saapui herra Millellä jossa tai olla "loppuunajetut" Pirellin Supercorsat. Siinä on herralla asennetta! "Mä koitan roikkua mukana..." herra sanoi kun lähdettiin ajamaan.
ru9k1ND.jpg

Mukaan lähti myös Yamahan Tracer (Michelin Pilot Roadeilla) sekä BMW F800ST (Continental Road Attackeilla) ja tulihan sitä haastetta (Nysse näyttää mallia):
yQeddVl.jpg

Taukopaikalla pupellettiin makkaraa ja nautittiin luonnosta/ auringosta!
LvRJrOj.jpg

Ja tauon jälkeen kun oltiin jonkin matkaa ajettu niin saatiin yksi pyörä käymään kyljellään... Mutta tie oli siitä kohtaa pehmeä eikä mitään jälkeä jäänyt pyörään (eikä kuljettajaan)!
N. 230km tuli lenkille mittaa ja kaikki matkaan lähteneet 6 pyörää ajoivat alusta loppuun! Huikea reissu! Näitä tulee lisää! Reitti oli suurinpiirtein tämmönen.
Veturi kiittää, oikein mukava vetää letkaa kun näkee jokaisen naamasta että älyttömän kivaa on!
Muutama lisäkuva löytyy täältä!

Viimeksi muokattu:
Kiitokset kaikille, oli erittäin kivaa.
Ja kummasti hieman vettä painepesurilla, ja pyörä on kuin uusi :D
... ja juu ei jäänyt pyörään jälkiä.... henkisiä vammoja parannellaan kohta saunassa.:crash:
Eiku lisää tällasta :orgmp:

Hyvät oli reitit, ja kivaa oli... kiitokset veturille,ja kaikille muillekin! ja juu lisää tällästä...aina mukana :p

Tässä pari kuvaa täältäsuunnalta;

14144434.jpg

14144441.jpg

Viimeksi muokattu:
Höh, äsken ne näkyi hienosti ja sit hävis...ennen noi kyl toimi. N täytyy ettii uusi paikka mihin laittaa.

Näkyykö nyt?

Viimeksi muokattu:
ArDee sanoi:
Höh, äsken ne näkyi hienosti ja sit hävis...ennen noi kyl toimi. N täytyy ettii uusi paikka mihin laittaa.
Copy.comin etusivulla lukee näin: We are announcing today that the Copy and CudaDrive services will be discontinued on May 1, 2016 -Hieman ovat siis aikaisin lopettaneet jos homma ei nyt toimi!
Edit: Jiihaa, nyt näkyy!!

Viimeksi muokattu:
Kiitokset vielä minunkin puolesta.
Oli hauskinta pitkään aikaan. Olin jo vaipunut epätoivoon että täältä tiheä-asutusalueelta ei sorarallipätkää löydy.
Löytyihän sitä.
Ja ei se rengas nyt vielä loppu ole, juuri passeli rospuuttokeleille :)

Navigaattorin mukaan minä ajoin tänään 268km keskituntinopeusella 50km/h. Maksiminopeus oli... huh huh aika suuri koska se on tod. näk. ajettu soralla! (Moottoritietä en ajanut)

Miekii kiittelen, helmee setti oli. Näitä lisää :jippikaijee::jippikaijee::jippikaijee:

Go-Za sanoi:
Saanko laittaa nää pari kuvaa tonne fb:n kansioon??

Juu laita vaan.Se jälkimmäinenhän on moposta katsottuna just ylityksen alussa, tosin kuva valehtelee... ei se oikeesti noin levee ollut kuin kuvassa näyttää

Back