• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

sohvamopoilla ajavat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja timo19
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
mä moikkaan kaikkia,vaikka customilla ajelen
062802moto_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Mitä helvetin väliä sillä on jos joku ei nosta lapasta?
Mun mielestä ton lapasen noston vois lopettaa vaikka kokonaan koska motoristeja alkaa olemaan jo niin paljon että jo lähikaupassa käydessä saa nostaa käpälää 2 kertaa...
No jotain yhteishenkeä PITÄÄ ylläpitää... Eli paskat mitään moikkaamista lopettaa tarvi. Mua ei rievo vaikka joutuis ajeleen yhtenään lapanen pystyssä.
buttrock.gif

Itkemisen pohjilta voisi sanoa, etta jos maailma on niin pieni ja ahdistava, etta tuostakin asiasta on liki kuukausittain valitettava, niin olisiko aika lopettaa motoristin esittaminen ja siirtya TAKAISIN VIRKKUUKOUKKUJEN PARIIN.

En tunne mitenkään luopuvani mistään korvaamattomasta jos tervehdin vastaan tulevaa mpyöräilijää, tervehtivää mopopoikaa tai pikkuvekaroita tien poskessa.

taitaapi mennä niin, notta myöhäsimmät harrastuksen alottaneet -jotka on aikasemmin sivusta seurannu kun motoristit ennen vanhaan moikkasivat toisilleen, -ovat helvetin pettyneitä joihinkin pitempään harrastaneisiin, eri lajin edustajiin etc. -jotka ei sitä räpylää välttämättä nosta! mistään ylpeilemisestä tuskin on kyse vaan siitä et meitä on niin helvetin moneen narikkaan! prätkiä tuodaan koko ajan lisää! ja useimmalle niistä löytyy kuski, uusi tai vanha!

vitut siitä yhteenkuulumisesta ja motoristihengestä enään tänä päivänä, onneks kuitenki jossain sitä on! sellasille tyypeillekkö pitäis moikata jotka seläntakana puhuu, tai yleistää tai mitälie, ja ennenkaikkea haukkuu erityyppisiä moottoripyöriä niin että näiden erityyppisten pyörien omistajat näitä joutuu lukemaan tai kuulemaan!?? sit ihmetellään tääl foorumeissa et mikä maksaa, kun ei lapa nouse!?

antakaa jo olla, turhia aiheita mietittäväks asti tällaset!

ps. jos tää ahistaa jotakuta liikaa, niin kuvitelkoon tähän viestiin vaikkapa iloisia hymiöitä!

Olen huomannut että kyykyt ei paljon meikäläiselle morjestele, vaikka usein morjestan itse ensin. Johtuukohan pyöräni merkistä. Eipä se haittaa, minä morjenstan ainakin.
062802moto_prv.gif
Saman huomion olen minäkin tehnyt!
nixweiss.gif

Pitäisköhän aloittaa uusi threadi otsikolla: Miksi tupperware kuskit ei moikkaa?
tounge.gif
No joo, moikkaillaan kun kohdataan, kaikkia kaikkia motoristeja tasapuolisesti!
Laitetaan vielä yks harley kuskin samanlainen huomio.Ei kaikki japsikuskit moikaa, ei edes custom kuskit harrikoille.
No ihan sama kuka moikkaa ja kuka ei. Mä moikkaan ja pyrin pysähtymään kysymään tarteeko apua, jos on motoristi tienvaressa pulassa merkiin katsomatta.

Juuh, eiköhän tämä tullut tällä kertaa taas käsitellyksi kaikkine perusteluineen.... Eli lukkoon.
tounge.gif

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back