• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Sliparin puhdistus/kiillotus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ronikko
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
hei kaikki himo putsaajat/kiillottajat.
itellä tuli semmonen ongelma jo keväällä,kun ajoin sateella ja tien pinnassa oli vielä talven suolat,jotka roiskivat ympäri pyörää.
no slipari on micronin se kiiltävin malli ja tietty suola pilkut jäi siihen eikä millään pois. jollakin varmaan jotain hyviä neuvoja millä saada slipari taas talvella kiiltämään?
confused_orig.gif
idea3.gif

Olin näkevinäni jossakin MTV 3:n siivousohjelmassa, kun emännät kävivät siivoamassa jotakin mp-poikien tallia, että putsasivat sokeripalalla kaikki paskat poikien putkista pois. En tiedä miten toimii, mutta kai sitä kokeilla voi.
Niin ja emäntä sitä ohjelmaa katsoi , en minä.
talktohand.gif
.

juu,,, sokeri ei ainakaan toiminu tossa tapauksessa (koitettu on).
mikäs toi wd-40 on???
nixweiss.gif

entäs toi peak/piik, minkä alan kaupasta löytyy?

Itse puhdistelin juuri pyörää Autoglymin Super Resin Polish vahalla. Hyvin lähti ainakin itikan jätteet ja öljyn jämät. Tämä aine on sitä punasella etiketillä olevaa mutta ei ole hiova.

Ei kannata kiiltävää hiovalla hangata, ei kiillä enää sen jälkeen...

Palalla, käytäppä Dansokkeria tai lännen vastaavaa + vettä
biggrin.gif

Tuolla itse olen lähes kaiken saanut putkista pois.

joo! palalla. sirkkua käytin
biggrin.gif
kannattaa sit huuhdella ne sokurin jämät pois ennen ajoo! heitin lenkin heti hinkauksen jälkeen ni kauhee palaneen sokerin käry tuli
crazy.gif

Back