Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itsellä aivan sama homma. Todella ahdistunut fiilis, jos laittaa tulpat ja lähtee ajamaan. Liian hiljaista ja epätodellista.En osaa ajaa tulppien kanssa, ikävä kyllä. Jää paljon tarpeellista kuulematta tulpat päässä.
Leikkaa pois 12-14 cm pleksiä niin kyllä hiljenee.Settinä FZ1S + RX7 GP ja metakka on kyllä melkoinen tuolla yhdistelmällä.
Tätä olen tässä just peräänkuuluttamassa, onko pelisi tärisevä/värisevä? Penkin ja tango resonanssi saattaa pilata kuuloa.... se nimittäin saattaa kulkea kroppaa pitkin korviin....Olen pitänyt ja pidän tulppia aina kun ajan ja korvat soi aina vähän. Tulpat päässä korvissa jotenkin resonoi ja ajelun päätteeksi korvat sitten soivat. Olen testannut ties mitä tulppia(no ok, en valettuja tulppia), myös sitä silikonimössöä ja aina sama juttu, ajaessa korvissa rätisee. Ilman tulppia korvissa paukkuu aivan älyttömästi. Lievä tinnitus alkoi joskus viime kesän lopulla. Vitu.
Vissiin paskat tärykalvot tms. rakenteellinen vika.
sanoi:Leikkaa pois 12-14 cm pleksiä niin kyllä hiljenee.
Tottumiskysymys! Kuulovaurio tulee tai on jo tullut!Itsellä aivan sama homma. Todella ahdistunut fiilis, jos laittaa tulpat ja lähtee ajamaan. Liian hiljaista ja epätodellista.En osaa ajaa tulppien kanssa, ikävä kyllä. Jää paljon tarpeellista kuulematta tulpat päässä.
Ei tuota mun R6 mitenkään hirveästi tärise, sormet ei puudu ja ovat yleensä normaalin possunpunaiset.Tätä olen tässä just peräänkuuluttamassa, onko pelisi tärisevä/värisevä? Penkin ja tango resonanssi saattaa pilata kuuloa.... se nimittäin saattaa kulkea kroppaa pitkin korviin....Olen pitänyt ja pidän tulppia aina kun ajan ja korvat soi aina vähän. Tulpat päässä korvissa jotenkin resonoi ja ajelun päätteeksi korvat sitten soivat. Olen testannut ties mitä tulppia(no ok, en valettuja tulppia), myös sitä silikonimössöä ja aina sama juttu, ajaessa korvissa rätisee. Ilman tulppia korvissa paukkuu aivan älyttömästi. Lievä tinnitus alkoi joskus viime kesän lopulla. Vitu.
http://www.mtv3.fi/uutiset....9
Tuon huomaa kyllä kun parkissa ja tulpat korvissa (oikeaoppisesti siellä korvakäytävässä) ja kypärä päässä pidät ajokierroksia koneessa (kevyt ote kahvoista, ettei kahvatärinä tuu läpi) ja istut satulassa ja sit ahteri irti satulasta (pysy ajoasennossa), eron pitäisi kuulua korvissa, huriseeko siellä. Kahvatärinän voi taas tarkistaa, seisten prätkän päällä ja puristat kahvoista normi määrän, mitä ajettaessa. ...Ei tuota mun R6 mitenkään hirveästi tärise, sormet ei puudu ja ovat yleensä normaalin possunpunaiset.Tätä olen tässä just peräänkuuluttamassa, onko pelisi tärisevä/värisevä? Penkin ja tango resonanssi saattaa pilata kuuloa.... se nimittäin saattaa kulkea kroppaa pitkin korviin....Olen pitänyt ja pidän tulppia aina kun ajan ja korvat soi aina vähän. Tulpat päässä korvissa jotenkin resonoi ja ajelun päätteeksi korvat sitten soivat. Olen testannut ties mitä tulppia(no ok, en valettuja tulppia), myös sitä silikonimössöä ja aina sama juttu, ajaessa korvissa rätisee. Ilman tulppia korvissa paukkuu aivan älyttömästi. Lievä tinnitus alkoi joskus viime kesän lopulla. Vitu.
http://www.mtv3.fi/uutiset....9
Toisaalta jos hammaslääkäritkin kärsii tärinästä niin täriseehän mopo toki enemmän kuin hammaspora. Pitäis testata geelisatulaa niin tietäisi onko siinä vastaus korvien resonoimiseen.