Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Proteesipajoilta saa geelimattoa ym. sälää jolla verhoilija tekee kivan pärssettä vasten.Täällä oli joku threadi siitä juurikin,jos käytät hakua. Ja voin sanoa että kyllä kannattaa,mulla on tosin DP:n geelijakkara.Mä mistä löytäisin soft tatsi -penkit LT:hen. Paitsi varmaan BMW-kaupasta.
No ei toteudu "soft touch" ei, mutta semmoinen mulla oli orkkiksena, ja se oli kyllä ihan päin persettä sekin...Pozo - Kaikella kunnioituksella. Sun penkissäs ei taida tuo "soft" touch toteutuaAnatomisuus varmasti...![]()
Riihiluoman verhoomo: Väenpolku 2 , vanha meijeri ElimäelläElimäellä? Missä siellä on Riihiluoman putiikki?
Mulla on alvariinsa asiaa Elimäelle, joten voisin hyödyntää, gessun penkki on aika väsähtänyt.
Riihiluoma tekee omien toiveittesi mukaan persoonallisemman.Kelpaisko Tällainen
Maukalla on pitkä kokemus myös geelipenkkien tekemisestä. Ja tietää oikeasti mitä tekee.Riihiluoma tekee omien toiveittesi mukaan persoonallisemman.Kelpaisko Tällainen
Kiitos vinkeistä. Soittelin hänelle eilen ja taisipa tulla Elimäelle asiaa.Kannattaa kysäistä, mitä hän ehdottaa. Kun itse ostin tuon uudemman LT:n, Maukka takertui ensimmäiseksi kuskin istuimeen. Ihmetteli sen muotoa ja "hengittäviä" tikkauksia.
T. Repa
Jopas kummallista, mulla ei puudu persuus tossa K13:sta tippaakaan, ei kait se ole erilainen K12?Kiitos vinkeistä. Soittelin hänelle eilen ja taisipa tulla Elimäelle asiaa.
Tuo ässän penkki tuntuu mun persauksiin pitemmillä matkoilla niin pirun kovalta, että 500 km jälkeen ajaminen alkaa olla tuskaa.
Liekö sitten pehmusteita muutettu, vai minun persaukset tavallista herkemmät..Jopas kummallista, mulla ei puudu persuus tossa K13:sta tippaakaan, ei kait se ole erilainen K12?
Yhtäsoittoa, lyhkäsillä tupakkitauoilla menee kevyesti 700 kilsaa eikä kivistä persuusta![]()
En Ässän penkistä osaa sanoa mitään, mutta esim LT:n kunnolliset aftermarket-penkit ovat yleensä selkeästi kovempia kuin tehtaan istuimet. Myös oma Russellin satulani on ihmeen kova ja aluksi sen mukavuutta jopa epäilinkin, mutta turhaa oli pelko. Juju on nimemomaan oikeassa muotoilussa.Kiitos vinkeistä. Soittelin hänelle eilen ja taisipa tulla Elimäelle asiaa.Kannattaa kysäistä, mitä hän ehdottaa. Kun itse ostin tuon uudemman LT:n, Maukka takertui ensimmäiseksi kuskin istuimeen. Ihmetteli sen muotoa ja "hengittäviä" tikkauksia.
T. Repa
Tuo ässän penkki tuntuu mun persauksiin pitemmillä matkoilla niin pirun kovalta, että 500 km jälkeen ajaminen alkaa olla tuskaa.