• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

SMOTO tiedottaa: Vastaa kyselyyn ja voita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Salmon
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Salmon

Ugalabugala
SMOTO ja Liikenneturva järjestävät yhteistyössä, motoristeille suunnatun kyselyn liikenneturvallisuudesta. Kysely on avoinna 27.1 – 28.2.2015.

Kaikkien vastanneiden kesken arvotaan GoPro Hero 4 kamera.
Käy vastaamassa sivulla www.liikenneturva.fi/motoristikysely

Saadut tulokset julkaistaan kevään 2015 aikana.
Kyselyn aineisto tulee olemaan mm. yhtenä näkemyksenä liikenteen päättäjille ja vaikuttajille suunnatussa SMOTOn järjestämässä Motoparlamentissa, jossa keskustellaan ja pohditaan "Miten motoristien liikenneturvallisuutta voidaan parantaa ja kehittää".

--
SMOTO, Viestintä

Kai ne saa itse kyselyyn laitettua linkin noilla sivuilla, nyt on hiukan hiljaisempaa vastausten puolesta.

Jep. Huomasin saman että eihän sieltä mihinkään kyselyyn päässyt. No katellaan jos ne tämän päivän aikana saisi sen hoidettua :)

Kyllä mä pääsin, tosin ei se tollanen linkki ollu mikä tuossa aloituksen liitteessä oli… :dunno:

Semyorka sanoi:
edit. olipas jotenkin asenteellinen kysely :right:

On kyllä järkyttävän tarkoitushakuinen kysely. Liikenneturha saa taas jeesustelumateriaalia. Pistin SMOTOn suuntaan kyselyä keselystä.

shyhander sanoi:
Kyllä mä pääsin, tosin ei se tollanen linkki ollu mikä tuossa aloituksen liitteessä oli… :dunno:

Aloitusviestin linkki ohjaa Liikenneturvan sivuille josta pääsee kyselyyn. Poistin turhan liitteen

Kohta määrätään moottoripyöräilijöille pakolliseksi kokovartaloheijastinasut ja 100 tuntia pakollista lisäkoulutusta ajokorttiopetukseen.

Vähän oli semmonen keskeneräisen ja tarkastamattoman koulun kyselytutkimuskurssin maku tuossa..

Turvallisuus fasismia vastaan voi vastata kysymyksiin valiten "oikeat vastaukset" ja kommentointikenttään lisäämällä vapaamuotoisen tekstin.

Pitipä jättää kesken kun viimeistään kakkossivun avatessa tuli että jaahas, tämmönen kysely sitte..

Tuomasz unohit sen turvaviirin sieltä takalaukusta missä heiluu se pakollinen suomenlippu
Tallinnaa kiertäessä sillä Goldwingillä

Vastattu, asenteellista joo, mutta onneks tuonne voi vastata vähentämällä asenteellisuutta.

Aamulehti ma 26.1.2015 oli näemmä juttua samantyyppisestä kyselystä joka oli tehty autoilijoille 2012. VTT ja Liikenneturva sen takana. Kysymykset näyttivät ihan samoilta, joten eiköhän tässä vain oltu otettu mukaan moto-lisäkysymykset.

Vastattu. Nyt olikin hyvä paikka kiinnittää huomiota huomioväriuskovaisuuteen ja pyörien pakoäänten pilaamiseen.

Vastattu. Olen ehdottomasti sitä mieltä, että turvaliivi on saatava pakolliseksi. Etenkin hirville ja muille rottaa isommille metsän eläimille. :blink:

Olen niin pessimistinen Liikenneturhan kanssa, että taitaa olla aivan sama miten vastaa, niin se käännetään Turhan propagandaa tukevaksi. Jos esim. kaikki vastaa käyttävänsä turvaliivejä, perustellaan että ne voidaan määrätä pakollisiksi kun tilastojen mukaan kaikki jo käyttää. Jos vastaa ettei käytä, Turha ehdottaa liivipakkoa uutena keinona päästä lähemmäs nollatoleranssia liikennekuolemissa. :hanuria:

peitsamo sanoi:
Vastattu. Olen ehdottomasti sitä mieltä, että turvaliivi on saatava pakolliseksi. Etenkin hirville ja muille rottaa isommille metsän eläimille. :blink:

Villisiat - älä unohda villisikoja!

Back